Ἂς μιλήσουμε για τὴν ΕΛ.ΔΥ.Κ.

Λέμε ΕΛΔΥΚ καὶ ἐννοοῦμε Ἑλληνικὴ Δύναμις Κύπρου.
Ἐὰν ψάξῃ κάποιος στὸ Διαδίκτυο θὰ βρῇ τὰ ἑξῆς:
«Ἡ Ἑλληνικὴ Δύναμις Κύπρου (ΕΛΔΥΚ) ἀποτελεῖ τὴν μόνιμο στρατιωτικὴ παρουσία τῆς Ἑλλάδος στὴν Κύπρο, καὶ ἀποτελεῖται ἀπὸ ἕναν ἀριθμὸ στρατιωτικῶν μονάδων οἱ ὁποῖες εὑρίσκονται στὰ περίχωρα τῆς πόλεως τῆς Λευκωσίας». Συνέχεια
Δὲν νομίζω κάποιος ἀπὸ ἐμᾶς νὰ ἀντεχε ἀκόμη καὶ τὸ 10% τῶν βασανιστηρίων ποὺ τὸν ὑπέβαλαν οἱ Ἄγγλοι ἀποικιοκράτες…
Κάθομαι ἐκστασιασμένος καὶ ἀκούω αὐτὸν τὸν καλογυμνασμένο ἀξιωματικὸ μὲ τὰ διακριτικὰ τοῦ Συνταγματάρχου, τοῦ Ἀλεξιπτωτιστοῦ, τοῦ Βατραχανθρώπου, τοῦ Ἀλπινιστοῦ, τοῦ Χιονοδρόμου, τοῦ ἀποφοίτου στὴν Α.Σ.Π. καὶ τοῦ Ἐλδυκαρίου. Τοῦ πρώτου ΕΛΔΥΚαρίου τοῦ σήμερα.
Αὐτὸ ποὺ πολιτικοὶ πηγαίνουν στὰ μνημόνια καὶ ταὐτοχρόνως δὲν ἀπαιτοῦν στὶς διαπραγματεύσεις τὴν ἔκδοση τῶν καθαρμάτων, ποὺ ἐδολοφόνησαν τὸν Σολωμὸ καὶ τὸν Τᾶσο στὴν Δερύνεια…