Γενοκτονία. Μία λέξη, χιλιάδες εἰκόνες, χιλιάδες συναισθήματα, χιλιάδες ἀναμνήσεις. Μία λέξη ποὺ σοῦ προκαλεῖ δέος, στενοχώρια, λύπη, μῖσος, πόνο, ὀργή, ὄχι μόνο ἀκούγοντάς την ἀλλὰ καὶ ἐπεξεργάζοντάς την στὸ μυαλό σου, σὲ τραβάει στὸ παρελθὸν θυμίζοντάς σου τις τόσα ἑκατομμύρια ἀδικοχαμένες ψυχὲς ἀνὰ τὸν κόσμο. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Κεμὰλ Ἀτατοῦρκ
Τὰ μυστικὰ γιὰ τὴν δημιουργία τῆς ἀρίας φυλῆς!
Ἡ παράνοια ποὺ δέρνει κατὰ καιροὺς διαφόρους ἡγέτες, ἡγετίσκους ἤ ἀκόμη καὶ «κοσμοκράτορες» δὲν ἔχει ὅρια.
Ἐὰν παραμείνουμε στὰ ὅσα ἡ ἐπίσημος ἱστορία ἀποκαλύπτει, τότε μόνον γιὰ τοὺς τρεῖς μεγάλους παρανοϊκοὺς τοὺ 20ου αἰῶνος μποροῦν νὰ γραφοῦν σελίδες ἐπὶ σελίδων. Τρομάζουμε ἀπὸ τὸ μέγεθος καὶ τὴν ἐφευρετικότητά τους ἔναντι τῶν πληθυσμῶν τῆς γῆς καὶ τῶν γενοκονιῶν ποὺ διέπραξαν.
Διότι αὐτοὶ ποὺ ἀποφασίζουν νὰ δημιουργήσουν ἄριες φυλὲς καὶ λοιπὸ κουραφέξαλα, εἶναι οἱ ἴδιοι ποὺ γενοκτόνησαν-ἤ ποὺ γενοκτονοῦν-ὅλους αὐτοὺς τοὺς λαοὺς ποὺ θεωροῦν ὑποδεεστέρους ἤ κατωτέρους.
Ὅταν λοιπὸν ὁ Χίτλερ ἀπεφάσιζε νὰ δημιουργήσῃ τὴν δική του ἀρία φυλή, ἦταν δεδομένον πὼς θεωροῦσε τὶς ὑπάρχουσες φυλές, ἀκόμη καὶ μέσα στὴν Γερμανία, κατώτερες αὐτοῦ ποὺ ὀνειρευόταν.
Συνέχεια
Ἡ μπαμπεσιὰ τῶν Τούρκων.
Η ΜΠΑΜΠΕΣΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ. Αλβανοί, Λίβυοι, Πομάκοι
Ὁ Σεΐχ Δελῆ Δάντσο καὶ ὁ ἀποκεφαλισμός του στὸν Ἔχινο.
Σε προηγούμενο άρθρο μας (εφημ. Ζαγάλισα φ. 44, Αύγ. 2010) καταρρίψαμε τον μύθο ότι ο οθωμανός στρατηγός Λαλά Σαχίν Πασά κατέλαβε τον Εχίνο και ότι δήθεν το όνομα του Εχίνου στα Τουρκικά δηλ. Şahin, προέρχεται από τον εν λόγω Πασά. Πρόκειται για κατασκευασμένο ψέμα που σκοπό έχει να παραπλανήσει και να εκτουρκίσει βαθύτερα τους ανενημέρωτους Πομάκους.
«…τρῶνε ἀπὸ ἐμᾶς, καὶ μένει καὶ μαγιά…»
Δυστυχῶς οἱ περισσότεροι νομίζουν πὼς μπόρα εἶναι καὶ θὰ περάσῃ αὐτὸ ποὺ ζοῦμε…
Ἔτσι νομίζουν.
Ὅμως δὲν εἶναι ἔτσι.
Οὔτε μπόρα εἶναι, οὔτε καὶ θὰ περάσῃ…
Εἶναι ἡ ἐξακολούθησις τῆς γενοκτονίας, πού, ἐπισήμως, ἐξεκίνησε ἀπὸ τὸν Κεμάλ, ἐξηκολούθησε μὲ τὸν πατερούλη καὶ ἔκλεισε, σὰν κύκλος, μὲ τὴν κατοχή.
Ὅμως ἐπαναλαμβάνω…
Δὲν εἶναι ἔτσι.
Οἱ γενοκτονίες ἀμέτρητες στὴν ἱστορία μας. Ἀμέτρητες. Ἀτελείωτες.
Ἀπὸ ὅπου κι ἐὰν πιάσουμε τὴν ἱστορία μας θὰ τὶς ἀνακαλύψουμε…
Ἐμεῖς μιλᾶμε γιὰ γενοκτονία κι αὐτοὶ μιλοῦν γιὰ νίκη!
Εἶναι κτήνη τελικῶς!
Καὶ εἶναι ὅλοι τους!
Στὴν χθεσινή μου σημείωσι, μὲ τίτλο:
Ὁ Κεμὰλ ποτὲ δὲν ἔφυγε…
ἔγραφα πὼς ἡ λογικὴ τῆς γενοκτονίας ἦταν νὰ προκαλέσῃ συνθῆκες σόκ, πρὸ κειμένου νὰ τρομοκρατήσῃ, νὰ ἀκινητοποιήσῃ καὶ τελικῶς νὰ ὁμογενοποιήσῃ μίαν κοινωνία. Κι ἐπέτυχε!!!


