Ἡ ὀρθόδοξος μαφία τῶν ῥασοφόρων τοῦ Ἁγίου Ὅρους ἐζήτησε στὴν σημερινὴ συνάντησί της μὲ τὸν SomeAreAss ἐξαίρεσι ἀπὸ τὴν φορολογία γιὰ τὰ ἀκίνητα ποὺ διαθέτουν οἱ μονές.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἔλεγχος πληθυσμῶν
Κουρέματα, κομμουνιστοποίησις καὶ νέα τάξις πραγμάτων!
Τελικῶς δὲν μοῦ τὸ βγάζετε ἀπὸ τὸ μυαλό. Αὐτὰ τὰ τρία εἶναι ταὐτόσημα καὶ προέρχονται ἀπὸ μίαν καὶ μόνον λογική: τὴν ἐξίσωσι τῶν ἐχόντων μὲ τοὺς μὴ ἔχοντες. Ὄχι διότι ἐξ αἴφνης κάποιοι ἀγάπησαν τοὺς μὴ ἔχοντες ἀλλὰ διότι …βαρέθηκαν τοὺς ἔχοντες!!!
Πρὸ μερικῶν μηνῶν ὁ μπουμποῦκος συνῳμιλοῦσε μὲ τὸν Γλέζο, ὁ ὁποῖος ἐξέφρασε ἐπισήμως ἀκριβῶς αὐτὸ ποὺ βλέπουμε σήμερα νὰ συμβαίνῃ στὴν Κύπρο, στὴν Ἰσπανία καὶ στὴν Γαλλία. Δῆλα δὴ ὁ Γλέζος ἰσχυρίσθη πὼς πρέπει νὰ φορολογηθοῦν, ἤ νὰ πληρώσουν κάτι παραπάνω, οἱ ἔχοντες, ἔτσι, μὲ τὸ στανιό, Συνέχεια
Αὐτὸ θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι μία πιατέλα!!! Οἱ ἐξωγήινοι δὲν ἔχουν τέτοιες πιατέλες!!!
Ἀμὰν πιά!
Ἔφυγαν ἀπὸ τὴν ἥλιο καὶ σὲ χρόνο μηδενικό, κάτι λιγότερο ἀπὸ αὐτὸν ποὺ χρειάζεται τὸ φῶς γιὰ νὰ φθάσῃ στὴν Γῆ, ἔφτασαν καὶ περιμένουν τὸ πρῶτο λεωφορεῖο τῆς γραμμῆς, πρὸ κειμένου νὰ ἀποβιβαστοῦν στὸ τρελλοκομεῖο μας!!!
Κι ἐπεὶ δὴ τὶς «εἰκόνες» αὐτὲς τὶς λαμβάνουμε μὲ τὴν ἔγκρισι τῆς ΝΑΣΑ…
Κι ἐπεὶ δὴ ὅλο τὸ SETI, ποὺ φτιάκτηκε μόνον καὶ μόνον γιὰ νὰ βρῇ τζᾶμπα κορόιδα ποὺ θὰ κάνουν τὴν βρωμοδουλειὰ τῆς ΝΑΣΑ…
Κι ἐπεὶ δὴ γνωρίζουν πάρα πολλά, πριν ἀπὸ ἐμᾶς γιὰ ἐμᾶς…
Συνέχεια
Ἡ ἔξυπνη κάρτα καὶ οἱ ἠλίθιοι κάτοχοι της.
Ὅταν διαθέτῃς μίαν τέτοιαν κάρτα, ὅλα εἶναι εὔκολα!
Δὲν χρειάζεται νὰ σκέπτεσαι!
Δὲν χρειάζεται νὰ θυμᾶσαι τίποτα, παρὰ μόνον τὸν κωδικό της.
Ἐὰν μάλιστα βάλουμε τὸ τσιπάκι, τότε οὔτε κωδικὸς χρειάζεται!!!
Δὲν χρειάζεται νὰ κουραζόμαστε, διότι ἡ κάρτα δουλεύει γιὰ ἐμᾶς, πρὶν ἀπὸ ἐμᾶς!!! Μᾶς λύνει ὅλα τὰ προβλήματα!
Εὐτυχῶς!!!
Βέβαια, χάνουμε λίγη, τόση δά, ἐλεύθερία.
Συνέχεια
Ἐσεῖς τά στειρώσατε τά κορίτσια σας;
Θαυμάσια νέα!
Δὲν φαίνεται νὰ εἶναι πολὺ ἱκανοποιημένοι μὲ τὰ ἀποτελέσματα τοῦ ἐμβολίου κατὰ τοῦ καρκίνου τῆς μήτρας κι ἀπεφάσισαν νὰ λάβουν δραστικότερα μέτρα. Προχωροῦν ἐπισήμως πλέον σὲ στειρώσεις γιὰ κορίτσια ἄνω τῶν 15 ἐτῶν!!!
Οὐσιαστικῶς μὲ αὐτὴν τὴν πράξι παραδέχονται πὼς ἔχουν πράγματι συνενοχὴ καὶ συμμετοχὴ στὴν στείρωσι μέσῳ τοῦ παραπάνω ἐμβολίου.
Οἱ μάσκες …πίπτουν;
Μπᾶ… Οὐδέποτε τὶς φοροῦσαν. Πάντα ἔτσι ἦταν.
Τώρα ποὺ μᾶς θεωροῦν περιττοὺς ἁπλῶς δὲν κρατοῦν τοὺς τύπους. Διότι ἡ κτηνωδία ἦταν φύσις των.
Τί νά ἔλθουν καλέ οἱ ἐξωγήινοι; Ἀφοῦ εἶναι ἤδη ἐδῶ!
Ἀπὸ τὸν καιρὸ τοῦ Ναπολέοντος.
Τὸν τσιπάρισαν κι αὐτόν, ὅπως θὰ μᾶς τσιπάρουν τώρα ποὺ θὰ ἔλθουν καὶ οἱ κεφαλές τους, ὅλους μας.
Στὸ μεταξύ, γιὰ νὰ μὴν χάνουν χρόνο, ἔχουν στείλῃ ἐδῶ καὶ κάτι αἰῶνες ἀντιπροσωπεία.
Εἶναι οἱ κεφαλὲς τῆς νέας (καὶ παλαιᾶς) τάξεως πραγμάτων.
Ναί, αὐτοὶ ποὺ λύσσαξαν νὰ μᾶς σφραγίσουν, πρὸ κειμένου, σὰν γελάδια ποὺ εἴμαστε, νὰ μὴν χάνουν τὸν λογαριασμό.
