Νέον κίνημα ἀναπτύσσεται σὲ ὅλην τὴν χώρα!!

 

λείπουν μερικοὶ ἀλλὰ καταλάβαμε…

Μς στειλε φίλος Πέτρος τ παρακάτω κείμενον κα πολ τ διεσκέδασα!

Εναι πράγματι μία πανέξυπνος κίνησις ντιμετωπίσεως λων ατν πο μ περίσσιο θρσος πασχίζουν ν μς κρατήσουν δεσμίους στσα τος βολεύουν. ( στσα μόνον ατοντιλαμβάνονται!!!) Συνέχεια

Μὰ δὲν θὰ δακρύσω πιὰ γιὰ ‘σένα…

Λογικά, κάποια στιγμή θα γίνουν  εκλογές…κάποια…
Όχι ότι θα αλλάξει κάτι ,άλλως τε αν οι εκλογές άλλαζαν ουσιαστικά πράγματα στο σύστημα, κάποιο τρόπο θα είχαν βρει για να τις κηρύξουν παράνομες..
Αλλά ας παραβλέψουμε αυτό κι ας επικεντρωθούμε στα των εκλογών καθαρά…

Συνέχεια

Εἶναι ἤ ὄχι παράνομες οἱ ἐκλογές;

 

Σ ατ δν θπαντήσω γώ, λλ τ Σύνταγμα.
Μάλιστα, ἐὰν κρίνουμε π τς τελευταες ξελίξεις, κα παράνομες κανήθικες κα παράτυπες.
χι διότι δν τς χρειαζόμαστε.
λλά μέ τί μοτρα, μέ τί καθαρό ποινικό μητρο, μέ τί δικαίωμα συζητον γιά κλογές ατά τά δύο (τολάχιστον) κόμματα πού χουν καταληστεύσει τήν Πατρίδα μας;
Γιατί δέν μιλριστερά; Τί στό καλό; Ποίου τά συμφέροντα περασπίζονται κι ατοί; (χουμε καταλάβει π τότε πορνήθησαν ν παραιτηθον π τν βολ κα ν στείλουν π’  εθείας τν χώρα σκλογές, δίχως ν εσέλθουμε σλες ατς τς περιπέτειες… λλ λέμε γι ν λέμε…) Συνέχεια

Ἂς ποῦμε ἕνα ψέμμα…

Ψηφίζω ΜΑΚ: Μέτωπο Αντιμνημονιακών Κινημάτων

Ἤθελα νὰ εὐχηθῶ καλὸν μήνα σήμερα, ἀλλὰ δὲν εἶμαι καλὴ στὶς εὐχές. 

Γενικότερα, δὲν εἶμαι καλὴ στὸ νὰ λέω ἄλλα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ πιστεύω.
Ἀλλὰ σήμερα, λόγῳ τῆς  ἡμέρας, ἂς ποῦμε ἕνα ψέμμα.. Ἕνα τόσο δά… Ἴσα γιὰ νὰ παρηγορηθοῦμε….

Ἔρχονται ἐκλογές.
Σὲ αὐτὲς τὶς ἐκλογὲς θὰ δοῦμε τοὺς μνημονιακοὺς καὶ τοὺς ἀντιμνημονιακούς.
Ἀπὸ τὴν μίαν μεριὰ δῆλα δή θὰ δοῦμε αὐτοὺς ποὺ συνειδητῶς ἀποφασίζουν νὰ παραμείνουν οἱ  ἴδιοι σκυμμένοι καὶ προσκυνημένοι, παρασύροντας κι ἐμᾶς στὴν δίνη τῶν δικῶν τους ὑποχωρήσεων καὶ συμβιβασμῶν, κι ἀπὸ τὴν ἄλλην μεριὰ θὰ δοῦμε αὐτοὺς ποὺ ἀντιστέκονται.
Ποιοί  εἶναι ὅμως αὐτοί πού ἀντιστέκονται; Θά μᾶς σώσουν ἢ ὄχι; Καί μέ ποιόν τρόπο;

Συνέχεια

Μία «περίεργος» δημοσκόπησις.

Τὰ εἰσαγωγικὰ μπῆκαν γιὰ πολλοὺς λόγους.
Ὅταν τὸ συγκρότημα Λαμπράκη μᾶς παρουσιάζει μίαν ὀκτακομματικὴ βο(υ)λή, βάσει πάντα τῶν «σοβαρῶν» τους δημοσκοπήσεων, ἀλλὰ μὲ πρῶτα κόμματα τὰ τρία ποὺ ὅλοι μας στέλνουμε εἰς τὸ πῦρ τὸ ἐξώτερον, κάτι βρωμᾶ!
Καί πῶς νά μή βρωμᾶ; Δὲν μᾶς ἔχουν μάθει στὶς ἀγαθότερες τῶν προθέσεων… Μᾶλλον τὸ ἀντίθετον θὰ ἔλεγα! Συνέχεια

Τὸ ΠΑΣοΚ ψεύδεται 236.151 φορές!

«Οι μεθοδεύσεις αυτές συνδέονται πολιτικά με μελανές περιόδους της νεώτερης Ιστορίας της χώρας… Πρωτοφανής και εκτεταμένη ήταν η νοθεία σε πανελλήνια κλίμακα με κύριες κατευθύνσεις την παραβίαση της αρχής της μυστικότητας και την αλλοίωση του αποτελέσματος… Σε πολλά εκλογικά τμήματα δεν παρέχονταν λευκά ψηφοδέλτια. Το 2007 δίνονταν λευκά ψηφοδέλτια. Επίσης, δεν παρέχονταν φάκελλοι γεγονός που συνιστά ευθεία παραβίαση της αρχής μυστικότητας -πολύ περισσότερο τώρα που μόνο το ένα εκ των δύο ψηφοδελτίων ήταν τυπωμένο- Το 2007 δίνονταν φάκελλοι…
Μεθόδευση προκειμένου να προστεθούν ψηφοδέλτια ανεξέλεγκτα αποτέλεσε και η μη τήρηση ονομαστικών καταλόγων των ψηφισάντων.
Το 2007 προσήλθαν στη ψηφοφορία 770 χιλιάδες.» Συνέχεια