Καλὰ τὰ λέει ὁ ἀρθρογράφος ἀλλὰ ἄργησε. Τὸ ἐξωφρενικὸ συνέβη ὅταν ἡ παρουσία καπνοῦ τομπάκου στὴν γήινη ἀτμόσφαιρα ἔγινε δουλειὰ τῶν προαναφερθέντων γραφειοκρατῶν, ποὺ ἐπέμεναν ὅτι δὲν ὑπάρχει ἀσφαλὲς ὅριο ἐκθέσεως (ἐν ἀντιθέσει μὲ τοὺς νόμους τῆς φυσικῆς, ποὺ ἰσχύουν κανονικὰ γιὰ κάθε τὶ στὸ σύμπαν ἐκτὸς ἀπὸ τὸ τομπάκο) γι’ αὐτὸ καὶ αὐτὴ ἡ φοβερὴ καὶ τρομερὴ οὐσία ποὺ δὲν προκαλεῖ ἀπολύτως τίποτε ἔπρεπε νὰ ἀπαγορευθῇ ἀπὸ κάθε δημόσιο καὶ ἰδιωτικὸ χῶρο, ἀσχέτως ἰδιοκτησίας καὶ ἀσχέτως τῶν Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἔλεγχος πληθυσμῶν
Κινδυνεύουμε ἀπό τούς «ναζί» ἤ ἀπό τούς …ἀντιναζί;;; (α)
Ἡ «πολιτικὴ ὀρθότης» τῶν ἡμερῶν μας «καταδικάζει εἰς ἀπομόνωσιν» κάθε ἕναν ποὺ θὰ ἐκφέρῃ λόγο σκεπτομένου, καὶ κατ’ ἐπέκτασιν πρὸς προβληματισμόν, ἀκόμη κι ἐὰν αὐτὸς ὁ λόγος προέρχεται ἀπὸ πρόσωπα ποὺ εἶτε συνεργάζονται εἶτε συμφωνοῦν στὸ μεγαλύτερον τμῆμα τῶν θέσεῶν της εἶτε ἀκομη καὶ συντάσσονται ἀπολύτως μὲ κάθε τοποθέτησιν τῶν «πολιτικῶς ὀρθῶν ὄντων».
Διότι τὰ «πολιτικῶς ὀρθὰ ὄντα» εἶναι μία νέα κατηγορία ἀτόμων, ποὺ διαθέτουν ἐν τελῶς «ῥοζουλί» ἀντιλήψεις, ἐπὶ παντὸς ἐπιστητοῦ.
Γιὰ παράδειγμα, τὰ «πολιτικῶς ὀρθὰ ὄντα» εἶναι πρόσωπα ποὺ ἀποδέχονται ὡς μοναδική τους πραγματικότητα τὸ δικαίωμα τῶν Συνέχεια
Εἴδατε …«φωτιστικό» πού μᾶς ἔφτιαξαν;
Δὲν εἶναι δική μου ἡ φωτογραφία…
Δὲν ἔχω τέτοια …ταλέντα ἐγώ.
Ἄλλοι τὰ ἔχουν…
Ἀλλὰ κατὰ πῶς βλέπω δὲν χρειάζεται ἰδιαίτερον ταλέντο γιὰ νὰ τραβήξῃς μίαν τέτοιαν φωτογραφία…
Αὐτὸ ποὺ χρειάζεται εἶναι …ἄφθονον ταλέντο ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ μεριμνοῦν γιὰ νὰ δημιουργηθοῦν οἱ κατάλληλες συνθῆκες, πρὸ κειμένου νὰ συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα. Συνέχεια
Ἡ ΧΟΕ ὑπὲρ τοῦ λαθροεποικισμοῦ καὶ τοῦ «πολυπολιτισμοῦ».
Ἕνα, κάπως «περίεργον» ἐρωτηματολόγιον, ποὺ διανέμεται στὰ σχολεῖα μας καὶ εἶναι …ὑποχρεωτικό! (ἀναδημοσίευσις)
Μὲ εἰδοποίησε ἡ Χλόη γιὰ αὐτό, τὴν ὁποίαν εἰδοποίησε φίλος της γονέας.
Ἕνα ἐρωτηματολόγιον ποὺ ΔΙΕΤΑΧΘῌ (ναί, καλὰ διαβάσατε, διετάχθῃ παρακαλῶ!!!) ἐχθὲς ἐκ τοῦ διευθυντοῦ κάποιου σχολείου νὰ συμπληρωθῇ καὶ νὰ ἐπιστραφῇ σήμερα.
Ἕνα ἐρωτηματολόγιον ποὺ ἔχει σὰν τίτλο τὴν πολὺ ἀθώα διατύπωσιν: Συνέχεια
Ἀπὸ τὸν Μάιον ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ τὰ μωρά μας θὰ φέρουν μικροτσίπ!!!
Ἐπεὶ δὴ ἡ εἰδησις ἦταν ψευδής, μπορεῖτε νὰ διαβάσετε τὴν ἀληθινὴ εἴδησιν ἐδῶ:
Ὑποχρεωτικό τσιπάρισμα γιά τά βρέφη ἀπό τόν Μάιο; Μᾶλλον ὄχι!
Ζητῶ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ποὺ συνέβαλα στὴν παραπληροφόρησιν.
Κι ἐπεὶ δὴ ἔως τώρα ἀγανακτήσαμε μὲ τὴν ἀντίδρασιν τῶν «ἀντισυνωμοσιολόγων», ποὺ ἰσχυρίζονταν πὼς ναί…!!! σιγά…!!!
Ἄς διαβάσουν τὴν ἀπόφασιν τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἐνώσεως γιὰ νὰ καταλάβουν πὼς τέλος στὰ παιχνίδια!!!
Ἥ συναινοῦμε ἤ ἀντιδροῦμε…
Κι ὅταν λέω ἀντιδροῦμε, δὲν ἐννοῶ νὰ βγοῦμε στοὺς δρόμους μὲ μαῦρες σημαῖες καὶ κόκκινες φόρμες… Σιγὰ μὴν ἐνοχληθοῦν κάποιοι ἀπὸ τοὺς ἀποκλεισμοὺς τῶν δρόμων… Συνέχεια

