Κάποτε οἱ ἄνθρωποι ἀποτελοῦσαν ἕνα κομμάτι τῆς φύσεως, ὅπως τά ζῶα, τά δένδρα, ὁ ἥλιος, ὁ ἀέρας, ἡ θάλασσα, τό χῶμα. Κάθε ἄνθρωπος εὕρισκε ἕνα μέρος πού τοῦ ἄρεσε, ἔφτιαχνε τό σπίτί του καί ἡ φύσις τόν βοηθοῦσε νά ζήσῃ προσφέροντάς του τά ἀγαθά της. Ἔκοβε ξύλα ἀπό τά δάση, ἐζεσταίνετο μέ τόν ἥλιο ἤ ἄναβε φωτιά στό τζάκι, ἔτρωγε καρπούς ἀπό τά δένδρα ἤ τούς μαγείρευε κλπ. Ἦταν ἀνεξάρτητος. Μποροῦσε νά ζήσῃ χωρίς νά ἔχῃ ἀνάγκη κανέναν. ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΝ. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: δουλοποίησις πληθυσμῶν
Τέτοια ὑποκρισία….
Τέτοια υποκρισία αλλά και τέτοια άριστη επικοινωνιακή πολιτική δεν έχει ξαναζήσει ο τόπος. Εμπόδιο οι bloggers και οι ανεξάρτητες φωνές.
Οἱ Ἕλληνες δολοφονοῦνται καί ληστεύονται καί ἡ ἀστυνομία φυλάει τἀ .. τζαμιά!
Δεν ξέρω πώς θα μπορούσε κανείς να αντιληφθεί τις … προτεραιότητες της ελληνικής αστυνομίας τον τελευταίο καιρό. Ενώ η χώρα μας – εκτός από την οικονομική κρίση – έχει πέσει θύμα και ενός τσουνάμι εγκληματικότητας, το οποίο χτυπά προς κάθε πλευρά με δολοφονημένους, βιασμένες γυναίκες, ληστεφθέντες και ούτω καθ΄ εξής, αποφάσισε να φυλάει τα … παράνομα μουσουλμανικά τζαμιά, της Αθήνας.
Όχι, δεν σας κάνουμε πλάκα. Έτσι είναι. Συνέχεια
Ποιός θὰ πληρώσῃ τὰ «ἔργα» τοῦ κάθε Ἄκη;
Σαφῶς κι ἐφ’ ὅσον ἡ δικαιοσύνη δὲν ἔχει ἀποφανθεῖ, δὲν δικαιούμαστε νὰ συζητᾶμε γιὰ ἐνοχὴ τοῦ κάθε Ἄκη.
Ἀλλὰ ὅταν ὁ Ἄρειος Πᾶγος ἀποφαίνεται πὼς ἔχουν ἤδη παραγραφεῖ τὰ πεπραγμένα (νόμιμα ἢ μή) τότε γιὰ ποιάν παραπομπή συζητᾶμε; Γιὰ ποιάν δίκη παρωδία συζητᾶμε; Γιὰ ποιάν παράστασι μᾶς προετοιμάζουν;
Ὁ νόμος εἶναι νόμος γιὰ ὅλους. Ὅλες οἱ κατοχικὲς κυβερνήσεις ἔχουν ἐφαρμόσει τὸ «δίκαιον» ποὺ τὶς ἐξυπηρετεῖ, μὲ κύριον στόχο τὴν ἐλευθέρα τους διαπλοκή, τὴν ἀτιμωρησία τους καὶ τὸν παράνομο πλουτισμό τους. Ἔχουν λοιπὸν μεριμνήσει νὰ μποροῦν νὰ κλέβουν ἄνευ ἐλέγχου, νὰ ὑπεξαιροῦν ἄνευ τιμωρίας καὶ νὰ χαίρονται τὰ κλοπιμαῖα ἄνευ ἀνησυχίας.
Ἡ ἐθνική ταπείνωσις
Δρυός πεσούσης, πᾶς ἀνήρ ξυλεύεται. Πόσο δίκιο εἶχε ὁ Μένανδρος. Τήν δρῦ δέν μπορεῖς εὔκολα νά τήν “ξυλεύσης” ἀλλά ἄν πέση, τότε ὅλοι μποροῦν, κυρίως ὅταν – ἀκόμα καί τότε – ἔχουν βοήθεια. Τί ἄλλο νά ‘πῶ γιά τίς παρακάτω εἰδήσεις;
1. Στήν συμφωνία γιά τήν στήριξι τῆς Ἑλλάδος συμπεριλαμβάνεται καί τουρκική τράπεζα (AK bank)! Συνέχεια
Καὶ ὁ πρῶτος κωλοτούμπας!!!!!
Εἶναι ἀπίστευτο τὸ θράσος κάποιων.
Πρὸ ἑνὸς ἔτους, γυρνοῦσε ὁ GAP τὸν πλανήτη καὶ ἐξεστόμιζε ὅ,τι χειρότερο κατέβαζε ἡ κούτρα του γιὰ τοὺς Ἕλληνες. Μοναδικός του σύμμαχος ὁ ἀρχηγὸς Συνέχεια
