Χρωστᾶμε μίαν «καλὴ νύκτα» στὰ Σκόπια

Добра ноќ skopje (Καλὴ νύκτα Σκόπια)

Συνέχεια

Λαοπρόβλητος ποὺ βλέπει λαὸ καὶ …τρέμει!!! (β)

Οὔτε τὸν Κὶμ Γιὸνγκ Οὖν δὲν προστατεύουν ἔτσι!

Ἀκόμα κι αὐτὸς κρατᾶ κάποια προσχήματα!!!
Συνέχεια

Διαφορετική μεταχείρισις σέ Πατριῶτες καί ἀναρχικούς ἀπό τήν ΕΛ.ΑΣ.;

Πρὸς Ἀστυνομικὸ Διευθυντὴ Θεσσαλονίκης, ὑποστράτηγο Δομζαρίδη Φώτιο
Ἐνταύθα:

Στρατηγέ, λίγο πρὶν τὰ μεσάνυκτα τοῦ Σαββάτου, στὰ μεγάλα ἐπεισόδια στὴν ὁδὸ Ναβαρίνου, ἡ ΕΛ.ΑΣ. συνέλαβε ἕναν ἀναρχικὸ (κάτοικο Θεσσαλονίκης) καὶ τὸν ὁδηγοῦσαν μὲ τὴν αὐτόφωρο διαδικασία. Συνέχεια

Ξεκινοῦν σήμερα ἐκδηλώσεις στήν Πιερία γιά τά …Σκόπια;

Οι διοργανωτές κοιμούνται όρθιοι ή συμβαίνει κάτι άλλο;

Σκοπιανή Επέμβαση στην Πιερία

Απαιτείται άμεση κινητοποίηση

Τρίτη 11/9 ξεκινούν δήθεν πολιτιστικές εκδηλώσεις Σκοπιανών στην Παραλία Πιερίας και στην Λεπτοκαρυά Πιερίας. Συνέχεια

Δὲν ἢθελαν νὰ φανῇ τὸ μέγεθος τοῦ συλλαλητηρίου

Γιὰ νὰ καταλάβετε τὸ μέγεθος τοῦ συλλαλητηρίου, σᾶς παραθέτω τὶς εἰκόνες ποὺ τράβηξα ἐγὼ μέσα ἀπὸ τὸ καραβάκι τῆς γραμμῆς, ὅταν προσεγγίζαμε τὴν παραλιακὴ καί, μάλιστα, σὲ ὥρα ποὺ ὁ κόσμος ἀκόμα συγκεντρωνόταν. Συνέχεια

Ξεχασμένες …ἐξυπηρετήσεις ποὺ τώρα «πληρώνονται»!

Επειδή, κατά πως φαίνεται, έχουν αργία οι …επετειολόγοι!

Στις 11 Σεπτεβρίου του 2001 έτρωγα, ως συνήθως, μόνος μου, στο εστιατόριο «Κεντρικόν», του φίλου μου Δημήτρη Κουτουζή.
Απελάμβανα το αγαπημένο μου αρνάκι φρικασέ, όταν ήλθε τρέχοντας στο τραπέζι μου ο Δημήτρης και μ’ ένα χαμόγελο μέχρι τ’ αυτιά, μου είπε:
«Σήκω να δείς τι  έκαναν στοὺς κωλοαμερικανούς».
Συνέχεια