Στην Ελλάδα μας έμαθαν να θεωρούμε «ήρωες» όσους υπηρέτησαν τα «Δυτικά» συμφέροντα…
Δηλαδή αυτά των Rothschild, των τοκογλύφων που ίδρυσαν το Ισραήλ, σκορπώντας τον θάνατο στους Παλαιστινίους.
Συμπτωματικά ΟΛΟΙ οι «απελευθερωτικοί» μας αγώνες ήταν …συνυφασμένοι με την σκλαβιά στους σιωνιστές τοκογλύφους και την εξασφάλιση των δικών τους συμφερόντων. Συνέχεια




