Ὁ Βενιζέλος καὶ ἡ κυβέρνησις παγώνουν τὴν διεκδίκησιν τῶν γερμανικῶν ἀποζημιώσεων!

Αθήνα 3 Μαρτίου2014

Αγαπητές συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,

Έλαβα το συνημμένο μήνυμα, σύμφωνα με το οποίο οι ανά τον κόσμο οργανώσεις κατά του Ναζισμού, ξεσηκώνονται εναντίον της Ναζιστικής Ουκρανίας.

Σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες, οι εκεί Ναζί υποστηρίζονται από τη Νέα Τάξη (ΗΠΑ-Μέρκελ) και το ΝΑΤΟ.

Δεν γνωρίζουμε αν πρόκειται για σχέδιο μεταξύ Ρωσίας-ΗΠΑ-Γερμανίας για να διαμελίσουν την Ουκρανία ή πρόκειται για κίνηση ματ της Ρωσίας. Συνέχεια

Στά ὑπόγεια τῆς βουλῆς κι ὁ φάκελλος τῶν γερμανικῶν ὀφειλῶν;

Κάτι περίεργο συμβαίνει με τον όγκο των φακέλων των Γερμανικών οφειλών του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου που πρόσφατα συλλέχθηκαν από κάθε άλλο Υπουργείο ή Υπηρεσία και συγκεντρώθηκαν στην Βουλή!
Που “φυλάσσονται” άραγε όλοι αυτοί οι “απόρρητοι” φάκελλοι;
Ποιες είναι οι συμφωνίες που έχουν γίνει (γιατί έχουν ήδη γίνει) με την Γερμανία;
Οι φάκελλοι ερευνώνται για να διεκδικήσουμε αυτά που οφείλει η Γερμανία, ή για να βρεθεί τρόπος απαλλαγής της από τις υποχρεώσεις της έναντι της Ελλάδος;
Ή θα ισοσκελίσει το χρέος αναλαμβάνοντας να χρηματοδοτήσει για τα επόμενα 5 χρόνια συνέδρια εναντίον της δολοφονίας αθώων από κατακτητές και της αρπαγής του πλούτου και του χρυσού μιας χώρας (κάτι Συνέχεια

Ὁ Γλέζος στηρίζει ἤ δέν στηρίζει τίς διεκδικήσεις μας ἀπό τούς Γερμανούς;

Ἔ  Ῥὲ ποχουμε μπλέξ!!!
Πρ
δύο τν, σ μία διαδικτυακλληλογραφία μου, μλληνες τοξωτερικο, διεπίστωσα πς εναι ξαλλοι διότι Γλέζος χει ναλάβ τ θέμα τν γερμανικν ποζημιώσεων, λλ δν τκανε λα κα πάρα πολ καλά… Οτε λίγο, οτε πολύ, τότε, τος ἐζήτησα νναλάβουν ατοί, φ΄ σον δν τν θεωρον κατάλληλο κακαν πρόσωπο.
Βέβαια
χι μόνον δν νέλαβαν, λλ ἐχάθησαν.
Παρ
τατα μαθα πολλπκείνην τν συζήτησι, τποα δν θέλω, γι τν ρα νναφέρω.
Θ
περιορισθ στς πρόσφατες κινήσεις Γλέζου κα σ μίαν …καταγγελία.

Συνέχεια

Δέν ὑπάρχει θέμα παραγραφῆς τῶν Γερμανικῶν ὀφειλῶν στήν Ἑλλάδα

Δύο κάννες σημαδεύουν -ὄχι καὶ τόσο …ἀνδρίκια – ἕναν δεμένον κι ἄοπλον!!!

Απορούν διεθνείς μελετητές με τη μη πειστική διεκδίκηση όσων χρωστά η Γερμανία στην Ελλάδα

Με μία τεράστια απορία μένουν όσοι διεθνείς αναλυτές ασχολούνται με το ζήτημα του αναγκαστικού δανείου που επέβαλε η ναζιστική Γερμανία κατά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μιας και κανένας δε μπορεί να βρει πειστική δικαιολογία για ποιο λόγο η χώρα μας δεν διεκδίκησε ποτέ τα οφειλόμενα.

Σύμφωνα με τα δεδομένα, η Τράπεζα της Ελλάδος αναγκάστηκε να δώσει στους κατακτητές περισσότερα από 3.5 δισ. κατοχικές δραχμές κάθε μήνα από το 1942 έως το 1944 προκειμένου να συντηρήσουν τα στρατεύματα τους. Συνέχεια

Spiegel: Ἡ Γερμανία χρωστάει 162 δισ. στήν Ἑλλάδα

Άρθρο του Spiegel για το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα. Ποιο το ποσό που υπολογίζεται για τις γερμανικές αποζημιώσεις

 

Σε 162 δισεκατομμύρια ευρώ ανέρχεται, σύμφωνα με το Spiegel, το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα.

Από αυτά 108 δισεκατομμύρια ευρώ για την ανοικοδόμηση κατεστραμμένων υποδομών και 54 δισεκατομμύρια για το κατοχικό δάνειο, που αναγκάστηκε να δώσει η ελληνική κυβέρνηση την περίοδο 1942-1944.

Αυτό αναφέρει η ηλεκτρονική έκδοση του γερμανικού περιοδικού Spiegel το οποίο αναδημοσιεύει άρθρο στην εφημερίδα “Βήμα της Κυριακής”. Συνέχεια

Ἑξῆντα χρόνια ἀπό τήν ἡμέρα πού…ἡ Ἑλλάς διέγραψε τό χρέος τῆς Γερμανίας

«Το χρέος της χώρας είναι μεγάλο. Η εμπιστοσύνη των δανειστών έχει κλονιστεί»… μ’ αυτά τα λόγια δεν περιγράφεται η σημερινή οικονομική κατάσταση της Ελλάδος, αλλά η οικονομική κατάσταση της Γερμανίας, το… 1953!