Χαιρετοῦμε τὴν δημοκρατία.

ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΤΟ ΒΡΑΔΥ
Ἀπαγορεύτηκαν οἱ δημόσιες ὑπαίθριες συναθροίσεις στὴν Καβάλα
Λόγους δημοσίας ἀσφάλειας, ἐπικαλεῖται ὁ ἀστυνομικὸς διευθυντής Συνέχεια

Τῆς ἀποχαυνώσεως ἔγινε πάλι σήμερα.

Σήμερα τὸ μεσημέρι ἦλθε ὁ Κωστῆς στὸ σπίτι μου γιὰ ἐπίσκεψι. Μπαίνοντας μοῦ λέει: «Εἶδες τήν κόλασι ἔξω;  Ὁ οὐρανὸς δὲν βλέπεται!!!»
Δὲν εἶχα ἀπὸ τὸ πρωΐ βγῇ ἔξω διότι εἶχα βουνὰ τὶς δουλειὲς ἐντός. Κυττῶ καί τί νά δῶ; Μία καταχνιά… Ἄν καὶ ἡ ἡλιοφάνεια ἦταν ἔντονος, οὐσιαστικῶς τὰ νέφη εἶχαν παλαβώσῃ  κι ἐσχημάτιζαν ἕνα σωρὸ ἀκατάστατα σχήματα, ποὺ μόνον φυσικοὶ σχηματισμοὶ δὲν ἦσαν. Τί συνέβῃ; Γιατί τόση καταχνιά;
Τὴν ἀπάντησι τὴν ἔλαβα ἀπὸ φίλο ἱστολόγο ποὺ τηλεφώνησε στὸ ΓΕΑ κι ἔμαθε πὼς πρόκειται γιὰ …στρατιωτικὸ ἀπόῤῥητο!!!
Ὤ, ναί, στρατιωτικὸ ἀπόῤῥητο παρακαλῶ!!!! Συνέχεια

Τά ἰπτάμενα ἀντικείμενα καί οἱ ἰπτάμενοι γίγαντες τῆς …παραπληροφορήσεως!

Ἐδῶ κι ἀρκετὰ χρόνια στὸν πλανήτη μας ἔχει δημιουργηθῇ ἡ …«ἐπιστήμη» τῆς ΟΥΦΟΛΟΓΙΑΣ.
Ἀπό τίς ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ ’70 κυρίως (κι ὂχι μόνον), διάφορες πληροφορίες «διαρρέουν» κατά καιρούς, ἀναφορικῶς μὲ τήν …«ἐπιστήμη» αὐτή. Μίας  …ἐπιστήμης ποὺ τώρα πιὰ ὑποστηρίζεται ἐπισήμως ἀπὸ τὴν ΝΑΣΑ, μέσῳ τῆς χρηματοδοτήσεῶς της στὸ SETI. (Πρόγραμμα παρακολουθήσεως ἐξωγηΐνου ζωῆς!!!;;;!!!)Τά ἰπτάμενα ἀντικείμενα καί οἱ ἰπτάμενοι γίγαντες τῆς ...παραπληροφορήσεως!3
Συνέχεια

Ἔλα βρὲ ἄτιμε νὰ κατεβάσῃς καὶ τὴν δική μου σημαία!

Ἔλα βρὲ ἄτιμε… Ἔλα καὶ στὸ δικό μου σπίτι. Ἔλα τώρα…
Ἔλα νὰ κατεβάσῃς τὴν σημαία ποὺ τίμησαν τόσοι καὶ τόσοι ἀθάνατοι ἥρωες!
Ἔλα βρὲ ἄτιμε… Ἔλα βρὲ ξεφτιλισμένε πραιτωριανέ…
Ἔλα νὰ μοῦ ἀποδείξῃς πὼς παραμένεις τὸ χειρότερο εἶδος ποὺ γέννησε ἡ βρωμιά…
Ἔλα βρὲ ἄτιμε… Ἔλα… Σὲ περιμένω…
Ἔλα… Ἀκόμη κι ἐὰν μοῦ ἁρπάξῃς τὴν σημαία θὰ ἀνεβάσω ἄλλην… Συνέχεια

Ἡ παράνοια κτυπᾶ ἐπισήμως τὴν δημοσιοΚαφρία.

Ἡ ἐντολὴ ποὺ ἔχουν λάβῃ οἱ παπαγάλοι εἶναι νὰ θέσουν ἐκτὸς νόμου τὴν Χρυσὴ Αὐγή, εἶτε κυριολεκτικῶς εἶτε μεταφορικῶς. Πολὺ πιθανὸν νὰ μὴ τοὺς βγοῦν τὰ κουκιά, ἀπὸ νομικῆς πλευρᾶς, ἀλλὰ θὰ τὸ παλέψουν νὰ κάνουν μὲ τὸ ζόρι τὴν νύκτα ἡμέρα. Ἕνας ἀπὸ αὐτούς στὸ newsit, κι ἕνας ἄλλος στὸ ἔθνος καὶ τέλος πάντων, μὲ τὴν ἀναπαραγωγὴ τῶν εἰδήσεων ποὺ γίνεται, μία μεγάλη μερὶς ἐξ αὐτῶν,  δίδουν ῥέστα!!! Καὶ τὶ ῥέστα!!! Λειψά!!!

Ἀναφέρουν λοιπὸν γιὰ τὸ κήρυγμα μίσους τῆς θυγατρὸς Μιχαλολιάκου. Διάβασα τὴν δημοσίευσί της κι αὐτὸ ποὺ διεπίστωσα εἶναι μία ἐρώτησις ποὺ θέτει ἡ κοπέλλα, γιὰ τὸ ἐὰν εἶναι ἔτοιμοι κάποιοι νὰ θυσιασθοῦν γιὰ τὶς ἰδέες τους. Συνέχεια

Γνωρίζετε πώς ξεπατώνουν τά ἀμπέλια μας;

Τί; Δέν το γνωρίζετε;

Κρίμα…
Τὰ ἀμπέλια μας ξεπατώνονται, ἐὰν πρόκειται νὰ χρησιμοποιηθοῦν γιὰ ἐμπορικοὺς σκοπούς. Γιὰ τὴν ὥρα μόνον αὐτὰ ποὺ χρησιμοποιοῦνται ἀπὸ ἰδιῶτες μποροῦν νὰ παραμείνουν ὡς εἶχαν. Βέβαια κοντοζυγώνει κι αὐτῶν τῶν μικροπαραγωγῶν ἡ ὥρα ἡ …κακή.
Ἀλλὰ δὲν βαριέστε… Τὸ ζήτημα εἶναι οἰκονομικό, κατὰ πῶς λὲν κάποιοι. Ὄχι πολιτικό. Ὄχι δῆλα δὴ πὼς ἀφορᾷ ὅλη αὐτὴ ἡ καταστροφὴ τὴν ἀπόλυτο ὑποδούλωσι τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. Συνέχεια