Πρὸ μερικῶν ἑβδομάδων δημοσιεύσαμε μερικὰ ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ Ἀρχιπέλαγος Γκούλαγκ τοῦ Ἀλεξάντερ Σολζενίτσιν.
Συγκλονιστικὲς καταγραφές, μαρτυρίες, καταστάσεις. Τέτοιες ποὺ σοκάρουν ὅλην τὴν σύγχρονο ἀνθρωπότητα.
Βέβαια, ἀνᾲ τοὺς αἰῶνες, τέτοιες κτηνωδίες ἔχουν συμβῇ ἀρκετὲς φορές. Δὲν ἦταν φαινόμενων τῆς συμπεριφορᾶς τῶν σοβιετικῶν μόνον.
Μποροῦμε νὰ βροῦμε πολλὲς ὁμοιότητες στὶς πορεῖες θανάτου τῶν πληθυσμῶν τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, στὰ στρατόπεδα τῶν ναζί, στὶς διώξεις τῶν Ἑλλήνων ἀπὸ φανατικούς θρησκοπλήκτους….
Ἀλλὰ ὄχι μόνον.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: δουλοποίησις πληθυσμῶν
Δὲν ἔτυχε …πέτυχε!!
Νομίζατε πως ο Μέργος, τα όσα είπε προχθές περί κατωτάτου μισθού, ότι παραμένει ακόμα υψηλός στην Ελλάδα κι αυτό εμποδίζει την…ανάπτυξη, τα είπε όλως τυχαίως ή του ξέφυγαν;;
Τίποτα δεν λέγεται τυχαία…
Μόνον ὁ Γιῶργος Μέργος ἐτόλμησε νὰ πῆ τὴν ἀλήθεια κι ἐμεῖς τὸν ὑβρίζουμε!
Λυπᾶμαι συν-Ἕλληνες, ἀλλὰ ἐδῶ ἔχετε ἄδικο!
Λυπᾶμαι πολύ!
Τί ἔκανε ὁ ἀνθρωπάκος;
Ὁ μόνος, κάπως, ἔντιμος μέσα σὲ τόσους κάφρους, ποὺ ΕΤΟΛΜΗΣΕ νὰ μᾶς ὁμολογήσῃ τὸ ποῦ ἀκριβῶς μᾶς ὁδηγοῦν, κι ἐμεῖς πέσαμε νὰ τὸν φᾶμε! Ντροπή μας!
Γιατί ὅταν μᾶς λέν κάτι ἄσχημο δέν θέλουμε νά τό πιστέψουμε καί ὅταν μᾶς λέν ὡραῖα ψέμματα καθόμαστε πανευτυχεῖς, πανηλίθιοι καί ἀποχαυνωμένοι γύρω τους γιά νά τούς χειροκροτήσουμε;
Ὁ Μέργος ἐτόλμησε καὶ εἶπε τὴν ἀλήθεια! Τὰ 586 εὐρώπουλα εἶναι πολλὰ γιὰ μηνιαῖος μισθός!
Τελεία καὶ παῦλα!
Συνέχεια
Περὶ τῆς «εἰδικοῦ» ἐπὶ θεμάτων Ὁλοκαυτώματος.
Δὲν ἔχω κάτι καλὸ ἤ κακὸ νὰ ἀναφέρω γιὰ τὰ διάφορα ὁλοκαυτώματα ἤ «ὁλοκαυτώματα» τοῦ πλανήτου. Τὸ μόνον μου πρόβλημα παραμένει στὸ γεγονὸς πὼς ἐδῶ δὲν ἔχουμε νύχια νὰ ξυστοῦμε καὶ ἀνεχόμαστε τὸν κάθε Ἀβραμό…. νὰ διορίζῃ ἐκλεκτοὺς κι ἐκλεκτὲς ὁπουδήποτε, πρὸ κειμένου νὰ πάρουν ὅλοι μεζὲ ἀπὸ τὸ πτῶμα τοῦ Ἑλλαδοκαφριστᾶν.
Ἀπὸ τὴν ἄλλην, οὔτε μίαν ἤ ἕναν ἐκπρόσωπο διεκδικήσεως κι ἀποκαταστάσεως θεμάτων γενοκτονίας δὲν εἴδαμε κάπου. (Ἐννοεῖται πὼς κάτι τέτοιον δὲν ἀναμενόταν ἀπὸ τὸν Ἀβραμό….!!!) Μέ ποιάν λογική μᾶς φόρτωσαν ἀκόμη ἕνα νεοταξίτικο κατασκεύασμα λοιπόν; Μέ τήν λογική τοῦ κεφαλιοῦ τοῦ Κασίδη;
Συνέχεια
Στόχος ἡ πτώχευσις ἢ ἡ κατάργησις τῶν Ἑλλήνων;
Ἐργαζόμεθα μίαν ὁλόκληρο ζωή. Πληρώνουμε φόρους. Γιατί; Γιὰ νὰ ἔχουμε μίαν πολιτεία ποὺ θὰ μᾶς προσφέρῃ στήν δύσκολη στιγμή μίαν νοσηλεία; Ἢ ἀκόμη καὶ τὴν προστασία τῆς ἀστυνομίας στὴν δύσκολη ὥρα; Ἤ μήπως τήν προστασία τῆς Ἐθνικῆς κυριαρχίας σέ κάθε πιθανή ἐχθρική ἐπιθετικότητα; Τί ἄλλο; Γιατί ἀποφασίζουμε νὰ ζοῦμε σὲ ἕναν κοινωνικό ἱστό τέτοιον ποὺ σὲ ἕναν μεγάλο βαθμό μᾶς στερεῖ ὅλο καί περισσότερες ἐλευθερίες;
Τί ἐννοῶ; Ἐὰν ζούσαμε στὴν ζούγκλα, θὰ ἦταν διαφορετική ἡ ζωή μας. Ἄλλες ἐλευθερίες, ἄλλοι κίνδυνοι. Μειώνουμε τοὺς κινδύνους (θεωρητικῶς) ὅταν ἐντασσόμεθα σὲ ἕναν κοινωνικό ἰστό! Μικρὲς ἢ μεγάλες παραχωρήσεις στὶς ἀτομικές μας ἐλευθερίες, ἀνταμείβονται μὲ κάποια ἐπίπεδα ἀσφαλείας.
Σᾶς δολοφονήσαμε κι ἐξακολουθοῦμε νὰ σᾶς δολοφονοῦμε!
Σας δολοφονήσαμε, και συνεχίζουμε να σας δολοφονούμε «κατά λάθος»!
Με τίτλο: «Λιτότητα: Έχουμε κάνει λάθος εφ’ όλης της ύλης», το γαλλικό περιοδικό «Μarianne» δημοσιεύει μεγάλο αφιέρωμα στο «απίστευτο λάθος των ειδικών του ΔΝΤ». που προσπαθεί να κατανοήσει την έκθεση του Ολιβιέ Μπλανσάρ, επικεφαλής του ερευνητικού τμήματος του ΔΝΤ, που δόθηκε στη δημοσιότητα στις 3 Ιανουαρίου.
Στο πολυσέλιδο αφιέρωμα τoυ περιοδικού «Μarianne» γίνεται συνεχής αναφορά στις συνέπειες που έχει υποστεί η Ελλάδα από την επιβολή της λιτότητας που επέβαλαν οι «ειδικοί» του ΔΝΤ και αυτό, όπως λέει, εξαιτίας ενός λάθους στους υπολογισμούς.


