Θά τά πάρουν ὅλα

Τό ἔργο τῆς τρικομματικῆς κυβερνήσεως (λέμε τώρα) καί τῶν ξένων τοκογλύφων σέ βάρος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ συνεχίζεται. Πρέπει οἱ Ἕλληνες νά χάσουν ὅλα τά περιουσιακά τους στοιχεῖα – κινητά καί ἀκίνητα. Τότε μόνον θά σταματήσουν. Ἔτσι θά ἀρχίσῃ ἡ περιβόητη «ἀνάπτυξις» πού εὐαγγελίζονται. Λογικό. Ὅταν φθάσῃς στόν πάτο, ἡ ὁποιαδήποτε δραστηριότητα θά βαφτιστῇ ἀνάπτυξις. 

Τήν δουλειά τους κάνουν. Τό ζητούμενο γι΄αὐτούς εἶναι πάντα τό κέρδος.

Θέλουν νά μετατρέψουν τήν Ἑλληνική κοινωνία σέ ἐργαλεῖο δικοῦ τους πλουτισμοῦ. 

Νά πάψουμε νά εἴμαστε ἄνθρωποι. Νά λειτουργοῦμε ὡς μηχανές πού ἐργάζονται νυχθημερόν παράγοντας κέρδη γιά τά παράσιτα πού κυβερνοῦν τόν πλανήτη!

Μινώταυρος

Κατάσχεση μισθών, συντάξεων, περιουσιακών στοιχείων για οφειλές “ψίχουλα”

Για οφειλές προς το Δημόσιο μέχρι και 3.000 ευρώ χιλιάδες μικροοφειλέτες θα βρεθούν υπό την απειλή κατάσχεσης των καταθέσεών τους, των μισθών και των συντάξεών τους αλλά και κινητών περιουσιακών στοιχείων!

Φυσικά πολλοί από αυτούς τους μικροοφειλέτες είναι άνεργοι, ή τα εισοδήματά τους έχουν μειωθεί σε επικίνδυνο βαθμό, και απειλούνται Συνέχεια

Ναυάγιο στό Κατάρ

Περίεργο. Εἶναι τόσο νοήμονες οἱ Ἄραβες; Πῆγε ὁ Σαμαρᾶς νά τούς πιάσῃ «Κώτσους»; Μά ἀκόμα καί οἱ κόττες γνωρίζουν ὅτι ὅλα ἔχουν καταρρεύσει στήν Ἑλλάδα, ἐκεῖνοι δέν θά τό ἤξεραν; Ἐδῶ φεύγουν κι αὐτοί πού ἔχουν ἐπενδύσει ἤδη.

Ἄλλωστε στήν Ἑλλάδα τόν πρῶτο λόγο τόν ἔχουν, πλέον, οἱ ξένοι τοκογλύφοι (βλέπε γερμανοί κλπ.)

Τό μόνο πού κατάφερε ὁ τιτανοτεράστιος εἶναι νά δρομολογηθῇ μία ὥρα ἀρχύτερα τό μουσουλμανικό τέμενος στό Βοτανικό.

Τόν ἀνεγκέφαλο Ἑλληνικό λαό πού σᾶς ψηφίζει, μπορεῖτε νά τόν κοροϊδέψετε, ἀλλά μόνον αὐτόν.

Ἔχετε τελειώσει. Καιρός νά τό καταλάβετε. Εὑρίσκεστε ἀκόμα στήν ἐξουσία (λέμε τώρα) ἐπειδή σᾶς «φύτεψαν» οἱ ξένοι ἀφεντάδες σας. Οὔτε γιά νά μᾶς βάφετε τά παπούτσια δέν εἶστε ἰκανοί.

Μινώταυρος

Κατέρρευσαν οι πολιτικοί και επικοινωνιακοί χειρισμοί της κυβέρνησης, με αφορμή τα αναμενόμενα αποτελέσματα της επίσκεψης του Πρωθυπουργού στο Κατάρ.

Η επίσκεψη κατέδειξε μία ζοφερή πραγματικότητα αλλά και την Συνέχεια

Ὁ Χατζηδάκης νομοθετεῖ γιά τόν Κυριακόπουλο μέ τίς πλάτες τῆς Τρόικας!

Έτσι ρημάζουν την Ελλάδα και την οικονομία.

Μία μεθόδευση που θυμίζει την Καλτσεστρούτσι της μαφίας, στις πλάτες του Ελληνικού λαού, αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb.gr.

Μία εξόφθαλμη περίπτωση διαπλοκής οικονομικών συμφερόντων και πολιτικής με στόχο τον φυσικό πλούτο, που δίνεται βορά στους παγκόσμιους τοκογλύφους με την αμέριστη στήριξη του κυρίου Χατζηδάκη.

Μιλάμε βεβαίως για το νομοσχέδιο που τιτλοφορείται «Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος» και στο οποίο ο κύριος Χατζηδάκης με πρόσχημα την “ανάπτυξη” παρέχει πολύτιμο στήριγμα στην βιομηχανία που συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους ρυπαντές του θαλάσσιου περιβάλλοντος της Μήλου με τη βούλα της δικαιοσύνης.

Την S&B του κ. Κυριακόπουλου, όπως αποκάλυψε χθες το Πρώτο Θέμα.

Στο παρασκήνιο όμως συντελείται μία εξοργιστική μεθόδευση που αποκαλύπτει και τις δήθεν “απαιτήσεις” της Τρόικας που για άλλη μία φορά εξυπηρετεί οικονομικά συμφέροντα με την αγαστή συνεργασία ύποπτα προθύμων πολιτικών.

Την ίδια στιγμή λοιπόν, “καθυστερεί” να Συνέχεια

Κι ὅμως …ἡ μηχανὴ ποὺ «γεννᾶ χρῆμα» ΥΠΑΡΧΕΙ…

γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος

Είναι εξοργιστικό….

Θα μου πεις ποιο απ’ όλα; Ποιο να πρωτοπάρεις και ποιο ν’ αφήσεις;

Να αποδεικνύεται πχ πως ΗΞΕΡΑΝ επί πάρα πολλά χρόνια για το πλούσιο υπέδαφος της χώρας κι όμως…αδιαφορούσαν…

Ποιοί;

Θέλει και ρώτημα;

Ποιοι «καλοπληρώθηκαν» για να «κρατήσουν το Τιμόνι» επί τόσα χρόνια και τα έκαναν όχι απλώς θάλασσα αλλά τσάκισαν το πλοίο στα βράχια;

Ηλιθιότητα ή «εσκεμμένη πράξη/απραξία», τουτέστιν «έγκλημα»;

Κι από πότε ο Καπετάνιος που τσακίζει στα βράχια ένα πλοίο με ανθρώπινες ζωές και φορτωμένο κόπους ζωής δεν διώκεται και δη απηνώς;
Εντέλει, η έννοια της ανάληψης ευθυνών για εγκληματικές ενέργειες που κοστίζουν ανθρώπινες ζωές και κοινωνικοοικονομικούς Αρμαγεδώνες που πήγε;

Ισχύει μόνον για τη φτωχολογιά;

Και γιατί μετά – αν δεν αποδοθεί Δικαιοσύνη – ο φτωχός Πολίτης, η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ της κοινωνίας να δείξει ξανά εμπιστοσύνη στην Πολιτεία ως προς την άτεγκτη απόδοση Δικαιοσύνης;

Και το παραπάνω είναι απλά και μόνον ένα μικρό παράδειγμα.

Είναι ακόμη πιο εξοργιστικό ν’ ακούς να σου λένε : μα από που αλλού να βρούμε τα χρήματα για το έλλειμμα (κι εννοούν «πέραν του να σας ξεσκίσουμε στη φορολογία»); Ξέρετε καμμία μηχανή να κόβει χρήμα;

Ξεχνώντας ότι ΝΑΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ. Και ονομάζεται ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Πολλές χιλιάδες τρωκτικά που διασπάθισαν τα ταμεία του Δημοσίου περιμένουν την Μηχανή της Δικαιοσύνης να τους καταδιώξει και να πάρει πίσω αυτά που πρέπει να πάρει….
Συνέχεια

Ἕνας ἔνοχος καὶ δεκατέσσερεις (ἐπιβεβαιωμένοι) ἠλίθιοι!

Ἡ συζήτησις μὲ τὸν Χρυσόστομο πρὸ μερικῶν ἡμερῶν  μᾶς ὁδήγησε σὲ μίαν πάρα πολὺ μεγάλη διαπίστωσιν!!!
Στὴν βο(υ)λή, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς «κατὰ βούλησιν» ψηφοφόρους, ποὺ πηγαινοέρχονταν ἀνάμεσα σὲ τέσσερις κάλπες, ὑπῆρχαν καὶ τέσσερις τύποι ποὺ δὲν ἐψήφισαν γιὰ αὐτὰ ποὺ τοὺς ἀφοροῦσαν. Οἱ Παπακωνσταντίνου, Μπένυ, GAP καὶ Παπαδῆμος. (Ἰδίως ὁ τελευταῖος δὲν ἐψήφισε γενικῶς!!!)
Σὲ μίαν ψηφοφορία ὅμως ποὺ δὲν ἔχει σταυρούς, δὲν ἔχει περιθώρια ἐμφανίσεως ἀκύρων ψηφοδελτίων.
(Ἐξαιροῦνται μόνον τὰ ψηφοδέλτια ποὺ πιθανὸν νὰ προέρχονται ἀπὸ κάποιες κυρίες, οἱ ὁποῖες ἴσως νὰ νόμιζαν  πὼς οἱ φάκελλοι χρειάζονται τὸ σάλιο τους γιὰ νὰ κλείσουν, ἤ τὸ ἀποτύπωμα τῶν χειλιῶν τους, γιὰ νὰ δείξουν τὴν …ἀφοσίωσίν τους στὸ πρόσωπο τῆς προτιμήσεώς τους!!!)

Ἂς σοβαρευθῶ καλλίτερα ὅμως.
Συνέχεια

Χορεύει πυῤῤίχιο ὁ Μπουτάρης;

Μπᾶ… Πρὸς Σέῤῥα τὸν βλέπω νὰ χορεύῃ…
Γιὰ νὰ μὴ πῶ πὼς τώρα τελευταῖα σκέπτεται καὶ τὰ ἀναστενάρια…

Ἀλλὰ κάνει καὶ κάτι φιγοῦρες…  Μμμμ… Λεβέντικες τώρα τελευταῖα… Μόνον ποὺ δὲν εἶναι ποντιακῶν καταβολῶν. Ἀπὸ τὸ σόι τοῦ Νενέκου φέρνουν!

Τοῦμπες κάνει τὸ πιντί…
Τοῦ ἐκόλλησε νὰ ἐλέγξῃ τὶς ποντιακὲς ὀργανώσεις, κατὰ πῶς γουστάρει στὸν ἴδιο καὶ στοὺς ὅσους τὸν Συνέχεια