Ο υπουργός Οικονομίας, ως καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, θα γνωρίζει ασφαλώς ότι η εφαρμογή κάθε νόμου προϋποθέτει ένα ελάχιστο όριο κοινωνικής αποδοχής ή έστω ανοχής (στην νομική ορολογία την opinionecessitatis). Το Μεσοπρόθεσμο δεν μπορεί να υλοποιηθεί γιατί κατακρεουργεί όλες ανεξαιρέτως τις κοινωνικές τάξεις και επαγγελματικές κατηγορίες: τα κατώτερα και τα μεσαία στρώματα, τους μικροϊδιοκτήτες και τους μεγαλοϊδιοκτήτες, τους μισθωτούς αλλά και τους εισοδηματίες, τους μικρομεσαίουςεπιχειρηματίες αλλά και τους μεγάλους επενδυτές.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: σκέψεις
Καί ὅμως. Δέν ἔχουμε χούντα
Διαφορά δικτατορίας – δημοκρατίας: Στην πρώτη ο λύκος ηγείται δια της βίας, ενώ στη δεύτερη ηγείται δια της συναίνεσης των προβάτων
Σύμφωνα με το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο λεξικό της εποχής μας (http://el.wikipedia.org/wiki/Δικτατορία):
«Ο όρος δικτατορία με την σύγχρονη χρήση της αναφέρεται στην απόλυτη εξουσία ενός ηγέτη ή ομάδας (δικτάτορα) που κυβερνά χωρίς να περιορίζεται από τους νόμους, το σύνταγμα, ή άλλους κοινωνικούς και πολιτικούς παράγοντες του κράτους.»
Ὅσο κι ἄν πεινάσουμε τό καθεστώς δέν πέφτει, ἐκτός…
Πρίν ἀπό μερικές ἡμέρες στήν ἰστοσελίδα τοῦ «παρόν» εἶδα μιά δημοσκόπησι τῆς RASS ἡ ὁποία ἔγινε ἀπό τίς 27 Ἰουνίου ἐως τήν 1η Ἰουλίου 2011. Τίς ἡμέρες δηλαδή πού συνέβαιναν τά ἐπεισόδια στήν Ἀθήνα, ἐψηφίζετο τό μεσοπρόθεσμο κ.λ.π. Νομίζω ὅτι ἦταν οἱ χειρότερες ἡμέρες τῆς διακυβερνήσεως τῆς χώρας ἀπό τήν αὐτιστική κυβέρνησι. Στήν οὐσία παρέδωσε τήν Ἑλλάδα στούς τοκογλύφους (ΕΕ. ΔΝΤ, ΕΚΤ). Εἴμαστε καί ἐπισήμως κατακτηθέντες. Ἄραγε ἄν μποροῦσε νά γίνη μιά δημοσκόπησις τό 1941 τί ποσοστό θά ἔπαιρνε ὁ Τσολάκογλου (ὁ ὁποῖος εἶχε καί ἐλαφρυντικά;). Συνέχεια
Ἡ κατάρρευσις τῆς τουρκίας εἶναι ὁρατή
Τό παραθέτω χωρίς σχόλια γι΄αὐτούς πού γνωρίζουν καλά τά διεθνῆ θέματα καί κυρίως τά Ἑλληνοτουρκικά. Λέω Ἑλληνοτουρκικά διότι ἡ κατάστασις στήν γείτονα ἀλλάζει πρός τό χειρότερο καί θά μποροῦσαν οἱ Ἑλληνικές κυβερνήσεις (τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Κύπρου) νά ἐκμεταλλευθοῦν πρός ὄφελός μας τίς ἐξελίξεις πού φαίνεται νά δρομολογοῦνται στήν τουρκία. Συνέχεια
Θράκη: Ὁ κίνδυνος κοντά μας ὅσο ποτέ
Γράφει ὁ Λουκᾶς Συμπερᾶς
Ἡ ἀναγνώρισις τοῦ Κοσσυφοπεδίου, σὰν ἀνεξαρτήτου κράτους, πρὸ μερικῶν ἐτῶν, ἀποτελεῖ γεγονὸς πού, ἀργὴ ἢ γρήγορα, θὰ σηματοδοτήση ἐξελίξεις καὶ θὰ περιπλέξη περισσότερο τὴν ἤδη τεταμένη κατάστασι στὰ Βαλκάνια. Τὸ Κοσσυφοπέδιο εἶναι ἄῤῥηκτα συνδεδεμένο μὲ τὸν ἀλβανικὸ ἀλυτρωτισμὸ ποὺ προωθεῖται ὑπὸ τὴν ἀνοχὴ τῶν ΗΠΑ. Ἡ ὕπαρξις πολλῶν μικρῶν κρατιδίων – προτεκτοράτων ἀποτελεῖ τὸν ἀπώτερο σκοπὸ τῶν ΗΠΑ, ἀλλὰ καί, γενικότερα, τῆς Δύσεως, στὰ Βαλκάνια, μὲ ὅ,τι αὐτὸ συνεπάγεται γιὰ τὴν εὑρυτέρα περιοχή.
Τὴν ἰδίαν ὥρα ἡ προκλητικότης τῆς Τουρκίας κλιμακώνεται ἐπικίνδυνα, μὲ ἀπρόβλεπτες συνέπειες, ὅσον ἀφορᾶ τὴν σταθερότητα στὴν περιοχή.ην ίδια ώρα η προκλητικότητα της Τουρκίας κλιμακώνεται επικίνδυνα με απρόβλεπτες συνέπειες όσον αφορά τη σταθερότητα στη περιοχή. Παραλλήλως οὐδεὶς μπορεῖ νὰ παραβλέψῃ/ἀγνοήσῃ τὴν οἰκονομικὴ διείσδυσι τῆς Τουρκίας στὰ Βαλκάνια, ἐν μέσῳ τῆς δικῆς μας ἀδυναμίας, λόγῳ τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως. Συνέχεια
Τὸ ὄργανον!
Γράφει : ο Θεόφιλος Αιγινήτης*
Το όργανο. Ακούμε τη λέξη όργανο και το μυαλό μας μια και δεν έχει πάρει καμία διευκρίνιση για τη λέξη, τρέχει σε ότι του είναι πιο οικείο.
Θα πάει πρώτα πρώτα στα κύρια βιολογικά μας όργανα, την καρδούλα μας, το στομαχάκι μας, τα νεφρά μας και γιατί όχι στο γεννητικό μας όργανο. Μη μου πείτε πως αυτό δεν είναι όργανο, ιδιαίτερα για τους άντρες, που το θεωρούν ως μεγίστη απόδειξη της ανδροπρέπειάς τους με την ικανοποιητική απόδοσή του;
