
Κατὰ πῶς φαίνεται…
Τοὐλάχιστον ἀπὸ κάποια σημεῖα τῆς χώρας σιγὰ σιγὰ ἐξαφανίζονται…
Ἄν τέ…
Νὰ τὸ δοῦμε αὐτὸ σὲ ὅλην τὴν ἐπικράτεια, μήπως κι ἐπὶ τέλους τελειώσουμε ἀπὸ μίαν σοβαρὴ μερίδα τῶν ἠλιθίων.

Κατὰ πῶς φαίνεται…
Τοὐλάχιστον ἀπὸ κάποια σημεῖα τῆς χώρας σιγὰ σιγὰ ἐξαφανίζονται…
Ἄν τέ…
Νὰ τὸ δοῦμε αὐτὸ σὲ ὅλην τὴν ἐπικράτεια, μήπως κι ἐπὶ τέλους τελειώσουμε ἀπὸ μίαν σοβαρὴ μερίδα τῶν ἠλιθίων.
Τί σοῦ λέω;
Μπαροῦφες; Ἀνοησίες;
Κι ὅμως…
Δὲν τὸ ἔχεις χάσῃ…
Οὔτε ἐγὼ τὸ ἔχασα… Οὔτε κάποιος ἄλλος…
Συνέχεια
Τα κεφτεδάκια του ΙΚΕΑ τα τρώμε με σπιρούνι.
-Μέχρι και το κρέας στα ΙΚΕΑ κιμάς ήταν! Έπρεπε να το….συναρμολογήσεις για να βγει άλογο
-Αν είχαν χιούμορ στο ικεα, θα έβαζαν ταμπέλα “μαζι τα φαγαμε” πάνω απ τους κεφτέδες
-Ο γενικός διευθυντής του ΙΚΕΑ και έκανε δήλωση, είπε “δε θα σας ξαναδώσουμε κεφτέδες με άλογο, σας το ιππόσχομαι.”
-Αποκλείεται να βρήκαν άλογο, μέσα σε κεφτεδάκι…ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ!!!
-Φήμες λένε ότι κυκλοφόρησε διασκευή τραγουδιού του Μπιθικωτση με τίτλο “Ένα όμορφο μπιφτέκι με δυο άλογα”
-Τέρμα τα σχόλια τύπου….Αλόγα Μουλάρα Γαϊδούρα ……την λες “Μπιφτεκακι μου” και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε..
-.Συνταγή για κιμά απ τα ΙΚΕΑ….. Συνέχεια