Ο υπουργός Οικονομίας, ως καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, θα γνωρίζει ασφαλώς ότι η εφαρμογή κάθε νόμου προϋποθέτει ένα ελάχιστο όριο κοινωνικής αποδοχής ή έστω ανοχής (στην νομική ορολογία την opinionecessitatis). Το Μεσοπρόθεσμο δεν μπορεί να υλοποιηθεί γιατί κατακρεουργεί όλες ανεξαιρέτως τις κοινωνικές τάξεις και επαγγελματικές κατηγορίες: τα κατώτερα και τα μεσαία στρώματα, τους μικροϊδιοκτήτες και τους μεγαλοϊδιοκτήτες, τους μισθωτούς αλλά και τους εισοδηματίες, τους μικρομεσαίουςεπιχειρηματίες αλλά και τους μεγάλους επενδυτές.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλύφοι
Τί ἔγινε μέ τόν φράκτη στόν Ἕβρο οεο;
Ἐδῶ καί πολλές μέρες προσπαθῶ νά μάθω τί ἀπέγινε μέ τόν φράχτη πού εἶχε ἐξαγγείλει ἀπό τόν Ἰανουάριο ὁ ὑπουργός προπηλακισμοῦ τοῦ πολίτου Χρήστος Παπουτσῆς. Τίποτα! Θυμᾶστε τά λόγια του; “Ἡ Ἕλλάς δέν ἀντέχει ἄλλους λαθρομετανάστες καί εἶναι ἀποφασισμένη νά λάβη ὅλα τά ἀπαραίτητα μέτρα, μεταξύ τῶν ὁποίων περιλαμβάνεται καί ἡ δημιουργία τοῦ φράχτη στόν Ἕβρο”. Ἐπίσης, δεσμεύτηκε “νά μή μείνη οὔτε ἕνας λαθρομετανάστης στήν χώρα”. Ὄχι πώς θά ἐλύνετο τό πρόβλημα ἀλλά λέμε, τώρα….Μᾶλλον οἱ πιέσεις τῆς τουρκίας εἰσακούστηκαν καί ἔτσι….τελικῶς ὁ φράχτης ἔγινε τάφρος. Τί τάφρος εἶναι αὐτή; Ἀκόμη δέν ἔχει τελειώσει. Μοῦ θυμίζει περασμένες ἐποχές. Τό εἴδαμε κι αὐτό. Νά δοῦμε τί θά δοῦμε ἀκόμη καί μέχρι πότε θά βλέπουμε! Συνέχεια
Ὁ φόν Δημητράκης (Δρούτσας) ἄνοιξε τήν κερκόπορτα
Ἄς ἐλπίσουμε πώς δέν ἀληθεύει ἄν καί δέν τό πιστεύω. Δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά πού μᾶς ἀπογοητεύουν. Δέν θά τό ἔλεγα ἁπλῶς, ἀνικανότητα στίς διαπραγματεύσεις τῶν σημερινῶν κυβερνώντων ἀλλά ἐθνική μειοδοσία! Ἔλαμψε γιά ἄλλη μιά φορά τό ἄστρο τοῦ Δρούτσα….
Δεχθήκαμε νά μπῆ σέ συνυποσχετικό γιά τήν Χάγη ἡ κυριαρχία 114 νησίδων μας !!! Καλά τρελλάθηκαν; Δῶστε καί τό Αἰγαῖο γιά….νά ξεπουλήσουμε……
Μοιραῖοι ἄνθρωποι γιά τήν χώρα ἀναδεικνύονται τελικῶς οἱ σημερινοί κυβερνῶντες ἀφοῦ μετά τήν παράδοσιν τῆς οἰκονομίας καί Συνέχεια
Ἡ Γερμανία μᾶς ὀφείλει, δὲν τῆς ὀφείλουμε!
Συνεχίζουν τὸ καταστροφικό τους ἔργο γιὰ τὴν «σωτηρία» τῆς Πατρίδος!
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΝΟΙ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗ «ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ … ΠΑΤΡΙΔΑΣ».
Οι πολίτες μετά την «ένδοξη αντίσταση» στις πλατείες, θεωρώντας ότι έπραξαν το καθήκον τους ξαναβυθίζονται σε νάρκη. Η επικοινωνιακή τακτική της σημερινής Κυβέρνησης συνεπικουρούμενη και από την αντιδημοκρατική βία των ΜΑΤ και με την βοήθεια των καναλιών αποκοίμισε και πάλι τους πολίτες.
Ἡ κατηργῃμένη ἀντωνυμία.
Γράφει : ο Θεόφιλος Αιγινήτης*
Κάποτε στο σχολείο που μαθαίναμε τις αντωνυμίες υπήρχε μια, που δε θυμάμαι τι αντωνυμία ήτανε και δε με νοιάζει πλέον να μάθω γιατί έτσι κι αλλιώς έχει καταργηθεί.
Στον ενικό έκανε δικό μου και στον πληθυντικό δικά μας.
Ε, αυτή η αντωνυμία που στη ζωή γίνεται χαμός ποιός θα αποκτήσει τα περισσότερα να τα κάνει δικά του, έπαψε να υπάρχει Συνέχεια
ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ