Ἡ κυβερνητικὴ ὑποτρόϊκα, μὲ πράξι νομοθετικοῦ περιεχομένου, φέρνει Γερμανοὺς ἐπιτρόπους–φρουράρχους.

Γελοιοποιώντας κάθε έννοια δημοκρατίας, η κυβερνητική υποτρόϊκα με πράξη νομοθετικού περιεχομένου φέρνει Γερμανούς επιτρόπους –φρουράρχους οι οποίοι θα προΐστανται των υπουργών.

Στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο οι κατακτητές Γερμανοί όρισαν τον Τσολάκογλου και τους υπουργούς του ως προσχηματική κυβέρνηση της χώρας.

Συνέχεια

Συνεργασία Καμμένου τΣΥΡΙΖΑ; Μόνον αὐτὸ δὲν ἔχουμε δεῖ!!!

Χὸ χὸ χό…
Νὰ τὸ δῶ καὶ τὶ στὸν κόσμο!

Παναῆηηηηηηηηη…
Ἐκεῖνα τά ἐθνικά θέματα πῶς θά τά ἀντιμετωπίσῃς παρεούλα μέ τόν Ἀλέξη, τόν Τατσόπουλο, τήν Δούρου καί τά λοιπά ἀνθελλήνιστα ὑποκείμενα;
Ἄν τὲ νὰ τὸ δῶ κι αὐτό, καὶ τὶ στὸν κόσμο…
Συνέχεια

Μνημονιακοί ἐπίτροποι στίς τράπεζες;

Τὸ μόνον ποὺ κρατῶ, καὶ φυσικὰ ἀναμένω μὲ λαχτάρα, εἶναι τὸ κοκκινισμένο τμῆμα τοῦ κειμένου. (Δική μου παρέμβασις)

Ἔλεγχος σὲ κόμματα, σὲ συγγενεῖς πολιτικῶν, πολιτικούς…
Τὸ ἀναγκαῖον φυσικά….

Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην…
Ἐάν οἱ ἔλεγχοι ξεκινοῦν πρό κειμένου νά περάσουν οἱ τράπεζες σέ ξένες ἰδιοκτησίες;
Τότε τί γίνεται μέ τίς κατασχέσεις; 

Συνέχεια

Guest star τό σούργελο Ὄλγα Κεγαλογιάννη

Ἀφοῦ δέν ἔπαθα ἐγκεφαλικό βλέποντας τό βίντεο πού θά δεῖτε κι ἐσεῖς παρακάτω, θά ζήσω πάάάάάάρα πολλά χρόνια. Δυστυχῶς. Διότι θά βλέπω τήν πατρίδα μου νά διαπομπεύεται μέ αὐτόν τόν αἰσχρό τρόπο, χωρίς νά μπορῶ νά κάνω τίποτα, εἰμή μόνον κάθε τέσσερα χρόνια νά νομίζω πώς ψηφίζω αὐτούς πού θά ὑπερασπισθοῦν τό συμφέρον, τήν Ἰστορία καί τόν Πολιτισμό αὐτοῦ τοῦ τόπου. Τήν προσπάθεια νά φτάσῃ ἡ ἀλήθεια τοῦ Ἑλληνισμοῦ στά πέρατα τῆς οἰκουμένης.

Ἀντί αὐτοῦ, βλέπω τήν προσπάθεια πού γίνεται γιά τόν ἀφελληνισμό τῆς πατρίδος. Τήν προσπάθεια νά γίνῃ γνωστό πρός τά ἔξω ἕνα πολυπολιτισμικό κατασκεύασμα χειρίστου εἴδους.

Ἔτσι ἔχουμε μάθει καί πρῶτοι ἀπό ὅλους τά ἀνδρείκελα τῆς «κυβερνήσεως». Ντρέπονται νά ποῦν ὅτι Συνέχεια

Τὸ Βῆμα κάνει «πόλεμο» μὲ «νύφες» καὶ μὲ «ἐγγόνια»…

φωτογραφία
Μία παράφρασις τοῦ «Ἡ Δέσπω κάνει πόλεμο μὲ νύφες καὶ μὲ ἐγγόνια…»

Δέν καταλάβατε;
Νὰ σᾶς ἐξηγήσω.

Δὲν διάβασα τὴν ἀνακοίνωσι τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς (ἤ τὶς ἀνακοινώσεις ἤ τὰ δελτία τύπου τέλος πάντων), ἀλλὰ κατάλαβα πὼς κάτι ἔγραψαν γιὰ τοὺς ὑποτιθεμένους νεκροὺς τοῦ Πολυτεχνείου.
Διάβασα ὅμως τὸ ἄρθρον τοῦ Βήματος, ποὺ ἐν ἐξ ἄλλῳ καταστάσι ἔκανε μίαν νέα …διαφήμισιν στὴν Χρυσὴ Αὐγή, καθῶς ἐπίσης καὶ τὰ σχόλια τῆς πρώτης σελίδος.
Συνέχεια

Ἐμᾶς μᾶς δουλεύουνε… κ. Φοῦχτελ

Του Γιώργου Kράλογλου 

Εάν υπήρχε στην Ελλάδα η Γερμανική δομημένη κοινωνία οι Έλληνες εργαζόμενοι θα ήταν παγκόσμιο υπόδειγμα παραγωγικότητας. Γιατί ο Έλληνας παραμένει ευφυής, ευέλικτος και ευρηματικός. Στην Γερμανία οι Έλληνες μετανάστες είχαν πάντα θέσεις υψηλής αποδοτικότητας. Και στην Αμερική οι Έλληνες πιατάδες έφθασαν να γίνουν σχεδόν το δεύτερο κυβερνητικό λόμπι. 

Στην Ελλάδα όμως, κ. Φούχτελ, όχι μόνο δεν υπάρχει δομημένη κοινωνία αλλά το κράτος δεν λειτουργεί καθόλου. 

Γιατί οι Έλληνες πολιτικοί το υποχρέωσαν και το υποχρεώνουν να Συνέχεια