Κι ακούω στο μεγάλο κανάλι, τις πατσαβούρες των ξένων τοκογλύφων… να ειρωνεύονται τις κυρώσεις του Ομπάμα, επειδή ΔΕΝ συμπεριέλαβαν τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιριών ROSNEFT και GASPROM. Δεν ζήτησαν να επιβληθούν κυρώσεις σε άλλες «Ρωσσικές» εταιρίες όπως αυτές του Αμπράμοβιτς, του Προχόροφ, του Χοντορκόφσκι κλπ.
Μόνον για τις ROSNEFT και GASPROM προβλέπονται κυρώσεις, όπως κλείδωμα καταθετικών λογαριασμών και άλλων περιουσιακών στοιχείων. Κι επειδή ξέρουμε ότι ΟΥΤΕ συλλαβή, κι ούτε ΓΚΡΙΜΑΤΣΑ δεν τους ξεφεύγει αν δεν προωθεί την ατζέντα, όπως υπαγορεύεται από τα αφεντικά τους …ψάχνουμε και βρίσκουμε από που προέρχεται η συγκεκριμένη γραμμή.
Το Reuters των Rothshcild, εμμέσως πλην σαφώς, δίνει εντολή στους Ευρωπαίους γενίτσαρους, να φροντίσουν να τιμωρηθούν ΜΟΝΟ οι συγκεκριμένες εταιρείες και όχι φυσικά αυτές που ελέγχουν οι σιωνιστές, που παριστάνουν τους …Ρώσσους ολιγάρχες. (βλέπε Rusal των Rothschild-Glencore)
Συνέχεια




