Ἡ Ἑλλάς ζάμπλουτη καὶ οἱ Ἕλληνες πάμπτωχοι!

Στὴν σελίδα τοῦ φίλου Ἀλεξάνδρου* βρῆκα αὐτά:

Συνέχεια

Νὰ τὸν χαίρεσθε βρέ!

Πάντως αὐτὸ τὸ «ὅ,τι τὰ γνώριζε», ἐμένα πολὺ μὲ προβληματίζει… Πῶς στὰ κομμάτια τὰ ἤξερε; Καὶ ἀπὸ ποῦ;

Ξέρετε κάτι;

Γιὰ νὰ τὰ γνωρίζῃ, καὶ μάλιστα 11 χρονάκια πρίν, ὁ κύριος ἦταν στὰ «κόλπα»… Ἀκόμη καὶ στὸ μεγάλο κόλπο τῆς χρεωκοπίας….

 
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=-Eodjw-gg_g]

Συνέχεια

Ὁ Νταβούτογλου ἔχει «θέσεις». Ἐμεῖς ἔχουμε κυβέρνησι;

Ἐκεῖ ποὺ μᾶς χρωστούσαν, μᾶς πῆραν καὶ τὸ βόδι…

Μνημειώδες θράσος από Αχμέτ Νταβούτογλου:

“Τα ελληνικά μαχητικά κάνουν υπερπτήσεις στο Αιγαίο”!

«Τα ελληνικά αεροσκάφη κάνουν υπερπτήσεις και προκαλούν στο Αιγαίο»! Και «Είναι ελληνική άποψη ότι τα τουρκικά μαχητικά πετούν επάνω από ελληνικά νησιά στο Συνέχεια

Ὁ Ἐθνικός μας πλοῦτος! Μᾶς τὸν κλέβουν;

Σημείωσις (μεταγενεστέρα ἀλλὰ …ἐπὶ τῆς οὐσίας) γιὰ τὰ κάτωθι
Ὁ κος Μάρτης, ποὺ γράφει, ἦταν ἐπίσης ὑπουργὸς αὐτῶν τῶν κυβερνήσεων ἄρα καὶ μετέχων τοῦ ἐν λόγῳ συστήματος, καθὼς φυσικὰ καί, ἐν μέρει (δὲν θὰ πῶ συνολικῶς), συνεργός, τοὐλάχιστον σὲ ὅσα συνέβησαν ἐπὶ δικῆς του περιόδου εὐθύνης, ἐφ΄ ὅσον καὶ τότε, ὅπως καὶ τώρα φυσικά, ἡ διαπλοκὴ ὑφίστατο. Συνεπῶς ὁ κος Μάρτης ἦταν καὶ γνώστης, ἐκ τῶν ἔσω, ὅλων αὐτῶν ποὺ τώρα καταγγέλλει δημοσίως καί, ἐπὶ τέλους, διαπιστώνουμε ἐμεῖς οἱ χαχόλοι πλέον ἀπὸ κοινοῦ. Γιατί δέν ἐμίλησε τότε περί διαπλοκῆς;; Γιατί δέν παρῃτήθη τότε λόγῳ διαπλοκῆς; Γιατί δέν τά ἔγραφε ἀπό τότε τά περί διαπλοκῆς;Ὑπῆρχαν βέβαια καὶ ἐπὶ ἐποχῆς του οἱ «γνωστοὶ-ἄγνωστοι νταβατζῆδες» (κατὰ καραμανλῆ νεωτέρου) στὰ «ἐντός, ἐκτὸς κι ἐπὶ τὰ αὐτά». Ἦσαν δῆλα δὴ αὐτοὶ ποὺ «ἔλυαν κι ἔδεναν» διαρκῶς στὰ τῶν ἀποφάσεων γιὰ ἐπενδύσεις, γιὰ ἐνέργεια καὶ γιὰ ἀνάπτυξιν. Σωστά. Καὶ ἦσαν, εἶναι καί, (κατὰ πῶς φαίνεται), θὰ εἶναι (γιὰ ἀρκετὸν καιρὸ ἀκόμη) καὶ οἱ μόνοι ποὺ ἤλεγχαν, ἐλέγχουν καὶ θὰ ἐλέγχουν «θέσεις-κλειδιὰ» τέτοιες, ποὺ νὰ καθορίζουν τὸ ἐὰν ἡ χώρα θὰ ἀναπτυχθῇ ἢ θὰ μείνῃ ὑπό-ἀνάπτυκτος καὶ θὰ τὴν λεηλατοῦν, ἐφ΄ ὅσον  θὰ τοὺς συμφέρη ἢ ὄχι. Ἀληθῆ ὅλα τοῦτα… Ἰσχύει ὅμως καὶ τὸ δικαίωμα, καθὼς καὶ ἡ ὑποχρέωσις, τῆς ἀνοχῆς ἢ τῆς μή.
Τὸ ἐὰν (ἤ ὄχι) ἐπὶ ἐποχῆς του ἡ διαπλοκὴ δροῦσε στὸ παρασκήνιον καὶ σήμερα (ἐπισήμως) διαφεντεύει τὴν χώρα, εἶναι μία συνθήκη ποὺ δὲν ἀλλάζει.
Συνέχεια

Κατὰ τὰ ἄλλα δὲν ὑπάρχει πετρέλαιο!

Στὸ Κερί Ζακύνθου ἀντί γιὰ νερό βγάζουν πετρέλαιο. Τόσο ποὺ τὸ νησί ἀντιμετωπίζει πρόβλημα ὑδρεύσεως. Ἀλήθεια, ὅταν ὁ Σοφιανόπουλος φώναζε, ποὺ ἦταν οἱ γνῶστες καὶ μὴ τοῦ θέματος;

Τέλος πάντων… Πιστεύω πὼς ἐκ τῶν πραγμάτων πλέον  ἡ πολιτεία πρέπει νὰ ἀσχοληθῇ σοβαρά. Ἀρκετὲς ἀναβολές, κωλυσιεργίες, εὐθυνοφοβίες…

Ἡ «ἀνακάλυψις» πετρελαίου στὴν Ζάκυνθο εἶναι πολὺ παλαιὸ θέμα! Ὅπως καὶ ἐξ ἴσου παλαιὸν εἶναι τὸ γεγονὸς τῆς Συνέχεια

Ποιὲς ἦσαν οἱ συμφωνίες τοῦ 1979 γιὰ τὸ Αἰγαῖον;

Μεταφέρω ὅπως ἔλαβα τὸ μήνυμα ἀπό τὴν cana καὶ τὰ συμπεράσματα (μαζὺ μὲ τὰ σχόλια) ἔπονται. Ἤδη οἱ πληροφορίες εἶναι πολλές καὶ τό θέμα φλέγον.

Ἂς ἐλπίσουμε πώς θὰ μάθουμε συντόμως καὶ τὶς ἀλήθειες καὶ τὶς προοπτικές. Καί φυσικά, μὲ Ἕλληνες διαχειριστές…..

Συνέχεια