Διάβασα αυτήν την είδηση κάπου σε ένα blog σήμερα και γύρισα σελίδα αμέσως λέγοντας : «μα έλεος πια…που πάνε και τα σκαρφίζονται αυτά;; Είπαμε να λέμε καμμιά υπερβολή αλλά αυτό παραπάει!! Ποιός θα σκεφτόταν να ζητήσει κάτι τέτοιο;; »!!
Κι όμως..όχι μόνο το σκέφτηκαν, αλλά και το ζήτησαν ήδη!
Εκεί που σταματάει η λογική, αρχίζει η Τροϊκα στην Ελλάδα!!



