Τί λέγαμε γιά τούς πραγματικούς φασίστες ἰσλαμιστές;

Τὰ ἔργα τους εἶναι ἔργα κτηνῶν. Γιὰ τὴν ἀκρίβεια δὲν εἶναι ἔργα, διότι τὰ ἔργα προσφέρουν. Αὐτὰ ποὺ πράττουν εἶναι ἀποδόμησις ἔργων καὶ κάθε τους πράξι ἐπιφέρει καταστροφή. Κτήνη, ἤ ὀρθότερα, ἡ χειροτέρα ἔκφρασις τῆς ἀσχήμιας καὶ τῆς Ὕβρεως ἐπὶ τοῦ πλανήτου. 
Δὲν μὲ ἀπασχολεῖ τὸ ἐὰν κάποιοι τοὺς λατρεύουν, διότι ἔχουν σοβαρὰ συμφέροντα νὰ ὑπερασπιστοῦν!
Συνέχεια

Ἡ παιδεῖα εἶναι τὸ ὄχημα δημιουργίας Γενιτσάρων στὴν Θράκη!

Ἐπισήμως πλέον…
Δίχως προσχήματα…
Δίχως ἐξαιρέσεις…
Μὲ μπόλικη ἀπειλή, βία καὶ ψεύδη…
Ἡ ὑποκρισία, ἡ ἀσημαντότης καὶ ἡ ἀνικανότης τῶν ὅποιων πολιτικῶν ἔβαλε τὶς τελευταῖες ὑπογραφές, σὲ ἕνα ἔγκλημα ποὺ ἔχει ξεκινήσει ἐδῶ καὶ δεκαετίες καὶ τώρα φθάνει στὴν ὁλοκλήρωσί του…

Συνέχεια

Ἐμπρός στόν δρόμο πού χάραξε ἡ Δραγώνα

Νέος ἀστέρας ἔλαμψε στούς κόλπους τῆς ΔΗΜ.ΑΡ. Στόν ἐκσυγχρονιστικό οἶστρο τῆς βουλευτοῦ κ. Μαρίας Ῥεπούση προστίθεται τώρα καί ἡ συνάδελφός της ἀπό τήν ἴδια περιοχή Πειραιῶς Μαρία Γιαννακάκη. 

Μέ ἐπερώτησίν της στήν βουλή καί μάλιστα σέ ἔντονο ὕφος, ἐκφράζει τήν ἀγωνία της γιά τά συλλογικά δικαιώματα τῶν «τουρκικῶν ἑνώσεων» τῆς Θράκης και ζητᾶ σχετικές ἐξηγήσεις, ξεχνώντας, προφανῶς, ὅτι οἱ μειονότητες τῆς περιοχῆς ἔχουν τήν Ἑλληνική ἰθαγένεια, ἄρα πρόκειται γιά Ἕλληνες πολίτες καί ὄχι γιά Τούρκους. Πρός τί, λοιπόν, ἡ προσωνυμία τῶν μουσουλμανικῶν συλλόγων ὡς «τουρκικῶν ἑνώσεων Ξάνθης»;

Βέβαια πρός τήν κατεύθυνσι αὐτή ἔκανε ὅτι μποροῦσε καί ἐξακολουθεῖ νά Συνέχεια

Ὁ Ἕλλην ποὺ ὀργάνωσε τὴν ΕΛΔΥΚ.

Ἡ περίπτωσις τοῦ στρατηγοῦ Ντερτιλῆ Φιλονόη, εἶναι τελείως διαφορετικὴ ἀπὸ ἐκείνη τῶν “Ἀπριλιανῶν” οἱ ὁποῖοι εἶναι (ἦσαν μᾶλλον) ἔγκλειστοι διὰ λόγους πολιτικούς, ἦσαν ἄρα πολιτικοὶ κρατούμενοι. Ὁ στρατηγὸς εἶναι ἔγκλειστος  συνεπείᾳ καταδίκης του διὰ φόνον τὸν ὁποῖον ΔΕΝ διέπραξε. Καὶ ἐπειδὴ εἶναι ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ, ἄρα ἄνθρωπος τῆς τιμῆς καὶ τοῦ καθήκοντος, οὐδὲποτε θὰ ἐξέλθη τῶν φυλακῶν μὲ τὴν θέλησίν του ἐὰν πρῶτα ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι ψευδῶς τὸν ἐκατηγόρησαν καὶ ἀδίκως τὸν κατεδίκασαν δὲν ζητήσουν δημοσίως συγγνώμην.

Συνέχεια

Ἡ Θράκη στὸ στόχαστρο τῆς Γερμανίας καὶ τῆς Τουρκίας

Τα φιλαράκια τα καλά..

Μια ζωή μαζί αυτοί οι δύο και στο στόχαστρο εμείς!

Από τότε που (υποτίθεται) απελευθερωθήκαμε από τους Οθωμανούς και στο καπάκι ήρθαν και μας φόρτωσαν τον Γερμαναρά τον Όθωνα λές και δεν είχαμε εμείς άτομα να κυβερνήσουν την Ελλάδα!

Συνέχεια

Ἕλληνες πολίτες παρακολουθοῦνται στήν Θράκη;

Ξέρετε κάτι;
Μὲ τὸ νὰ ἀσχολούμεθα καθημερινῶς καὶ διαρκῶς μὲ τὰ πόσα μᾶς ἔφαγαν καὶ πόσα θὰ μᾶς φᾶν ἀκόμη, ἔχουμε ξεχάσει τὸ σημαντικότερον!
Γιά πόσον καιρό θά ὑφίσταται ἡ χώρα μας ὑπό τήν μορφή πού τήν ξέρουμε;
Ἔχουμε συνειδητοποιήσει πώς κάποιες περιοχές μας, ἰδίως ἡ Θράκη, πλήττονται καθημερινῶς μέ βολές ἀπό ἐγχωρίους Συνέχεια