«Ἔχω ἕνα παιδὶ νὰ θρεύσω…»

Εἶμαι κατὰ τῆς ἀπεργίας ποὺ ὁρίζεται, καθορίζεται, καπελώνεται ἀπὸ συνδικαλιστικὰ ὄργανα, ἀπὸ κόμματα κι ἀπὸ ἀποκόμματα.
Εἶμαι ὑπὲρ τῆς ἀπεργίας ποὺ ὀργανώνεται ἀπὸ τὴν Ἀνάγκη.
Εἶμαι κατὰ τοῦ νὰ κλείνω δρόμους, τοῦ νὰ καίω, τοῦ νὰ καταστρέφω…
Εἶμαι ὑπὲρ τοῦ νὰ ἀπέχω ἀπὸ κάθε διακίνησι, πρὸ κειμένου νὰ μὴ κάνω τζίρους καὶ νὰ προσφέρω ἄρτον καὶ θεάματα.
Εἶμαι κατὰ τοῦ νὰ ἀπεργοῦν οἱ πολλοί, ἤ οἱ λίγοι, καὶ οἱ ὑπόλοιποι νὰ περιμένουν ἀπὸ αὐτοὺς νὰ βγάλουν τὸ φίδι ἀπὸ τὴν τρύπα.
Εἶμαι ὑπὲρ τοῦ νὰ συμβαίνουν τὰ πάντα καθολικά, στὸ σύνολον… Συνέχεια

Τεχνικὲς χειραγωγήσεως πλήθους.

Μοῦ εἶναι πολὺ εὐχάριστο νὰ διαπιστώνω πὼς μὲ …ἐξεγέλασαν καὶ πὼς ἐκατάφεραν νὰ μὲ χειραγωγήσουν. Ὄχι διότι μοῦ ἀρέσει νὰ αἰσθάνομαι ἠλίθία ἀλλὰ διότι μπορῶ καὶ παρατηρῶ καλλίτερα τὸν ἑαυτόν μου, ἀλλὰ καὶ τὸ περιβάλλον μου, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ γίνομαι ὅλο καὶ πιὸ …σοφή… Ἤ ὀρθότερα, ὅλο καὶ πιὸ ἄτρωτο ὄν! Συνέχεια

Στὴν Κολομβία ξανακερδίζουν τοὺς σπόρους τους.

Πρὸ μερικῶν ἑβδομάδων συζητοῦσα μὲ κάποιους φίλους γιὰ τὴν ἀνάγκη διασώσεως τῶν σπόρων μας. Διότι, ἐδῶ ποὺ ἔχουμε φθάσῃ, εἶτε τὸ ἀντιλαμβανόμαστε εἶτε ὄχι, ὁ μοναδικὸς τρόπος γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ ἐπιβιώσουμε εἶναι νὰ ἔχουμε αὐτάρκεια.
Βέβαια, εἰδικῶς γιὰ αὐτό, ἔχουν φροντίσῃ ἄλλοι κι ἄλλοι. Τὶ τράπεζες σπόρων κλείνουν, τὶ ἀπαγορεύσεις διακινήσεως σπόρων ἐπιβάλλουν, τὶ διατάξεις γιὰ ξεπάτωμα παραδοσιακῶν ποικιλιῶν διατάζουν… Στὴν χώρα μας, γιὰ παράδειγμα, ἔχει ἀποφασισθῇ τὸ ξεπάτωμα τῶν κλημάτων καὶ ἡ ἀντικατάστασίς τους μὲ νέα, ἀπολύτως ἐλεγχόμενα ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ τὰ πωλοῦν. Δῆλα δὴ μᾶς ἐξαναγκάζουν στὴν ὑποχρεωτική μας ἐμπλοκὴ μὲ τὴν δική τους μορφὴ τροφῆς, τὴν ἀπολύτως χειραγωγουμένη κι ἐλεγχομένη. Συνέχεια

Ἀγνώστου ταὐτότητος ἰπτάμενον ἀντικείμενον στήν Θεσσαλονίκη;

Ναί, ἀγνώστου ταὐτότητος!
Ἀγνώστου σὲ ἐμέναν, διότι ἀγνοῶ καὶ τὸ ὄνομα καὶ τὴν προέλευσι ἀλλὰ καὶ τὴν σκοπιμότητα.
Ἀγνώστου γιὰ ἐσᾶς, ἐπίσης γιὰ τοὺς ἰδίους λόγους.
Ὅμως…
Ὅμως κατὰ πῶς ἀντιλαμβάνομαι διόλου ἀγνώστου ταὐτότητος γιὰ τοὺς κρατοῦντες καὶ τὰ τσιράκια τους…
Δῆλα δὴ γνωστῆς ταὐτότητος γιὰ τὴν ἀστυνομία καὶ πιθανὸν τὸν στρατό… Συνέχεια

Κάπως ἔτσι ἔρχεται τὸ τέλος…

Μία φάρσα ἤ ἄλλως, διαφήμισις ἦταν…
Κάποιοι φουκαράδες, ἐὰν φυσικὰ δὲν εἶναι στημένο, ἔπεσαν θύματα τῆς ἀπληστείας καὶ τῆς βλακείας…
Καί ξέρετε…
Τό πρόβλημα δὲν εἶναι στὴ εἰκόνα ποὺ ἔρχεται ἀπὸ τὸ πουθενά…
Τὸ πρόβλημα εἶναι στὰ σκουπίδια ποὺ μᾶς πείθουν νὰ ἀγοράσουμε….
Καθὼς ἐπίσης καὶ στοὺς τρόπους ποὺ χρησιμοποιοῦν… Συνέχεια

Ἡ χειραγώγησις τῆς εἰκόνος.

Σήμερα θφήσω τν Νικόλα ν καταθέσ τς σκέψεις του κα ν μς βοηθήσ νντιληφθομε τ γιατ γινόμεθα τόσο εκολα θύματα μίας προπαγάνδας. 
Γιατ κάποιοι «τσιμπον» εκολότερα κα κάποιοι λλοι παραμένουν πι ψύχραιμοι. 
Εναι πάρα πολ σημαντικ ν καθαρίσουμε μέσα μας, δίως τς σκέψεις μας!
Εναι νάγκη ν ξεχάσουμε τος τρόπους πο σκεπτόμεθα ως χθς κα νὰ ἐνισχύσουμε τὴν λογική μας, πρὸ κειμένου νὰ τῆς ἐπιτρέψουμε (ἐπὶ τέλους) νναλάβ δράσιν.  
Δύσκολος δρόμος…
δίως ταν γνωρίζουμε πς τ μεγαλύτερον πρόβλημα τχουμε μες κι χι ολλοι. Συνέχεια