Τελικῶς, λεφτὰ ὑπάρχουν γιὰ νὰ καταπατήσετε μίαν ἄλλην χώρα;

Τί νά πῶ; Μπορῶ νὰ πῶ κάτι; Ὅ,τι καὶ νὰ πῶ θὰ ἀφορᾷ στὴν ἀπαξίωσι καὶ στὴν αἰσχίστη γνώμη ποὺ ἔχω γιὰ ἐσᾶς…. Κουδουνίστρες… Θὰ μᾶς καταντήσετε λοιπὸν καὶ καταπατητές μίας ἄλλης χώρας; Τόσο ἄθλιοι εἶσθε;

Μὲ ποιό δικαίωμα, ἐσεῖς, μία «δημοκρατική» κυβέρνησις, εἰσβάλετε σὲ μίαν ξένη χώρα; Μὲ στὸχο τὴν «ἀποκατάστασιν» τῆς δημοκρατίας;  Ποιᾶς Συνέχεια

Νέα φυλή: οἱ ἀμερικανοσκοπιανοί!

Τὶ νὰ πῶ;

Αὐτὴ ἡ σελίδα εἶναι μέσα στὴν ὀμορφιὰ καὶ τὴν χαρά (γιὰ τὰ ἀμερικανοσκοπιανά φυσικά)!!! Ποιά σελίδα;

Κόσοβο; Ἀμερικάνικη βάσις; Σκοπιανά παράπονα; Δὲν ξέρω πῶς τήν λένε, ἀλλά κρύβει μεγάλη εὐτυχία καὶ χαρά!!! (Πατῆστε ἐπάνω στὴν προηγουμένη πρότασι καὶ θὰ τὴν ἀνακαλύψετε!!)

Μὲ  πόσο μεγάλη ὑπερηφάνια μᾶς ἐπιδεικνύουν τὴν δευτέρα μεγαλυτέρα βάσι τῶν ἀμερικανῶν στὸ …ἔδαφός τους…. δὲν λέγεται!!! Μία βάσις τόσο μεγάλη ποὺ εἶναι ὀρατή διά γυμνοῦ ὀφθαλμοῦ ἀπὸ τὴν …Σελήνη!!!

Συνέχεια

Λιβύη καὶ Σερβία: ἲδια μέθοδος καταπατήσεως

Τὴν στάσι μου ἀπέναντι στὴν εἰσβολὴ ποὺ πραγματοποιεῖ ἡ χώρα μας, μαζὺ μὲ τοὺς «συμμάχους» της στὴν Λιβύη, τὴν ἔχω ἐκφράσει. Θεωρῶ ἀπαράδεκτο τὴν συμμετοχὴ καὶ συναίνεσίν μας. Ἀπαράδεκτο! Ἀνήθικο! Ἄνευ λογικῆς!

Πίστευα πὼς ἤμουν ἀπὸ τοὺς λίγους ποὺ εἶχαν ἀντιῤῥήσεις. Σήμερα στὸν Ἀντιφωνητὴ διάβασα ἕνα κείμενον ποὺ μὲ χαροποίησε. Ὄχι γιὰ τὶς ἀλήθειες του. Γιὰ τὴν κοινὴ ἀντίληψι!

Συνέχεια