Λιβύη: εἴπαμε, πετρέλαιο, νερό… Κάτι ἄλλο;

Πρὸ ὁλίγου ἔλαβα ἔνα μήνυμα ποὺ ἔρχεται νὰ ἐνισχύσῃ τὰ ὅσα ἔγραφα ἐχθὲς στὸ Ἔως ποῦ φθάνει τὸ θρᾶσος τῶν ΝΑΤΟϊκῶν  καὶ τοῦ ΟΗΕ;.

Ἐν ὁλίγοις! Σὲ παλαιοτέρα ἀνάρτησι, (Τράπεζες ἢ τέρατα) εἶχα παρουσιάσει τὴν ἀνάλυσι τοῦ Βασίλη Βιλιάρδου γιὰ τὴν BIS, τὴν τράπεζα ποὺ ἔχει ἕδρα στὴν Ἐλβετία καὶ ποὺ δρᾶ ὡς κράτος ἐν κράτει.  

Συνέχεια

Ἔως ποῦ φθάνει τὸ θρᾶσος τῶν ΝΑΤΟϊκῶν καὶ τοῦ ΟΗΕ;

Ἀμέσως μετὰ τὴν ἔναρξι τῆς ἐπιθέσεως τῶν ΝΑΤΟϊκῶν κατὰ τῆς Λιβύης, κτύπησαν (πάντα «κατὰ λᾶθος» συμβαίνουν αὐτά!) κάτι ἀμάχους καὶ κάτι παιδιά! 

Λίβυος γιατρός που εργάζεται στην πόλη επικοινώνησε με την τηλεόραση του BBC και δήλωσε πως από τους αεροπορικούς βομβαρδισμούς της δυτικής συμμαχίας, την Τετάρτη, σκοτώθηκαν επτά άμαχοι, στην πλειοψηφία τους παιδιά.

(Ζείδωρον)

Συνέχεια

Ἀπεμπλουτισμένον Οὐράνιο στὴν Λιβύη;

Τί μαθαίνουμε; Ἀπεμπλουτισμένον οὐράνιον στήν Λιβύη;Γιατί, ἔχουν ἠθικό πρόβλημα; Μήπως θὰ πονέσουν αὐτοί; Ἤ τὰ παιδιά τους; Μήπως θὰ πάθῃ κάτι ἡ «πολίτιμος»γενεά τους; Ἢ δὲν θὰ κοιμηθοῦν τὸ βράδυ;

Μήπως δὲν τὸ ἔχουν ξανακάνει στὴν Σερβία, στὸν Ἰράκ, στὸ Ἀφγανιστάν;
Μήπως δὲν θὰ τὸ ξανακάνουν;  Μήπως φοβοῦνται τήν τιμωρία; Ἢ μήπως ὑπολογίζουν τὴν ἀνθρώπινο ζωή;

Συνέχεια

Λιβύη: ἡ ὕβρις ἐξακολουθεῖ!

Ἔχω ξαναγράψει γιὰ τὴν ἀτιμία ποὺ διαπράττουν κατὰ τῆς Λιβύης τὶς τελευταῖες ἡμέρες, ὅλοι αὐτοί οἱ «ἐπίδοξοι» σωτῆρες της! Ποὺ μοναδικό τους μέλημα ἔχουν τὴν ἀπομάκρυνσι τοῦ Καντάφι. Δὲν τοὺς βολεύει διόλου ὁ Καντάφι…

Στὴν Ἐλεύθερη ζώνη διαβάζω γιὰ τὸν ἀρχηγό τῶν ἀντικανταφικῶν καὶ ἀναρωτιέμαι, γιατί ἀκόμη κάποιοι ἐπιμένουν νὰ ὑποκρίνονται! Γιατί δὲν Συνέχεια

Οἱ κουδουνίστρες ξανακτυποῦν!

Τώρα ἔχω ἄδικο; Εἶσθε ἢ δὲν εἶσθε κουδουνισμένες καί θορυβοῦσες κουδουνίστρες; Τὴν μία «συμμετέχουμε» στὶς ἐπιχειρήσεις κατὰ τῆς Λιβύης καὶ τὴν ἄλλην δὲν συμμετέχουμε…. Βέβαια, καλῶς κάνατε… Ἀκόμη καὶ δικά σας στελέχη εἶχαν ἐνστάσεις γιὰ τὴν συγκεκριμένη ἀπόφασι…

Τὸ 70-80% ὅσων καταγράψατε, ἐναντιώνονταν στὴν ἀπόφασι. Βλέπεις, τὸ ἄδικο δὲν τὸ θέλει κανεῖς… «Ποῦ νὰ πᾶς νὰ βάψῃς τὰ χέρια σου μὲ αἷμα;», Σκέπτεται ὁ μέσος Ἕλλην… Καὶ μάλιστα ἀδίκως…  Νὰ εἴχαμε πόλεμο, νὰ πᾶμε νὰ ὑπερασπισθοῦμε τὰ δίκαιά μας.. Ἀλλὰ νὰ γίνουμε εἰσβολεῖς; Ἐμεῖς; Οἱ Ἕλληνες; Νὰ πολεμήσουμε κάποιον ποὺ δὲν μᾶς ἐπείραξε; Ποὺ δὲν μᾶς ἔφταιξε σὲ ὅ,τι δήποτε;
Συνέχεια

Ἡγέτες μαριονέτες!

Δὲν μπορῶ νὰ γνωρίζω τὰ κίνητρα καὶ τοὺς στόχους τῶν ἐμπλεκομένων στὴν ἐπίθεσι κατὰ τοῦ Καντάφι. Αὐτὸ ποὺ γνωρίζω εἶναι ὅτι ἐμεῖς δὲν ἔπρεπε νὰ εἴμαστε ἐκεῖ. Ἂς ἀφήσουν κάποιοι τὰ περὶ «συμμαχίας» τοῦ ΝΑΤΟ καὶ ὅσων ἐπισύρει. Ὑπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι γιὰ νὰ τὸ ἀποφύγουμε. Μέ πρῶτον καὶ κύριον τὰ «παιχνίδια» τοῦ ΝΑΤΟ στὸ Αἰγαῖο καὶ ἡ συμμετοχή του ἢ συνενοχή του, στὰ τῆς ἐθνικῆς μας κυριαρχίας.

Συνέχεια