Ἀρχεῖα ἐτικέττας: «εἰς τὰ ἐνδότερα»
Τὰ ἐμπόδια εἶναι ἀφορμὴ γνώσεως…
Ὅσες φορὲς στὴν ζωή μας ἀντιμετωπίσαμε ἐμπόδια, γιὰ ὁποιονδήποτε λόγο, ἀπεδείχθη, ἐκ τῶν ὑστέρων, πὼς κάτι δὲν γνωρίζαμε. Κάτι δὲν εἴχαμε λάβη ὑπ΄ ὄψιν μας.
Κι ἀκριβῶς αὐτὸ τὸ κάτι, μεγάλο ἤ μικρό, ἐὰν πράγματι θέλουμε νὰ ἐπιτύχουμε στὸν σκοπό μας, μόνον ἐὰν μάθουμε τὸ τὶ τὸ παρουσίασε ἐμπρός μας, θὰ μπορέσουμε νὰ τὸ ξεπεράσουμε καὶ νὰ φθάσουμε ἐκεῖ ποὺ στοχεύουμε. Συνέχεια
Ἄν δὲν κρατᾶμε ὁ ἕνας τὸ χέρι τοῦ ἄλλου…
Καλημέρα!!!
Μὲ Ἀγάπη, Ὀμορφιά, Φῶς καὶ Θαύματα!!
Συνέχεια
Μὲ κάθε ἀφορμή…
Μποροῦμε νὰ γινόμαστε καθημερινῶς λίγο καλλίτεροι ἀπὸ ὅ,τι εἴμασταν.
Μὲ κάθε ἀφορμὴ μποροῦμε νὰ ἀποκτοῦμε νέες αἰτίες προβληματισμοῦ καὶ αὐτοβελτιώσεως.
Μὲ κάθε ἀφορμὴ μποροῦμε νὰ ἐμβαθύνουμε καλλίτερα καὶ νὰ πλησιάζουμε περισσότερο στὴν Οὐσία τῶν πάντων. Συνέχεια
Ἄς ἐπιμείνουμε σὲ ἕναν ἄλλον κόσμο…
Καλημέρα!!!
Μὲ Ἀγάπη, Ὀμορφιά, Φῶς καὶ Θαύματα!!!
Συνέχεια
Θὰ πάθουμε καὶ θὰ ξανά-πάθουμε ἔως νὰ μάθουμε
Ὁ ἄνθρωπος, ὡς γνωστόν, τὰ μαθήματά του τὰ παίρνει, συνήθως, μέσῳ, ἀκόμη κι ὀδυνηρῶν, παθημάτων. Ἐὰν τὰ παθήματά του ὅμως δὲν γίνουν ἀφορμὴ γιὰ νὰ σταθῇ καὶ νὰ προβληματισθῇ καὶ νὰ ἐπανατοποθετηθῇ, πρὸ κειμένου τελικῶς νὰ διδαχθῇ ἀπὸ αὐτά, τότε αὐτὰ τὰ παθήματα, κάθε ἐπομένη φορὰ θὰ εἶναι ὅλο καὶ σκληρότερα. Συνέχεια

