Δὲν ἔχω κάτι καλὸ ἤ κακὸ νὰ ἀναφέρω γιὰ τὰ διάφορα ὁλοκαυτώματα ἤ «ὁλοκαυτώματα» τοῦ πλανήτου. Τὸ μόνον μου πρόβλημα παραμένει στὸ γεγονὸς πὼς ἐδῶ δὲν ἔχουμε νύχια νὰ ξυστοῦμε καὶ ἀνεχόμαστε τὸν κάθε Ἀβραμό…. νὰ διορίζῃ ἐκλεκτοὺς κι ἐκλεκτὲς ὁπουδήποτε, πρὸ κειμένου νὰ πάρουν ὅλοι μεζὲ ἀπὸ τὸ πτῶμα τοῦ Ἑλλαδοκαφριστᾶν.
Ἀπὸ τὴν ἄλλην, οὔτε μίαν ἤ ἕναν ἐκπρόσωπο διεκδικήσεως κι ἀποκαταστάσεως θεμάτων γενοκτονίας δὲν εἴδαμε κάπου. (Ἐννοεῖται πὼς κάτι τέτοιον δὲν ἀναμενόταν ἀπὸ τὸν Ἀβραμό….!!!) Μέ ποιάν λογική μᾶς φόρτωσαν ἀκόμη ἕνα νεοταξίτικο κατασκεύασμα λοιπόν; Μέ τήν λογική τοῦ κεφαλιοῦ τοῦ Κασίδη;
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: γερμανικὲς ἀποζημιώσεις
Ἐπί τέλους θά διεκδικήσουμε ὡς χώρα τίς γερμανικές ἀποζημιώσεις;
Αὐτὸ ποὺ ἐγνώριζα εἶναι πὼς μόνον ἰδιῶτες ἔχουν ἔως σήμερα στραφεῖ κατὰ τῆς Γερμανίας.
Δυστυχῶς τὸ Ἑλλαδοκαφριστὰν ἀπὸ νωρὶς ἔδειξε τὶς προθέσεις του.
Ἐπισήμως τίποτα κι ἀνεπισήμως δολιοφθορὲς κατὰ τῶν ἰδιωτῶν.
Σήμερα ὅμως διαβάζω πὼς ἐπιτροπὴ πλέον ἔχει συσταθῇ μὲ στόχο τὴν διεκδίκησι αὐτῶν τῶν ἀποζημιώσεων. Και βέβαια συζητᾶμε πλέον γιὰ κινήσεις κρατικές.
Γιὰ νὰ δοῦμε… Ἀναμένουμε ὅλοι μὲ μεγάλο ἐνδιαφέρον τὶς ἐξελίξεις.
Heil papoulien
πρέπει να αρχίσουμε να μαθαίνουμε σιγά σιγά γερμανικά, καθότι η χώρα μας ως αποικία-προτεκτοράτο, άρχισε πλέον να εκδίδει τα τεύχη του Φ.Ε.Κ (εφημερίδα της κυβερνήσεως) απαγγελούμενα εκ του Βερολίνου..
είναι ενδιαφέρον να μάθουμε αν έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στο παρελθόν..
προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα διαβάζοντας αυτό:
Οἱ Ῥῶσσοι μᾶς στηρίζουν στήν διεκδίκησιν τῶν γερμανικῶν ἀποζημιώσεων;
Ἡ εἴδησις εἶναι σαφής.
Ὁ ῥωσσικὸς τύπος στηρίζει τὴν κίνησι τῶν πολιτῶν ποὺ ἀξιώνουν τὶς γερμανικὲς ἀποζημιώσεις.
Αὐτὸ βέβαια δὲν μᾶς ὁδηγεῖ στὸ νὰ λάβουμε τὶς ἀποζημιώσεις. Πῶς θά μπορούσαμε ἄλλως τέ ἐάν δέν πράξουν οἱ «κυβερνῶντες» τά δέοντα.
Σαφῶς ὅμως μία τέτοια εἴδησις εἶναι πάρα πολὺ σημαντική, διότι ἀρχίζει νὰ ξεκαθαρίζῃ τὸ τοπίον γιὰ τὸ ποιὰ θὰ εἶναι ἡ πορεία τῆς Γερμανίας.
Ἐθνικὸν Συμβούλιον. (β)
Οἱ καταστροφές καί οἱ κλοπές ἀρχαιοτήτων ἀπό τούς Γερμανούς κατά τήν διάρκεια τῆς κατοχῆς

Λάκκος σε αίθουσα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου,
γεμάτος με αγάλματα, πριν καταχωθούν
για να σωθούν από τους ληστές – κατακτητές
(από το βιβλίο του Β. Πετράκου)
Ἐλέγετο ὅτι οἱ γερμανοί ἐλάτρευαν τόν Ἑλληνικό Πολιτισμό! Ἴσως, ἀπό τήν πολλή ἀγάπη τους κατέφευγαν σέ τέτοιου εἴδους ἐνέργειες.Δέν εἶναι δυνατόν νά μεταφερθῇ ὁ Παρθενώνας, τό Ἐρεχθεῖον ἤ ἡ Ἀκρόπολις ἀπό τόν χῶρο στόν ὁποῖον ἀνήκουν εἰ μή μόνον γιά λόγους πλουτισμοῦ. Βλέπε Ἔλγιν……Ἀκόμη κι αὐτός δέν κέρδισε αὐτά πού περίμενε.
Δέν ἔχει νόημα νά ἀποσπᾶς κάτι ἀπό τό χῶρο στόν ὁποῖο ἀνήκει. Παύει νά ἔχῃ τήν ἴδια ἀξία.
Ἡ χώρα μας ἔχει ὑποστεῖ λεηλασίες καί καταστροφές ἀπό τούς βαρβάρους πού κατά καιρούς κατέκτησαν τήν πατρίδα μας. Ὅσα μποροῦσαν νά μεταφερθοῦν, μετεφέρθησαν τά ὑπόλοιπα ὑπέστησαν τήν ἱερόσυλη κακομεταχείρισι τῶν κατακτητῶν.
«Για τους Γερμανούς, όλα τα μνημεία ήταν ουρητήρια και κατά προτίμηση το εσωτερικό του Παρθενώνα». Συνέχεια

