Χμμμ….
Ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὴν χώρα στὴν ὁποίαν εἶναι πρόεδρος.
Ἐὰν γιὰ παράδειγμα εἶναι στὴν Ἑλλάδα, τότε μᾶλλον δὲν τοῦ ἀρκοῦν οὔτε 300.000 τὸν μήνα.
Ἐὰν ὅμως εἶναι στὴν Οὐρουγουάη, τότε τὰ καταφέρνει μὲ μόλις 1250 δολλάρια, κατὰ πῶς ἰσχυρίζονται τὰ διάφορα παγκόσμια Μέσα Μαζικῆς Ἐξαπατήσεως.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: προπαγάνδα
600 δις $ γιά ἐξαγορά χρέους ἄν πέσῃ ἡ «κυβέρνησις»
Ἔχει ἀρχίσει καί καθαρίζει τό «τοπίο», ὅσον ἀφορᾶ τήν ὑπόθεσι τῆς ἐξαγορᾶς τοῦ Ἑλληνικοῦ (καί Κυπριακοῦ) χρέους ἀπό τήν ὀργάνωσι E.N.D.
Δεῖτε τό βίντεο: Συνέχεια
Βρὲ βρέ, κι αὐτόν τόν ΛΑΘΡΟέποικο ΛΑΘΡΟέποικος τόν σκότωσε;
Τὸ νὰ βγάζῃς κορῶνες, ἐξαγγελίες καὶ νὰ ἐξαπολύῃς κατηγορίες πρὸς πάσᾳ κατεύθυνσιν, ἰδίως ἐὰν αὐτὲς στρέφονται κατὰ αὐτῶν ποὺ ἡ «ἐπίσημος» ἐκδοχὴ θεωρεῖ ἀκραίους, εἶναι εὔκολον!
Τὸ νὰ ἀποδεικνύῃς αὐτὲς τὶς καηγορίες εἶναι ὅμως κάπως …δύσκολον, ἔως κι ἀδύνατον!
Ἰδίως σὲ θέματα ποὺ ἔχουν νὰ κάνουν μὲ δολοφονίες ΛΑΘΡΟεποίκων.
Τυχαῖα ἐγκλήματα ἤ καλοσχεδιασμένες ἐνέδρες;
Μεγάλος σάλος ἔχει γίνει μὲ τὴν δολοφονία τοῦ Ἀμερικανοῦ πρέσβεως στὴν Λιβύη.
Δὲν εἶναι καὶ λίγο ἐδὼ ποὺ τὰ λέμε νὰ σοῦ δολοφονοῦν ὁλόκληρον πρέσβυ…
Καὶ μάλιστα μέσα στὴν πρεσβεία σου, ποὺ θεωρητικῶς ὑπολογίζεται γιὰ οὐδέτερον ἔδαφος….
Ἀλλὰ ὅταν πρόκειται γιὰ τὰ ἀμερικανά, ὅλα μποροῦν νὰ συμβοῦν!
‘Υπηρετῶντας πιστὰ τὰ ἀφεντικά τους, αὐτὰ τῆς νέας (καὶ παλαιᾶς) τάξεως, ἔχουν καταστρέψει τὸν πλανήτη ἀρκούντως γιὰ νὰ συντηροῦν τὸ ἀπύθμενο μίσος στοὺς λαοὺς ποὺ ἔχουν προσβάλει.
Μίσος ἀθεράπευτον, ἰδίως ὅταν πρόκειται γιὰ διαρκὴ ἐγκλήματα.
Καὶ ἐξακολουθοῦν νὰ παίζουν μὲ τὴν νοημοσύνη μας…
Ὀτι τέτοιες εικόνες υπάρχουν στην Ελλάδα,είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο!
- Απλά δεν αντιλαμβάνομαι ποιοί και γιατί παίζουν με τα συναισθήματά και την νοημοσύνη μας, διοχετεύοντας στο Ελληνικό διαδίκτυο τέτοιες φωτογραφίες, όπως αυτή που κυκλοφορεί σήμερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευρέως, που από τον κάδο σκουπιδιών καταλαβαίνει κανείς ότι δεν είναι Ἒλληνική εικόνα! Συνέχεια
Al Jazeera: Τὰ Ἑλληνικά ΜΜΕ εἶναι χειραγωγούμενα!
Ω,ρε σύντεκνοι τι πάθαμε;;
Μας πήραν πρέφα ως στην ”αραπιά” και στον Al Jazeera κράζουν τα ΜΜΕ μας,ως καθεστωτικά;;
Πόσο πιο κάτω θα πάει ;; Που μας πάει το «πουλμανάκι» τέλος πάντων;;;



