Μόλις πριν δύο μήνες το Δημοτικό Συμβούλιο του Ρέικιαβικ, της Πρωτεύουσας της Ισλανδίας, αποφάσισε να μποϊκοτάρει όλα τα προϊόντα του Ισραήλ, μέχρι να τερματισθεί η κατοχή των Παλαιστινιακών εδαφών από τους σιωνιστές.
Ἐτήσια Ἀρχεῖα: 2015
Ἐκεῖ κάποτε ζοῦσαν ἄνθρωποι…
Στὴν εἰκόνα βλέπουμε ἔργα εἰρήνης, κάποιων, ποὺ τώρα πολὺ πιθανὸν νὰ μὴν ὑπάρχουν.
Ἕνας μεγάλος ἐξώστης, γλαστροῦλες, μὰ δίχως ζωὴ γύρω τους.
Οἱ ἄνθρωποι ἤ ἔφυγαν ἤ σφαγιάσθησαν ἀπὸ τοὺς μισθοφόρους τῆς ISIS.
Οἱ Ῥῶσσοι δὲν ἀφήνουν «λίθον ἐπὶ λίθου» στὴν Συρία!!!
Τοὺς κυνηγοῦν μέσα στὰ χαλάσματα, ἐνᾦ στὴν ἐθνικὴ ὁδὸ κυκλοφοροῦν κανονικὰ τὰ Ι.Χ. . Συνέχεια
Ὀρφεύς, ἄριστος ὀρχηστής…
[15] Ἐῶ λέγειν, ὅτι τελετὴν οὐδεμίαν ἀρχαίαν ἔστιν εὑρεῖν ἄνευ ὀρχήσεως, Ὀρφέως δηλαδὴ καὶ Μουσαίου καὶ τῶν τότε ἀρίστων ὀρχηστῶν καταστησαμένων αὐτάς, ὥς τι κάλλιστον καὶ τοῦτο νομοθετησάντων, σὺν ῥυθμῷ καὶ ὀρχήσει μυεῖσθαι. ὅτι δ᾽ οὕτως ἔχει, τὰ μὲν ὄργια σιωπᾶν Συνέχεια
Κάθαρσις μέσῳ θανάτου…
«Με κούρασε το Ελλαδιστάν (μιας κι Ελλάδα δεν το λες αυτό το πράγμα, θα προσέθετα )»,
λέει στο στάτους της η Ιφιγένεια Βήττα.
Και συνεχίζει γράφοντας, «δεν ξέρω και τι να κάνω για αυτό, πέρα από την καθημερινότητα μου και τους δικούς μου ανθρώπους. Οπότε ας γράψω ένα στάτους. Με κούρασε η πατρίδα μου. Μάλλον πρέπει να πεθάνει, για να αναστηθεί. Μια ελιά κ ένα καράβι…έχουμε»……. Συνέχεια
Τὸ ΠΑΜΕ ἐξακολουθεῖ νὰ καταστρέφῃ τὶς ἑλληνικὲς ἐπιχειρήσεις ποὺ ἀπέμειναν!!!
Νέα επίθεση των πρακτόρων του ΠΑΜΕ, αλλά κι άλλων συνδικάτων εκβιαστών, εναντίον επιχειρήσεως ελληνικών συμφερόντων. Παρίσταναν τους …απεργούς και «περιφρουρούσαν» την μαϊμού απεργία, ώστε οι πραγματικοί εργαζόμενοι να μην μπορούν να εργαστούν και να εμφανίζονται ως απεργοί.
Συνέχεια



