Ὁ Σαμαρᾶς συνεργὸς τοῦ ΓΑΠ; ΝΔ-ΔΗΜΑΡ ἀθωώνουν ΠΑΣΟΚ: «Ἐξεταστική ἐπιτροπή γιά τό Μνημόνιο; Ποιά Ἐξεταστική;»

Προεκλογική ομιλία : “Την απόφαση της ΝΔ να προχωρήσει ως κυβέρνηση σε μία και μόνη Εξεταστική Επιτροπή των πώς φθάσαμε στο μνημόνιο έκανε γνωστή από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς…”

Άλλα έλεγε η ΝΔ προεκλογικά και άλλα πράττει και το κορυφαίο από πλευράς ηθικής σημασίας θέμα της σύστασης εξεταστικής επιτροπής για το Μνημόνιο. Θα αρνηθεί λοιπόν το κυβερνητικό κόμμα της σύσταση εξεταστικής ςπιτροπής που πρότεινε ο ΣΥΡΙΖΑ και το ίδιο θα πράξει και η ΔΗΜΑΡ (για το ΠΑΣΟΚ είναι αυτονότητο: Ποιος δολοφόνος εποιυμεί την σύλληψή του;).

Συνέχεια

Ἑτοιμάζουν 12 Μνημόνια-Ἀποδέχονται τὸ ὄνομα Μακεδονία γιὰ τὰ Σκόπια

Το παραδέχθηκαν στην συνέντευξη τύπου που έδωσαν οι Στουρνάρας-Σταικούγας. 

Το επόμενο Μνημόνιο δεν θα είναι ένα  που θα αφορά την γενική κυβέρνηση, αλλά 12. Ένα για κάθε υπουργείο.
Γιατί δεν αναλαμβάνει πρωθυπουργός  αυτοπροσώπως ο Ράιχενμπαχ ;
Θα ήταν πιο έντιμο για τους Έλληνες.

Μόνον μέσω του κυνισμού, μπορεί πλέον να αντιμετωπισθεί το αίσχος, που χαρακτηρίζεται επικοινωνιακά, παραμονή της Ελλάδας στον «σκληρό πυρήνα» της ευρωζώνης. Και μόνον με σκληρή ειρωνεία οι δηλώσεις της κυβέρνησης περί ελληνικής διαπραγμάτευσης με το Βερολίνο και τις Βρυξέλλες. Συνέχεια

Ὁ πρωθυπουργός τῆς Ἑλλάδος…Ἀντώνιος Πινόκιο!

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

[email protected]

www.apostoloupanos.gr

 

Την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012 πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες το πολυπόθητο για τον Αντώνη Σαμαρά και την τρικομματική κυβέρνησή του, Eurogroup των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης, όπου σίγουρα αναμενόταν να δοθεί η έγκριση της εκταμίευσης της δόσης των 31,5 δις ευρώ. Αυτή η σιγουριά εκφραζόταν ανεπιφύλακτα από την Ελληνική κυβέρνηση και τα φερέφωνά της ΜΜΕ,   από τη στιγμή που η μειοδοτική κυβέρνηση των πολιτικών τσαρλατάνων, είχε εξασφαλίσει με 153 βουλευτικές ψήφους, «γενναίους ψήφους» κατά τον Άδωνη Γεωργιάδη, την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου των οικονομικών και εργασιακών μέτρων, των οποίων η εφαρμογή θα εξαθλιώσει ολοκληρωτικά την Ελληνική κοινωνία και θα δημιουργήσει στην αγορά εργασίας, συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα. 

Δυστυχώς, όμως, για την οσφυοκαμπτική κυβέρνηση Σαμαρά, Συνέχεια

75.000 εὐρῶ γιά νά βλέπουμε τήν μούρη σου;

 

Δὲν ἤθελα νὰ ἀπασχοληθῶ μὲ ἐσέναν Ὀλγίτσα, ἀλλὰ εἶσαι ἐν τελῶς ἀλλοπαρμένη.
Ἡμιμαθής, στὰ ὅρια τοῦ ἀμαθοῦς, στὸν τομέα τῆς ἱστορίας. (Ἄς θυμηθοῦμε τὰ περὶ Βενιζέλου σχόλιά σου!)

Ἀνεπαρκὴς στὰ ὅρια τῆς ἀνικανότητος… Γιὰ νὰ φέρῃς τουρίστες σὲ ἔφεραν… Ὄχι γιὰ νὰ τοὺς διώξῃς…. 
Καὶ τώρα μᾶς προέκυψες καὶ ὑπέρμετρα ἐπαρμένη… Ἄνευ ἤθους αὐτό!

Συνέχεια

Σόγια σας εἶναι… Θὰ καταλάβουν…

φωτογραφία

Διοικητής μονάδας των Ειδικών Δυνάμεων δεν έχει ούτε λάστιχα για το τζιπ.
Καύσιμα, ανταλλακτικά; Πολυτέλειες.
Σε πολλές μονάδες, πχ στον Έβρο, δίνουν έξοδο στους στρατιώτες γιατί δεν έχουν χρήματα για το συσσίτιο. Τους στέλνουν λοιπόν να φάνε έξω, φορτώνοντας το κόστος στις οικογένειες. Κι επειδή αρκετοί στρατιώτες είναι από οικογένειες ανέργων γονιών και μακριά από το σπίτι τους, ενώ έχουν έξοδο, δεν βγαίνουν, γιατί δεν έχουν μία κι έτσι μένουν Συνέχεια

«Διαίρει καὶ βασίλευε» παντοῦ!

Δοκιμασμένη συνταγή!
 Ἐχθὲς τὸ «ἀριστεροὶ-δεξιοί». Προχθὲς τὸ «βασιλικοὶ-βενιζελικοί».
Τώρα ὅλοι ἐμεῖς καὶ ἀπέναντι οἱ ὑπάλληλλοι τῆς βουλῆς!!!

Δὲν μοῦ ἀρέσει ποὺ ἔχουν προνομιακὴ μισθολογικὴ μεταχείρισι, ἀλλὰ δὲν μοῦ ἀρέσει ἐπίσης τὸ γεγονὸς πὼς στοχοποιῶνται ἀπὸ ὅλες τὶς ἄλλες ὁμάδες.
Οὐδέποτε ἐγνώριζα τὶς συνθῆκες προσλήψεώς τους, καθῶς ἐπίσης κι ὅλων τῶν ἄλλων δημοσίων ὑπαλλήλων.
Συνέχεια