Πότε ἀκριβῶς ἀπεφασίσθῃ ὁ διαχωρισμὸς τοῦ Αἰγαίου;

Ὅλοι μας (πλὴν ἐλαχίστων) γνωρίζουμε ἀκροθιγῶς τὰ γεγονότα τῆς Κύπρου. Μᾶς πονάει αὐτό καὶ μᾶς πληγώνει.

Πέραν ὅμως τῆς καταστροφῆς καὶ τῆς ὁμηρείας, πόσα γνωρίζουμε γιὰ τὸ παρασκήνιο ποὺ λειτούργησε πρὸ τῶν γεγονότων; Πόσο «χωμένοι» (περίεργο;;;) σὲ ὅλο αὐτὸ ἦταν οἱ «σύμμαχοί» μας Ἀμερικανοί; Πόσο καλὰ ἐγνώριζαν τὰ τοῦ Αἰγαίου καὶ τῆς «προίκας» του, γιὰ νὰ λαμβάνουν θέσι, νὰ προαποφασίζουν καὶ νὰ δίδουν ἐντολές; 

Συνέχεια

Τώρα τὸ ΝΑΤΟ τὰ βάζει καὶ μὲ τὸν πολιτισμό!

Ξεκίνησε μὲ τὸ νὰ τὰ βάλῃ μὲ στρατούς… Πάει καλὰ εἴπαμε… Στρατοὶ μὲ στρατούς, ἂς ποῦμε πὼς τρώγεται… (Λέμε τώρα, διότι μόνον στρατιωτικὰ δὲν τὰ ἔβαλε…)

Μετὰ τὰ ἔβαλε μὲ τοὺς ἀμάχους… Ἐκεῖ φωνάξαμε, γράψαμε, βρίσαμε… Ἀλλὰ πάλι οἱ ἄμαχοι δολοφονοῦνται…

Τώρα φαίνεται πὼς τελείωσαν οἱ στρατοί, τελείωσαν οἱ ἄμαχοι καὶ εἶπε νὰ τὰ βάλῃ μὲ τὰ μνημεῖα πολιτισμοῦ…. 

Το ΝΑΤΟ βομβάρδισε την καλύτερα διατηρημένη αρχαία ρωμαϊκή πόλη στη Λιβύη

Οἱ «φιλεύσπλαχνοι» ΝΑΤΟϊκοὶ παράγουν μόνον ἐγκλήματα!

Ἔχουμε ξαναγράψει γιὰ τὰ «θαυμαστὰ» ἔργα τῶν ΝΑΤΟϊκῶν. Γιὰ τὰ ἐγκλήματα, γιὰ τὶς «λᾶθος» δολοφονίες, γιὰ τὸν «κακὸ» Καντάφι ποὺ σὲ ὅλα αὐτὸς φταίει… Ἀκόμη καὶ γιὰ τὴν κρεβατομουρμούρα τοῦ Ὀμπάμα… Τὸ παρακάτω εἶναι ἤδη γνωστὸ ὡς στόχος. Ὁ Καντάφι πασχίζει νὰ φτιάξῃ μίαν ἀνεξάρτητη Ἀφρική, αὐτοδύναμη καὶ αὐτάρκη. 

Τὸ νερό, τὸ ὑπ’  ἀριθμὸν ἕνα ἀγαθὸ τοῦ ἀνθρώπου, ἦταν κεντρικὸς ἄξων τῶν ἔργων Καντάφι. Φιλοδοξοῦσε νὰ δημιουργήσῃ βιολογικὲς καλλιέργειες ὡς τε νὰ καταστήσῃ τὴν Ἀφρικὴ ἀπολύτως αὐτοδύναμη. 

Καὶ ἰδοῦ ἡ «ἐπανάστασις»!!!! Τὸ πιὸ μακάβριο ἀνέκδοτο τοῦ αἰῶνος!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=zCnFBqVwhw8]
Το δολοφονικό γενοκτονικό ΝΑΤΟ υπέπεσε σε άλλο ένα από τα αναρίθμητα εγκλήματα πολέμου που έχει διαπράξει στη Λιβύη.

Στις 22/7/11 βομβάρδισε το εργοστάσιο κατασκευής των αγωγών για το τεράστιο έργο, το λεγόμενο “Φράγμα του Τρελού”, το οποίο είναι και στο βιβλίο των ρεκόρ Guiness ως το μεγαλύτερο φράγμα που έχει κατασκευαστεί από άνθρωπο. Ο βομβαρδισμός του εργοστασίου στην Brega ήρθε ύστερα από τον βομβαρδισμό του Υδρευτικού Δικτύου της Λιβύης την ίδια μέρα(Παρασκευή 22/7/11).

Οι ζημιές είναι ανυπολόγιστες ενώ η επισκευή του Δικτύου θα χρειαστεί πολλούς μήνες για να ολοκληρωθεί(και αν). Το ΝΑΤΟ δηλαδή καταδίκασε τους Λίβυους με το να τους στερήσει το τρεχούμενο πόσιμο νερό(το 70% των Λίβυων τροφοδοτούνταν από αυτό το Δίκτυο).

Το ΝΑΤΟ προβαίνοντας σε αυτούς τους βομβαρδισμούς στερεί από αθώους άμαχους πολίτες της Λιβύης την πρόσβαση σε πόσιμο νερό, τους υποβάλει σε διάφορες ασθένειες λόγω της επακόλουθης στέρησης νερού για να πλυθούνε, τους υποβάλει σε αργό θάνατο μέσω αφυδάτωσης και μολύνσεων. Συν τοις άλλοις, καταστρέφει ολοκληρωτικά ένα κράτος υπόδειγμα για τις αφρικανικές και αραβικές χώρες διαλύοντας υποδομές που χρειάστηκαν ανυπολόγιστο μόχθο και χρήμα για να δημιουργηθούν. Και όλα αυτά με το φαιδρό πρόσχημα το οποίο κατερρήφθη πολλαπλώς, ότι “ο Καντάφι πρέπει να αποχωρήσει από την εξουσία διότι βασανίζει τους Λίβυους πολίτες”.

Όλοι αυτοί οι άνανδροι δολοφόνοι και βασανιστές του ΝΑΤΟ και των συνεργών του θα πληρώσουν πολύ ακριβά τα εγκλήματά που έχουν διατελέσει σε όλον τον πλανήτη. Το θέμα είναι να κρατήσουν την ψυχραιμία τους οι Λίβυοι και οι αραβικοί πληθυσμοί και να μην πέσουν στη φάκα ώστε να προβούν σε αντίποινα κατά της Δύσης εκκινώντας με αυτόν τον τρόπο τον πολυπόθητο για τους πούστηδες του ΝΑΤΟ, “Αρμαγεδδώνα”.

Ευχόμαστε κουράγιο και ψυχραιμία στους δοκιμαζόμενους Λίβυους πολίτες. (Ἕλλην καὶ Χᾶος) Καταλάβατε τώρα τί ἐξαφάνισαν οἱ φιλεύσπλαχνοι ΝΑΤΟϊκοί; Τὸν ἀντίλογο. Τὴν ἱκανότητα αὐτοδιαχειρίσεως. Τὴν ἐλευθερία. 

Ἀλλὰ πλησιάζει ὁ καιρός…

 Καὶ τότε θὰ μάθουμε ὅλοι..

Φιλονόη.

Τί κρύβεται πίσω ἀπὸ τὸ ….«δωρεάν»;

Σὲ προηγουμένη ἀνάρτησι (τὰ ἀμερικανάκια μᾶς χαρίζουν κάτι;) εἴχα θίξει τὸ «περίεργον» ζήτημα τῶν «δωρεάν» ἁρμάτων μάχης ποὺ θὰ δοθοῦν ἀπὸ τὰ ἀμερικανάκια στὴν Ἑλλάδα. Προσωπικῶς μοῦ ἔκανε μεγάλην ἐντύπωσι ὡς γεγονός. Εἷμαι καὶ ἀδαὴς μὲ τὰ στρατιωτικὰ καὶ τὰ ἐξοπλιστικά… Συνεπῶς παρέμενα ὡς παρατηρητὴς μόνον τῆς πληροφορίας, ἀνίκανη νὰ τὴν ταξινομήσω ἢ νὰ τὴν ἀξιολογήσω. Διότι αὐτὸ τὸ «δωρεάν» μὲ ξένιζε. Σκέτο.  

Συνέχεια

Τὰ ἀμερικανάκια μᾶς χαρίζουν κάτι;

Δὲν πᾶμε καλάααααααα!!!! Χαλᾶνε κι αὐτοί!!!! 

Κυττᾶξτε τώρα κάτι περίεργα!!! Ξαφνικά, ὄχι μόνον μᾶς ἀγάπησαν, ἀλλὰ μᾶς χαρίζουν καὶ χερσαῖα ὅπλα!!! (Τὰ ;;;;;;;;;;;; ἐδὼ!!!) 

Βέβαια, κάπου μέσα στὸ ἄρθρο διαβάζω γιὰ κάτι (ἀπίθανες ἰσχυρίζεται ὁ γράφων) περιπτώσεις ῥαδιενεργῶν ὀχημάτων… Ἢ κάτι ΜΚΟ…  Τί γίνεται βρὲ παιδιά; Λέω νὰ μὴν τὰ πιστέψω… Θέλω νὰ κρατήσω σήμερα μόνον τὴν καλὴ εἴδησι….

Τὴν μία βγαίνουν λοιπὸν καὶ μᾶς κράζουν καὶ τὴν ἄλλην μᾶς χαρίζουν 1.000 ἅρματα; (Μήπως εἶναι δάκτυλος ΓΑΠ; Λέτε νὰ σκέπτεται τελικῶς;) 

Συνέχεια

Ἡ δικαίωσις τῆς Σερβίας.

Μετά την πρόσφατη απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, που απάλλαξε τη Σερβία από την κατηγορία της «γενοκτονίας» εις βάρος μουσουλμάνων στη Σρεμπρένιτσα τον Ιούλιο του 1995, το «σερβικό ζήτημα» αποκτά πλέον μια άλλη διάσταση. Η δικαίωση της Σερβίας στερεί από τους φανατικούς εχθρούς της το ηθικό και πολιτικό πλεονέκτημα, λόγω της εις βάρος της καταγγελίας για «γενοκτονία», και φέρνει το Βελιγράδι ένα βήμα πιο κοντά στον έξω κόσμο. Τελικά δεν ήταν «ο θάνατος του Μιλόσεβιτς που θα βοηθούσε τη Σερβία ν’ ατενίσει επιτέλους το μέλλον», όπως ήλπιζε ο Χαβιέρ Σολάνα, αλλά παραδόξως το Δικαστήριο της Χάγης, που, απεγνωσμένα και παραβιάζοντας κάθε έννοια δίκαιης δίκης, επιδίωκε την καταδίκη του Μιλόσεβιτς και συγχρόνως ένα δυνατό χτύπημα στην κυριαρχία των εθνών–κρατών.