Τὰ μαζεύουν…

Κατὰ πῶς φαίνεται…

Τοὐλάχιστον ἀπὸ κάποια σημεῖα τῆς χώρας σιγὰ σιγὰ ἐξαφανίζονται…
Ἄν τέ…
Νὰ τὸ δοῦμε αὐτὸ σὲ ὅλην τὴν ἐπικράτεια, μήπως κι ἐπὶ τέλους τελειώσουμε ἀπὸ μίαν σοβαρὴ μερίδα τῶν ἠλιθίων. 

Συνέχεια

Δὲν ἔχεις χάσῃ τὸ χαμόγελό σου…

 

 Τί σοῦ λέω;
Μπαροῦφες; Ἀνοησίες;
Κι ὅμως…
Δὲν τὸ ἔχεις χάσῃ…
Οὔτε ἐγὼ τὸ ἔχασα… Οὔτε κάποιος ἄλλος…
Συνέχεια

Ἀνέκδοτα γιά τό ΙΚΕΑ

Τα κεφτεδάκια του ΙΚΕΑ τα τρώμε με σπιρούνι.

-Μέχρι και το κρέας στα ΙΚΕΑ κιμάς ήταν! Έπρεπε να το….συναρμολογήσεις για να βγει άλογο
-Αν είχαν χιούμορ στο ικεα, θα έβαζαν ταμπέλα “μαζι τα φαγαμε” πάνω απ τους κεφτέδες
-Ο γενικός διευθυντής του ΙΚΕΑ και έκανε δήλωση, είπε “δε θα σας ξαναδώσουμε κεφτέδες με άλογο, σας το ιππόσχομαι.”
-Αποκλείεται να βρήκαν άλογο, μέσα σε κεφτεδάκι…ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ!!!
-Φήμες λένε ότι κυκλοφόρησε διασκευή τραγουδιού του Μπιθικωτση με τίτλο “Ένα όμορφο μπιφτέκι με δυο άλογα”
-Τέρμα τα σχόλια τύπου….Αλόγα Μουλάρα Γαϊδούρα ……την λες “Μπιφτεκακι μου” και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε..
-.Συνταγή για κιμά απ τα ΙΚΕΑ….. Συνέχεια

Ὤ, ναί!!! Ὑπάρχουν ἀκόμη!!!

Καὶ εἶναι πολλοί!!! 
Περισσότεροι ἀπὸ ὅσους φανταζόμεθα!!!
Εἶναι τόσοι ποὺ δὲν ξέρω ἐὰν μποροῦμε νὰ τοὺς μετρήσουμε…
Καὶ εἶναι παντοῦ…

Συνέχεια

Λίγο σπρώξιμο θέλει…

 

Ἕνα χεράκι βοηθείας καλοί συνάνθρωποι; 
Γρήγορα μόνον…
Περιμένει ὁ ἐπόμενος στὴν σειρά.. 
Κι ἔχει μίαν οὐρὰ ἀπὸ πίσω…
Ἄ πὰ πὰ πά…

Συνέχεια

Μία μοναδικὴ ἰδέα-θήκη γιὰ τὸ κινητό μας!!!

Ἐν τάξει…
Λίγο …ὑπερβολικό, δὲν λέω. Ἀλλὰ πρακτικό.
Ὅταν ἤμουν μικρὴ ἔβλεπα συχνὰ κάποιες γυναῖκες πού, λόγῳ τοῦ βάρους τῶν χρυσαφικῶν ποὺ κρεμούσαν στὰ αὐτιά τους, τὸ μέγεθος τῆς ὀπῆς εἶχε μεγεθυνθεῖ σχεδὸν ὅσο τοῦ κυρίου τῆς φωτογραφίας. Φαντάζομαι,

Συνέχεια