Ὁ Ἑλληνικός χῶρος καί ἡ γεωστρατηγική του

Δέν χρειάζονται σχόλια γιά τό παρακάτω ἄρθρο. Ἄς μιλήσουν οἱ εἰδήμονες. Ἐγώ μόνον θά πῶ, ὅτι, μᾶς ἀνήκει μία χώρα, ἡ ὁποία εἶναι – ἀπό γεωστρατηγικῆς ἀπόψεως, τουλάχιστον  – ἡ σπουδαιοτέρα τοῦ πλανήτου καί μᾶς ἔχουν καταντήσει ῥαγιᾶδες καί ὑπηκόους ὁλοκλήρου τῆς οἰκουμένης.

Ποτέ δέν Συνέχεια

Ποιοί κρατοῦν τά τύμπανα τοῦ πολέμου;;;

Τα τύμπανα του πολέμου έχουν αρχίσει να χτυπάνε στην Ανατολική Μεσόγειο! Αλλωστε αυτό αποτέλεσε δύο φορές ήδη , πρωτοσέλιδο τίτλο στους AegeanTimes, και μάλιστα τη στιγμή που ο τυμπανιστής, κράδαινε στον αέρα το ξυλάκι του τυμπάνου!

Μόνο που αυτή τη φορά, τόσο τα τύμπανα όσο και οι τυμπανιστές είναι διαφορετικής μορφής από αυτούς που μας δίδαξαν στα σχολεία! Οι τυμπανιστές φίλες και φίλοι, δεν είναι ούτε κάποιοι στρατιωτικοί τύπου «Μουσολίνι» ή «Χίτλερ» που εποφθαλμιούν τα σύνορά μας ή τον Εθνικό μας πλούτο! Δεν είναι καν οι «Εθνικοί ηγέτες» τύπου Συνέχεια

Ὁ Τᾶσσος, οἱ πρόθυμοι καὶ οἱ …κηπουροί τους!

Ἤθελα νὰ βάλω γιὰ τίτλο μίαν φράσι τοῦ ἀειμνήστου Τάσου Παπαδοπούλου, ἀλλὰ δὲν χωροῦσε… Παρὰ ἦταν μεγάλη. 

Ἤθελα λοιπὸν νὰ βάλω σὰν τίτλο αὐτό: «Εἶμαι πρόεδρος, εἶμαι πλούσιος, ἔχω καρκίνο, δὲν πρόκειται νὰ κάνω πίσω! Στ’ ἀρχίδια μου!»

Συνέχεια

Καὶ στὸ τέλος ἔμεινε …κανείς!

ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ… ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΝΕΙΣ

  Πρώτα ήρθαν οι Αλβανοί
 Και πήραν τις δουλειές των χτιστών και των εργατών της γης
Κι εγώ, που δεν ήμουν τίποτα από τα δυό, είπα: Καλά είναι Γίνονται και οι δουλειές φθηνότερα 
Και μετά άρχισαν να κλέβουν τα σπίτια στα χωριά 
Αλλά εγώ, που δεν έχω σπίτι σε χωριό, είπα δεν πειράζειΤι κι αν μας μισούν, κι αν δεν συνυπογράφουν ΑΟΖ, 
Τι κι αν έδωσαν τον Αυλώνα ΜΑΣ στον προαιώνιο εχθρό για να ελλιμενίζει το Στόλο του στα νώτα μας και να μας χτυπήσει πισώπλατα; Ας είμαστε ανοιχτόμυαλοι
 Κι αυτά το ΟΥΚ και το Λιμενικό, όλοι Φασίστες είναι. Μα συνθήματα ήταν αυτά στην παρέλαση; Εκθέτουν τη χώρα διεθνώς! Πώς; Οι Αλβανοί γράφουν στα σχολικά τους βιβλία για Τσαμουριά και Μεγάλη (Φυσική) Αλβανία; Σιγά μην πέσουμε στο επίπεδό τους! Εμείς είμαστε Ελευθεριακοί!!!
Συνέχεια

Γεωπολιτική θύελλα γιά τούς ἀγωγούς

Τόση ἀτυχία πιά; Μᾶλλον, κανείς δέν ἀσχολεῖται μέ τήν Ἑλλάδα, ἐκτός καί ἄν ἐξυπηρετοῦνται τά συμφέροντά του. Ἄλλωστε εἴμεθα ἀμελητέα ποσότης, ἔτσι πού μᾶς κατήντησαν οἱ ὑποτακτικοί (πολιτικοί μας) τῆς Εὐρώπης καί ὁλοκλήρου τοῦ πλανήτου.

Ὁ κάθε λαός ἔχει τούς ἡγέτες πού τοῦ ταιριάζουν. Ἐμεῖς δέν ἔχουμε καθόλου ἀπ΄αὐτό. Μόνο Ῥάιχεμπαχ καί «Χοῦφτελ». Συνέχεια

Ὑδρογονάνθρακες ὑπάρχουν, ἀλλὰ… ἀναμένονται σὲ μερικὲς δεκαετίες!

Τί μυαλό κουβαλοῦν; Δὲν γίνεται… Τόση δουλικότης ἐδῶ μαζεύθηκε; Τόσοι ἀνεγκέφαλοι, ἀνόητοι καὶ πατριδοκάπηλοι ἀπό ποῦ μᾶς ἦλθαν;

Σὲ εἴκοσι χρόνια κι ἐὰν… Τότε θὰ δοῦμε τὶ θὰ βγάλουν, πῶς θὰ τὸ βγάλουν κι ἐὰν θὰ τὸ βγάλουν αὐτό, τὸ ὅ,τι, μαθαίνουμε πὼς διαθέτουμε σὲ ὑδρογονάνθρακες. 

Συνέχεια