Ἤταν Ἑβραῖος ὁ Κεμάλ;

Ειδικού Συνεργάτη«Αγρότη» έκανε τον Κεμάλ  Ατατούρκ ο διευθυντής του Μουσείου του Τοπ Καπί, προκειμένου να αποφύγει μια «ενοχλητική ερώτηση»Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Τζουμχουριέτ ο Τούρκος καθηγητής και διευθυντής του Μουσείου του Τοπ Καπί κ. Ιλμπέρ Ορταϊλί συμμετείχε σε μια εκδήλωση που οργάνωσε το Τurkish Forum στο Λονδίνο.Ο κ. Ορταϊλί στην ομιλία του ανέφερε ότι υπάρχουν δυο Ευρώπες, η ιταλική και η αγγλική. Η Ιταλία είναι η κοιτίδα Συνέχεια

Νὰ ποιὸς ἦταν ὁ Βενιζέλος.


Νὰ ποιὸς ἦταν ὁ Βενιζέλος.1
Σήμερα θὰ μᾶς γράψει ὁ φίλος μου ὁ Δημήτρης Νικητάκης ἕνα κείμενον γιὰ τὸν Ἐλευθέριον Βενιζέλον.

Τὸν ἔχει μελετήσει σὲ βάθος, πολλὰ χρόνια τώρα…

Ὅλα αὐτὰ ποὺ γράφει εἶναι πέρα γιὰ πέρα ἀληθή… 

Θὰ σᾶς συμβούλευα, ὅλους ἐσᾶς ποὺ θὰ ἔχετε ἀντιρρήσεις, νὰ ἐρευνήσετε τὶς πηγές του.

Εἶναι πολὺ μαρτυριᾶρες! 

Μῖσος κι ὀργή….


Πρὸ μερικῶν μηνῶν μᾶς εἶχε περιγράψει ὁ Μίκης  τὸ πῶς φανταζόταν τὴν «Ἑλλάδα». Μᾶς μίλησε γιὰ τὸ πῶς εἶχε δομήσει μέσα του κάθε βῆμα τῶν «Σπιθῶν» ἀπὸ τὸ Ἄλφα ἔως τὸ Ὠμέγα.

Πρέπει λοιπόν να ξέρεις καλά, εσύ και όσοι σε ακολουθούν, ότι δημιουργώντας μέσα από το τίποτα το Άλφα, είχα από την αρχή μέσα στη σκέψη μου το Ωμέγα και όλη τη διαδρομή που θα πρέπει να διανύσουμε γράμμα-γράμμα, βήμα-βήμα για να φτάσουμε στο στόχο μας. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι ο ρόλος μου δεν σταματά στο «ο Εμπνευστής» όπως με Συνέχεια

Νά ἀνακαλέσῃ ἡ ΕΟΕ τήν ῥατσιστική ἀπόφασι!

Ἐμεῖς ὅλοι φταῖμε γι΄ αὐτό πού ἔγινε. Ὅταν δέν ἀντιδροῦμε ἀλλά ἀντιθέτως ἐπιβραβεύουμε τήν πολιτική τους, ὑπέρ τῶν λαθροεποίκων, ἔχουμε νά ζήσουμε πολλά ἀκόμα. Πρίν ἀπό λίγους μῆνες ὁ Τατσόπουλος σέ ἕνα ἄλλο κοινωνικό δίκτυο, ἀνάμεσα σέ ὅλες τίς ὑπόλοιπες ἀνακρίβειες ἔγραψε ὅτι ὁ Κολοκοτρώνης ἦταν ὁμοφυλόφιλος. Ἐμεῖς ὅχι μόνο δέν ἀντιδράσαμε ἀλλά ἀπεναντίας τόν ἐπιβραβεύσαμε βάζοντάς τον στήν Ἑλληνική βουλή. 

Σήμερα ἡ ΕΟΕ ἀπέκλεισε  Συνέχεια

Ἡ Κεφαλογιάννη δηλώνει ἐπισήμως πὼς θὰ μᾶς στείλῃ γιὰ σφαγή, ὅπως ἔκανε ὁ Βενιζέλος!

Τί εἶπε τό γύναιον καί δέν τήν πιάσαμε στό κυνήγι;
Τί εἶπε τό σούργελον καί δέν σηκώθηκε κανεῖς νά τῆς ῤίξῃ μερικά χαστούκια;
Τί εἶπε τό ἀνύπαρκτον ὑπανθρωπάριον καί δέν τήν πετάξαμε, μέ μία κοτρώνα σφικτοδεμένη στόν λαιμό, στόν Μαλλέα;
Μόλις τώρα δέν δήλωσε αὐτό τό κατασκεύασμα πώς θά ἐξακολουθήσῃ τό ἔργον τοῦ Βενιζέλου καί τοῦ Κεμᾶλ; Κι ἀκόμη τῆς ἐπιτρέπουμε νά στέκεται ὄρθια;Τόσο κάφροι καταντήσαμε ἐμεῖς πλέον; 
Εἶναι τόσο ἠλίθιοι, ποὺ τίποτα περισσότερο δὲν θὰ μπορούσαμε νὰ περιμένουμε ἀπὸ αὐτούς!

Συνέχεια

Θαυμᾶστε …«συμμάχους» κι ἡνωμένη Εὐρώπη…


Αυτοί εδώ που βλέπετε να μιλάνε τόσο απαξιωτικά για εμάς,είναι οι αιώνιοι  <<σύμμαχοί>> μας.


-Εκ των λεγομένων μεγάλων δυνάμεων, που έφεραν μετά την δική μας επανάσταση του 1821,ξενόφερτο βασιλιά να μας διοικήσει..προφανώς γιατί από τότε μας θεωρούσαν αποικία τους!!

-Αυτοί που μας άφησαν ξεκρέμαστους,60 χλμ ανατολικά της Αγκυρας,με τους Τσέτες του Κεμάλ να προελαύνουν,διότι τα βρήκαν κάτω από το τραπέζι με τους Τούρκους, για τα πετρέλαια της Μοσούλης.

Συνέχεια