Πρώτη φορά …Ἀριστερά;

«Πρώτη φορὰ ἀριστερά»…
Τὸ πλέον ῥηξικέλευθον μήνυμα τῶν ἐφετεινῶν ἐκλογῶν…

Ἀσκαρδαμυκτί, ἀποῤῥίπτω πάσα προκαληψι καὶ σκέπτομαι…
Χμμμ… Πρώτη φορὰ ἀριστερά…
Συνέχεια

Βενιζέλος: Ποτὲ δὲν μίλησα γιὰ ἀποχώρηση ἀπὸ τὴν κυβέρνηση.

Ποτέ ή αλλιώς jamais- όπως λέει και ο φίλος του, ο σοσιαληστής Φρανσουά- δεν μίλησε για αποχώρηση από την κυβέρνηση ο Ευάγγελος.
Ακούτε δημιοσιοκάφροι, που ζηλεύετε το εύπλαστο αγόρι και παραποιείτε τα λόγια του; Ποτέ! Jamais των ζαμπόν- αυτών που καταναλώνει.
Απλά το εύπλαστο αγόρι είπε να κάνει ένα αστειάκι. «Δεν υπάρχει το σενάριο το αστείο της απόσυρσης υπουργών»τόνισε χθες ο Ευάγγελος στη διάρκεια της ομιλίας του στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ.
Και πήγε η καρδιά των μνημονιακών στη θέση της.Οι πυκνοί καπνοί που είχαν μαζευτεί πάνω από το Μαξίμου εξαφανίστηκαν και ο Χρύσανθος έβγαλε νέες κόλλες Α4 καθώς έπρεπε να επεξεργαστεί νέο σενάριο.
Συνέχεια

Δὲν εἶναι ποὺ διεφήμιζε πουτάνες ὅταν τὸ αἷμα ἔῤῥεε…

Εἶναι ποὺ μόνον πουτάνες προωθεῖ πάντα, μαζὺ μὲ τὶς πουτανιές τους καὶ σφυρίζει ἀδιάφορα γιὰ τὸν πόνο ποὺ ἐπισύρουν οἱ πράξεις του, οἱ σιωπές του καὶ ἡ συνενοχή του…
(Ναί, σήμερα θὰ μιλήσω γιὰ αὐτὲς τὶς συναλλαγὲς ποὺ δὲν ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὸν ἀγοραῖον ἔρωτα, ποὺ συμβαίνει κυρίως γιὰ λόγους ἐπιβιώσεως, ἀλλὰ μὲ ὅλο αὐτὸ τὸ οἰκοδόμημα τοῦ τζᾶμπα, τοῦ γλεῖψε, τοῦ σπρῶξε, τοῦ βολέψου, τοῦ ἅρπαξε, τοῦ «ὁ θάνατός σου ἡ ζωή μου…»)
Δὲν εἶναι ποὺ ὁ Θεοδωράκης προωθοῦσε πάντα αὐτὰ ποὺ ἡ νέα (καὶ παλαιὰ τάξις) πραγμάτων ἤθελε νὰ προβάλῃ…
Εἶναι ποὺ τὰ πίστευε περισσότερο ἀπὸ τοὺς καθοδηγητές του… Συνέχεια

Ὁ πατριώτης τΣΥΡΙΖΑ ποὺ ἀκούει τὸν Ἐθνικό μας ὕμνο καὶ …δακρύζει!!!

Εἴπαμε… Μεγαλύτερο, σὲ πατριωτισμό, κόμμα ἀπὸ τὸν τΣΥΡΙΖΑ δὲν ὑπάρχει!!!
Κι ἐπεὶ δὴ εἶναι κάπως …δύσκολον νὰ πιστέψουμε πὼς ἄλλαξε ὁ …Μανιωλιὸς κι ἔβαλε τὰ ῥοῦχα του ἀλλοιῶς, διότι μᾶς ἔχει πείσει γιὰ τὴν ἀνθελληνικότητά του, σήμερα θὰ σᾶς παρουσιάσω τὸ νέο διαφημιστικό του μήνυμα, ποὺ ξεκινᾶ μὲ τὸν …Ἐθνικό μας ὕμνο!!!
Ὤ… Ναί, τὸν Ἐθνικό μας ὕμνο!!! Συνέχεια

Ὁ Μπένυ ἐκβιάζει ἤ παρακαλᾶ γιά τήν ψῆφο μας;

Ἐνθυμῆσθε τόν Κωνσταντόπουλο, ὅταν ἀκόμη εἴχαμε συνασπισμό τῆς ἀριστερᾶς;
Ἐνθυμῆσθε μίαν ἀφίσσα τους πού μέσῳ αὐτῆς μᾶς …ἐκύτταζε στά μάτια καί μᾶς ζητοῦσε τήν ψῆφο μας;
Ἐνθυμῆσθε πόσες …ἐνοχές μᾶς δημιουργοῦσε τότε τό βλέμμα του;
Ἐγὼ πάντως, ἄν καὶ δὲν ἐνθυμοῦμαι κάτι ἄλλο, τὸ βλέμμα του παρέμεινε χαραγμένο στὴν μνήμη μου καὶ κάθε τόσο, ὅταν βλέπῳ κάποιον νὰ ἐξαφανίζεται πολιτικῶς, ἄθελά μου θυμᾶμαι τὸν Κωνσταντόπουλο!!! (Δὲν κατάφερα νὰ ἐντοπίσω κάποιαν εἰκόνα στὸ διαδίκτυο καὶ λυπᾶμαι γιὰ αὐτό!!! Θὰ εἶχε γοῦστο νὰ βάλουμε στὴν θέσιν του τὸ …Μπένυ σήμερα!!!) Συνέχεια

Οἱ χειροκροτητὲς τοῦ μπουμπούκου.

Κατὰ …λάθος ἔπεσα στὴν σελίδα τοῦ Θανασάκη… (Ποιός ἦταν αὐτός πού ἔλεγε πώς γιά νά γίνῃ Θανάσης θέλει πολύ δρόμο ἀκόμη; Δὲν θυμᾶμαι… Φτοῦ!!!)
Ἐκεῖ λοιπόν, στὴν σελίδα τοῦ Θανασάκη, εἶδα κι ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸν προλογισμὸ ποὺ ἔκανε στὸ μπιμπίκιον, σὲ μίαν συγκέντρωσιν στὸ «Τιτάνια».
Ἔ… τί νά σᾶς πῶ;
Πρέπει νὰ ἔχω …βίτσιο τελικῶς.
Ἐπάτησα ἐπάνω στὸν σύνδεσμό… Καί τί νά δῶ;

Κόσμος; Κόσμος;
Μά τί στό καλό; Μέ τά φορτηγά τούς ἐκουβάλησαν;

Κι ὅλα αὐτά γιατί; Γιά νά ξεπληρώσῃ τό μπιμπίκιον τά χρέη του πρός τό Ἀντωνάκιον, πού τόν «ἀγκάλιασε» ὅταν ἔμεινε …ὀρφανό, συγχωρῶντας του ὅλες τίς ὕβρεις πού ἔως τότε ἐσκόρπιζε δεξιά κι ἀριστερά; Συνέχεια