Τό ἔργο τῆς τρικομματικῆς κυβερνήσεως (λέμε τώρα) καί τῶν ξένων τοκογλύφων σέ βάρος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ συνεχίζεται. Πρέπει οἱ Ἕλληνες νά χάσουν ὅλα τά περιουσιακά τους στοιχεῖα – κινητά καί ἀκίνητα. Τότε μόνον θά σταματήσουν. Ἔτσι θά ἀρχίσῃ ἡ περιβόητη «ἀνάπτυξις» πού εὐαγγελίζονται. Λογικό. Ὅταν φθάσῃς στόν πάτο, ἡ ὁποιαδήποτε δραστηριότητα θά βαφτιστῇ ἀνάπτυξις.
Τήν δουλειά τους κάνουν. Τό ζητούμενο γι΄αὐτούς εἶναι πάντα τό κέρδος.
Θέλουν νά μετατρέψουν τήν Ἑλληνική κοινωνία σέ ἐργαλεῖο δικοῦ τους πλουτισμοῦ.
Νά πάψουμε νά εἴμαστε ἄνθρωποι. Νά λειτουργοῦμε ὡς μηχανές πού ἐργάζονται νυχθημερόν παράγοντας κέρδη γιά τά παράσιτα πού κυβερνοῦν τόν πλανήτη!
Κατάσχεση μισθών, συντάξεων, περιουσιακών στοιχείων για οφειλές “ψίχουλα”
Για οφειλές προς το Δημόσιο μέχρι και 3.000 ευρώ χιλιάδες μικροοφειλέτες θα βρεθούν υπό την απειλή κατάσχεσης των καταθέσεών τους, των μισθών και των συντάξεών τους αλλά και κινητών περιουσιακών στοιχείων!
Φυσικά πολλοί από αυτούς τους μικροοφειλέτες είναι άνεργοι, ή τα εισοδήματά τους έχουν μειωθεί σε επικίνδυνο βαθμό, και απειλούνται Συνέχεια





