Ποιά Εὐρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εἶναι πολύ πιθανόν νά γίνῃ ἀφερέγγυα καί τί συμβαίνει μετά;

Στον απόηχο της ανακοινώσεως του προγράμματος ποσοτικής χαλαρώσεως (QE) της ΕΚΤ ένα θέμα έχει λάβει πολύ λιγότερη προσοχή από ό,τι  πρέπει: η απροσδόκητη κατάρρευση του επιμερισμού του κινδύνου σε ολόκληρο το σύστημα του ευρώ, ως προπομπός για την ποσοτική χαλάρωση.

Αυτό το θέμα  προκάλεσε τον «εμπειρογνώμονα του χρυσού» κο Willem Buiter της Citigroup να γράψει μίαν  ανάλυση με τίτλο «Ζώνη του ευρώ: Νομισματική Ένωση ή  σύστημα  νομισματικών επιτροπών (Κεντρικών Τραπεζών)», στο οποίο απαντά δύο απλές, αλλά ξαφνικά πολύ κρίσιμες ερωτήσεις, για την  ζώνη του ευρώ: Συνέχεια

Μὲ κάθε κόστος!

Ἀναρωτιέμαι πόση πολιτικὴ ἠλιθιότητα πρέπει νὰ ὑπάρχῃ ἀπὸ τοὺς πολιτικοὺς παπαγάλους τοῦ μνημονιακοῦ τόξου, συμπεριλαμβανομένων καὶ βολευτῶν, ὅταν ῥωτοὺν μὲ θράσσος τοὺς ἀντιπολιτευομένους ἂν διατίθενται νὰ παραμείνουν στὸ εὑρῶ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ!

Καὶ ὑποτίθεται πὼς αὐτὴ τὴν ἐρώτηση τὴν κάνουν γιὰ νὰ τοὺς …στριμώξουν!
ΑΠΟΔΕΧΟΝΟΙ ΒΕΒΑΙΑ πὼς οἱ ἴδιοι ΘΕΩΡΟΥΝ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ!
Κι ἂς δοῦμε τὶ σημαίνει τὸ «ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ». Συνέχεια

Μ.ΙΓΝΑΤΙΟΥ: «Ὁ Σόιμπλε ἔχει θέσει στόχο ζωῆς τὸ κυνηγητὸ ἐναντίον τῆς χώρας μας καὶ τοῦ λαοῦ μας»


 

.
(σ.σ.netakias – οταν τα λέει αυτό ο συνήθως εγκρατής και μετριοπαθής Ιγνατίου καταλαβαίνεις ότι ο Σοιμπλε ως απόγονος του ΝΑΖΙ πατέρα του εκδικείται την ήττα του Χιτλερ)

Είχα την τύχη (ή την ατυχία ίσως) να παρακολουθήσω εκ του σύνεγγυς τις δραστηριότητες του υπουργού Οικονομικών της Γερ­μανίας στην Ουάσιγκτον και μακρόθεν τις ομιλίες του και τις συνεντεύξεις του στη Νέα Υόρκη. Είναι ένας αδίστακτος και ραδιούργος άνθρωπος… Συνέχεια

Δραχμή, ἐλιὰ καὶ …Τσίπρα βασιλιᾶ!!!

Καταϊδρωμένη στὸν ὕπνο της ἡ Μαριγῶ φώναζε: Ἐφιάλτης ἀνέστη!
Τὶ θέλουν καὶ αὐτὲς οἱ Βρυξέλλες νὰ μᾶς προειδοποιοῦν καὶ τὶ θέλουν νὰ μᾶς ὑποβαθμίζουν οἱ S&P, ἐμεῖς δὲν «μασᾶμε».
Μέσα μας σηκώθηκε ὁ Θησέας, ὁ Λεωνίδα
ς, ὁ Θεμιστοκλῆς, «ξέρεις ποιός εἶμαι ἑγώ ῥέ»;
Δὲν ἔχουν καταλάβει οἱ ἀπαίσιοι οἱ ξένοι ὅτι ἐδῶ ὑπῆρχε ἐξ ἀρχῆς πρόγραμμα γιὰ ἐγκαταλείψη τοῦ εὐρῶ ἀλλὰ καὶ τῆς Εὐρωπαϊκὴς Ἑνώσεως κι αὐτὸ μπορῶ νὰ τὸ ἀποδείξῳ μὲ τὴν ἑξῆς λεπτομέρεια:
Συνέχεια

Αὐτὰ εἶναι τᾶ δῶρα ὅσων ἐψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, «Ποτάμι», ΣΥΡΙΖΑ…


Τὸ πρωΐ δέχθηκα πρόσκληση μίας φίλης προκειμένου νὰ συνηγορήσῳ καὶ νὰ ἐπισημάνῳ μὲ like τὴν νέα σελίδα (ὄχι στὸ Τζαμί) ἤ κάπως ἔτσι.

Δὲν καταλαβαίνω τὸ νόημα ὑπάρξεως τῆς Σελῖδος.!
Μόλις λίγες ἡμέρες πρὶν τὸ μεγαλύτερο ποσοστὸ τοῦ Λαοῦ φήφισε ΝΑΙ στὸ Τζαμὶ, ΝΑΙ στὴν παράδοση τῆς Θρᾴκης, ΝΑΙ στὸ μοίρασμα τοῦ Αἰγαίου, ΝΑΙ στὰ Σκόπια μὲ τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας, Ναὶ στὴν Παρέλαση τῶν Πούστηδων, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ…….

ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΟΧΙ στοὺς ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ καὶ οὐσιαστικῶς προτρέπατε τὸν κόσμο νὰ ψηφίσῃ ΣΥΡΙΖΑ. Ποτάμια καὶ Ἐλιὲς (ἡ ΧΑ ποὺ εἶναι τὸ μοναδικὸ Πατριωτικὸ κόμμα σᾶς πέφτει βαρειὰ γιὰ τὰ «Δημοκρατικὰ σας Αἰσθήματα»)
Ἔ…..αὐτὸ ποὺ θέλατε ἔγινε καὶ δὲν εἶναι ΛΑΘΟΣ, πολλοὶ γνώριζαν καλὰ τὶ ἔκαναν, ἀλλὰ τὸ «μεροκάματο-κοιλιὰ» πρῶτα καὶ μετὰ…….(βρὲ δὲν πᾶνε νὰ πνιγοῦν ὅλοι,ἐμεῖς νὰ εἴμαστε καλά).!

Ἐνοεῖται ὅτι ὁλόκληρη ἡ Ἀριστερὰ ἀπὸ τὸ προδοτικὸ ΚΚΕ μὲχρι καὶ τὸν κομματικὸ στρατὸ ὅλων τῶν κυβερνήσεων, τοὺς λεχρῖτες τοῦ ΑΝΤΑΡΣΙΑ. εἶναι μία ἀπὸ τὰ ἴδια.!

Τᾶσος Γκολέμης

Ἡ ἄποψις τοῦ Τάσου, μὲ τὴν ὁποίαν διαφωνούσαμε συχνά, ἦταν πὼς τὰ μοναδικὰ πατριωτικὰ κόμματα ἦσαν ἡ «χρυσῆ αὐγή» καὶ οἱ «ἀνεξάρτητοι Ἕλληνες». Ἔτσι ἐπίστευε…
Πρὸς τιμὴν τῆς μνήμης του ἀπεφάσισα νὰ δημοσιεύσῳ (ἐπὶ τέλους) τὸ κείμενόν του, παρὰ τοῦ ὅ,τι γενικῶς διαφωνῶ μὲ τὶς κομματικὲς γραμμές.
Ὁ Τᾶσος ἄλλως τὲ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ἀνῆκε σὲ κάποιο κόμμα. Ἁπλῶς ἦταν πατριώτης καὶ ἀπελπισμένος ἀπὸ τὴν κατάντια στὴν χώρα μας.

Ἐπεὶ δὴ ὁ Τᾶσος μᾶς …«βαρέθηκε» καὶ μᾶς ἄφησε πρὸ ἡμερῶν, τιμῶντας πάντα τὴν μνήμη του, ἀποφασίζω νὰ δημοσιεύσῳ τὸ κείμενόν του, δίχως νὰ συμφωνῷ μαζύ του.
Ἄλλως τὲ ὁ καθεὶς ἐξ ἡμῶν δικαιοῦται τῆς ἀπόψεώς του, ἐφ΄ ὅσον διαβιοῦμε ἐν δημοκρατίᾳ!

Τὸ παραπάνω συνετάχθη στὶς 30 Μαΐου τοῦ 2014.

Φιλονόη

Πόσο τυχεροὶ εἶναι αὐτοὶ ποὺ δὲν περιμένουν…

Αὐτὸ ποὺ θὰ ζήσουμε τὸ ἐπόμενο διάστημα εἶναι γνωστὸ ἀπὸ καιρό.
Κάποιοι… μίλησαν γιὰ τὸ τὶ μέλλει γενέσθαι…
Ὑπάρχουν ὅμως καὶ παρὰ πολλοὶ ποὺ δὲν μίλησαν ποτὲ καὶ γιὰ τίποτα! (…)
Ὅπως κάτι ἀξιοθρήνητα παραπληγικὰ νοητικὰ ἀνθρωπάκια, ποὺ ἀκόμη μασοῦν τὴν καραμέλα τῶν πολιτικῶν ἰδεολογιῶν τοῦ κώλου!
Αὐτῶν, ποὺ κατήντησαν τὴν Χώρα σκουπίδι στοὺς πολυτελεῖς κάδους ἀπο Συνέχεια