Οἱ …Βρωμᾶ καὶ ὁ βρώμικος Βοτανικός!

Ποὺ ἐβρώμισαν τὸν Βοτανικὸ κι ὄχι μόνον…

Ἡ φίλη μου ἠ Τασία τὰ ἔλεγε ἐδῶ καὶ χρόνια. Ἔτρεχε, φώναζε, φωτογράφιζε… Σὲ πόρτες κωφῶν ὅμως ἀπευθύνετο! Σύνηθες! 

Φτιάχνουν πρόγραμμα ανακύκλωσης για τα υλικά που κλέβουν οι Βρομά!

Συνέχεια

Οἱ γῦπες!

Τί εἶναι οἱ γῦπες; Δὲν τὸ ἔχουμε πεῖ;

Γῦπες εἶναι ὅλοι αὐτοὶ ποὺ ζοῦν εἰς βᾶρος τῶν ἄλλων. Εἶτε αὐτὸ συμβαίνῃ στὴν δουλειά τους, εἶτε στὸ σπίτι τους, εἶτε στὶς παρέες τους. 

Συνέχεια

Ἁπλῶς κτῆνος ἢ ἄξιον προσοχῆς δεῖγμα;

 

Τί εἶναι αὐτὸ τὸ ὄν; Κτῆνος; Ἢ ἁπλῶς δεῖγμα τῆς ποιότητος τῶν ὅσων μᾶς κουβάλησαν;

Συνελήφθη Πακιστανός που τεμάχισε συμπατριώτη του

Συνελήφθη εχθές στις 15:00 μετά το μεσημέρι από αστυνομικούς της ομάδας Ζ της Συνέχεια

Ἀποκάλυψις σόκ. 1,5 τρίς εὐρώ θαμμένα στήν Ἑλληνική γῆ!

Ποιός νοιάζεται; Πρέπει νά ἐξαθλιωθοῦμε ἐντελῶς. Ἡ περιουσία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ νά πέσῃ σέ ἐξευτελιστικές τιμές γιά νά τήν ἀγοράσουν οἱ ξένοι τοκογλύφοι. Ἔτσι εἶναι ἀποφασισμένο νά γίνῃ καί θά γίνῃ. Ἄλλωστε, δέν ἔχουμε κυβέρνησιν πού νά ἐξυπηρετῆ τά συμφέροντα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ. Μόνον τῶν τοκογλύφων! Γαπ – Μπενί(το). Τό δίδυμο τῆς συμφορᾶς. Τά πιστά σκυλιά τῶν τοκογλύφων.

Η επίσημη αξία των ορυκτών στην Ελλάδα που παραμένουν ανεκμετάλλευτα και ανέπαφα είναι 1,5 τρισεκατομμύρια ευρώ και με μια σταδιακή και ήπια εξόρυξη τους , χωρίς να Συνέχεια

Θεσμοθέτησις τοῦ χαφιεδισμοῦ….

 

Καὶ παραγωγὴ ῥουφιάνων καὶ καταδοτῶν!

Ἀπὸ τὸ Ῥεσᾶλτο σήμερα ἡ ἀνάρτησις. Μία προσέγγισις τῶν νομοθετημάτων ποὺ θὰ μᾶς βοηθήσῃ νὰ ἀποκτήσουμε πλήρη εἰκόνα αὐτῶν ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν.

Το άρθρο αυτό το γράψαμε και δημοσιεύτηκε στην «Αθηναϊκή», τον Αύγουστο του 2001. Το αναπαράγουμε διότι αυτά που θεσμοθετούσε τότε ο «εκσυγχρονιστικός» τρομονόμος, σήμερα, η κατοχική Συνέχεια

Τί πρόβλημα ἔχουν μὲ τὸ Σύνταγμα;

Oι πολιτικοί, δεν είναι εδώ για να εκφράζουν τον μέσο όρο ούτε για να σύρονται από τις πλειοψηφίες. Αλίμονο. Τότε θα κάναμε μια καλή δημοσκόπηση για κάθε θέμα μικρό ή μεγάλο και θα είχαμε τις λύσεις. (Γιώργος Α. Παπανδρέου, ΚΛΙΚ 1999)

Νετάκιας σήμερα.

Ὅταν «φιλοξενοῦμε» τὸν Νετάκια τὸ ἀπολαμβάνουμε! Ὁ λόγος του ταχύς, ξεκάθαρος καὶ περιεκτικός. (Ἐγὼ πλατιάζω συνήθως!) 

Ὁ τίτλος μεγάλος καὶ τὸν «ἔκοψα» λίγο γιὰ νὰ χωρέσῃ. Πάντως σᾶς προτείνω νὰ μελετήσετε τὶς σκέψεις του. Εἶναι διαφωτιστικότατες καὶ βάζουν πολλὰ «ἀσαφὴ» στὴν θέσι τους. 

Φιλονόη.

H επιθεση του κ.Μόσιαλου. Θυμάστε τις διώξεις το 1981; Τι πρόβλημα έχουν με το Σύνταγμα;