Οἱ ὑπερήφανοι Ἕλληνες μαθητὲς καὶ τὰ τσόλια τοῦ Ἐθνομηδενισμοῦ ποὺ τὸ παίζουν …μαθητές!

Μορμολίκια θὰ μοῦ πεῖτε, ἀλλὰ οἱ περισσότεροι ἀπὸ δαύτους θέλουν καμμιὰ 20αριά χρόνια νὰ τελειώσουν τὸ …Γυμνάσιο!!! Συνέχεια
Οἱ ὑπερήφανοι Ἕλληνες μαθητὲς καὶ τὰ τσόλια τοῦ Ἐθνομηδενισμοῦ ποὺ τὸ παίζουν …μαθητές!

Μορμολίκια θὰ μοῦ πεῖτε, ἀλλὰ οἱ περισσότεροι ἀπὸ δαύτους θέλουν καμμιὰ 20αριά χρόνια νὰ τελειώσουν τὸ …Γυμνάσιο!!! Συνέχεια
Τὰ ῥεζιλίκια τους σὲ ὅλο τους τὸ μεγαλεῖο…
Γελοιότητες προπαγανδιστικές, ποὺ ξεπέρασαν κάθε προηγούμενον… Συνέχεια
Μὲ αὐτὴν τὴν φωτογραφία τὰ λέω ὅλα!!!!!

Αὐτοὶ ποὺ σήμερα
κυκλοφοροῦν μὲ σβάστικες
κάποτε ἢθελαν νὰ δώσουν τὴν Μακεδονία
στοὺς Βουλγάρους Μοναρχοφασίστες…
Κι αὐτοὶ ποὺ κάποτε κυκλοφοροῦσαν
μὲ «ῥοζουλὶ σφυροδρεπανάκια»
σήμερα θέλουν νὰ δώσουν τὴν Μακεδονία
στὴν συμμορία τοῦ George Soros…
Καί, στὴν μέση, ἕνας λαός,
ποὺ ἀντιστέκεται καὶ καθιβρύζεται
ἀπὸ τὰ καλοπληρωμένα πρακτόρια
τῆς Κορπορατικῆς Παγκοσμιοποιήσεως…
Ἀπὸ ἀνακοίνωση μαθητῶν Λυκείου Θεσσαλονίκης:
Συνέχεια
Ἂς μιλήσω κι ἐγὼ λίγο σοβαρά!

Δημοσιεύθηκε προσφάτως ὅτι 105 πυραμίδες στὰ ἑλληνοσλαυϊκὰ σύνορα ἐξηφανίσθησαν.
Λόγῳ ποὺ ὑπηρέτησα μέρος τῆς στρατιωτικῆς μου θητείας καὶ στὰ ἑλληνοαλβανικὰ σύνορα ἀλλὰ καὶ στὰ ἑλληνογιουγκοσλαυϊκὰ (ὅταν ὑπηρετοῦσα ἐγὼ ἦταν Γιουγκοσλαυΐα) ἔχω νὰ πῶ τὰ ἀκόλουθα: Συνέχεια
Αὐτὰ διεμοιράζοντο ἀπὸ μέλη τῆς ΚΝΕ ἔξω ἀπὸ τὰ σχολεῖα:
Ἀνοικτὰ πλέον ἡ ΚΝΕ (ΚΚΕ) στέκεται ἐνάντια στὶς καταλήψεις γιὰ τὴν ὑπεράσπισιν τῆς Μακεδονίας.
Τὰ σχόλια περιττεύουν φυσικά…
Συνέχεια