Εἰσαγγελικὲς παρεμβάσεις!

Διαβάζω στὸ defencenet:

 Εισαγγελική παρέμβαση για τις σκηνές στο Σύνταγμα

Τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας παρήγγειλε η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας σχετικά με τις σκηνές και τα πανό στην πλατεία Συντάγματος.

Συνέχεια

Τό ἀπέραντο γαλάζιο καί τό Καστελλόριζο

Τοῦ Νίκου Λυγεροῦ

Σιγά σιγά, όλοι οι πολιτικοί της Ελλάδας συμφωνούν ότι πρέπει να γίνει κάτι με την ελληνική ΑΟΖ και να μην αφήσουμε ανεκμετάλλευτο αυτό το απέραντο γαλάζιο. Βέβαια, θα ήταν καλό τώρα που δεν υπάρχουν πλέον ανούσιες αντιπαραθέσεις επί του θέματος και αναγνωρίζεται επίσημα ο ρόλος του καθηγητή Καρυώτη, να υπάρξει μία Συνέχεια

Ὄχι. Εὐχαριστοῦμε δέν θά πάρουμε. Φθάνει πιά!

«Τό ἔθνος πού ἐφηῦρε τήν Δημοκρατία καί ἔκτισε τὸν Παρθενώνα, μπορεῖ νά ἀντιμετωπίση κάθε δυσκολία»!

Ἡ παραπάνω ἦταν ἡ φράσις «κλειδί» κατά τήν ἄποψί μου, ἀπό τίς δηλώσεις τῆς Χίλαρυ Κλίντον. Συμφωνῶ ἀπολύτως.

Ἦλθε, φωτογραφήθηκε μέ τό τέλεια κτενισμένο κεφάλι της δίπλα στά ἔνδοξα ἀρχαῖα μνημεῖα μας (τί τραβοῦν κι αὐτά….) καί στήν ξεπουλημένη πολιτική ἡγεσία τῆς χώρας μας. Ὕστερα, ἡ ὁμάδα της διάλεξε ποιές ἦταν οἱ καλλίτερες καί τίς ἔδωσε στά, ἐπίσης, ξεπουλημένα ΜΜΕ, διά πᾶσαν χρήσιν. Συνέχεια

Ἑλλάς. Ἡ μοναδική χώρα ἀπό τήν ὁποία ἔφυγε μόνο του τό ΔΝΤ!

Μόλις ἔκλεισα τήν τηλεόρασι. Εἶχα ἀποφασίσει, πρός στιγμήν, νά τήν σπάσω ἀλλά δέν εἶναι καιρός γιά τέτοια. Ἀφῆστε πού θέλω νά βλέπω κανένα ἀθλητικό γεγονός.

Ἔβλεπα τόν ἀκατονόμαστο στήν συνέντευξι πού ἔδωσε μέ τούς ὑποτακτικούς του. Ἀλήθεια, γιατί πανηγυρίζουν; Εὐχαρίστησε καί τούς τραπεζίτες! Τελικῶς, δέν θά φορολογηθοῦν. Εἶχε ἀκουστεῖ κι αὐτό(!). Συνέχεια

Ἄν εἴσαστε πάνω ἀπό 40… διαβᾶστε αὐτό τό ἄρθρο

Λοιπόν, βαρέθηκα νά ἀσχολοῦμαι καί νά σκέφτομαι, συνεχῶς, τήν οἰκονομική, τήν πολιτική καί τήν κοινωνική κατάστασι στήν Ἑλλάδα. Τώρα θά μοῦ πεῖτε: “Κάνε κι ἀλλοιῶς”. Δέν μᾶς ἀφήνουν νά ἀσχοληθοῦμε μέ αὐτά πού θά ἔπρεπε. Ὁ Ἕλληνας δέν εἶναι πλασμένος γι΄ αὐτά. Δέν τὄχει. Τέλος. Γι΄αὐτό καί οἱ ἀκατονόμαστοι πού μᾶς κυβερνοῦν (Ἕλληνες μόνον στήν ὑπηκοότητα,) παρέδωσαν τά “κλειδιά” αὐτῶν τῶν θεμάτων στούς ξένους πού ἐπιβουλεύονται αὐτά πού ἔχουμε (εἴχαμε, μήπως;). Ἔχω ξεχάσει πότε ἔκανα τήν τελευταία ἀνάρτησι γιά κάποιο ἄλλο θέμα. Ἔχω ξεχάσει εἶπα; Οὐ γάρ, ἔρχεται μόνον. Ἔχω περάσει καί τά 40…..Κακό εἶναι αὐτό, τώρα; Γιά νά δοῦμε τί λένε οἱ εἰδικοί: Συνέχεια

Ἡ θητεία τοῦ Παπανδρέου στό πασόκ λήγει σέ 4 μῆνες

Ἡ θητεία τοῦ Γ. Παπανδρέου λήγει. Θά τηρήση τό καταστατικό τοῦ πασόκ;

O Γ. Παπανδρέου εκλέχθηκε πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στις 11/11/2007 μέσα από εκλογικό σώμα εκατοντάδων χιλιάδων μελών και φίλων του κόμματος του.Σύμφωνα με το καταστατικό του κόμματος, ο πρόεδρος «εκλέγεται άμεσα από τα μέλη και από τους φίλους του κινήματος κάθε τέσσερα χρόνια».Άρα σε τέσσερις μήνες από σήμερα λήγει η θητεία του.Το Εθνικό Συμβούλιο πρέπει σύντομα να αποφασίσει για τη διενέργεια της νέας εκλογής. Και από εδώ ξεκινούν πολλά και μεγάλα ερωτήματα: Θα τηρήσει o Γ. Παπανδρέου το καταστατικό και θα ζητήσει την επανεκλογή του ή θα το καταπατήσει; Θα ξανατολμήσει την ίδια διαδικασία που ο ίδιος όρισε; Συνέχεια