Τὸ παρακάτω μοῦ ἔστειλε ὁ Θωμᾶς. 
Εἶναι μία πολὺ σοβαρὴ καταγγελία γιὰ τὰ ὅσα μᾶς ἑτοιμάζουν στὸν τομέα τῆς ἐνεργείας.
Οὐσιαστικῶς θὰ λαμβάνουν δωρεὰν τὰ πάντα καὶ πολὺ φοβᾶμαι πὼς στὸ τέλος πάλι χρεωμένοι θὰ βγοῦμε.
Ἐφ’ ὅσον μάλιστα ἔχουν στὶς συμφωνίες ἐμπλοκὲς μΠΑτΣΟΚοι καὶ λοιπὰ κουδουνισμένα, τὰ ὁποῖα πέραν τοῦ προσκυνήματος ποὺ κάνουν καθημερινῶς καὶ τοῦ ξεπουλήματος, ἔχουν καὶ μίαν τάσι νὰ λαμβάνουν μεγάλες προμήθειες πρὸς ἴδιον ὄφελος.




