Πετρέλαια……

Ξεκινῶ ἀπό ἕνα νέο ποὺ διάβασα πρὸ ἀρκετῶν ἑβδομάδων.

Ὁ λόγος γιὰ τὴν ἐταιρεῖα Ἑλληνικά Πετρέλαια. Διαβάζω στό econews.gr (17 Δεκεμβρίου 2010):

«Μετά τη διενέργεια διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού, η ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε. αποφάσισε να μεταβιβάσει μέρος των δικαιωμάτων της έρευνας και παραγωγής στην περιοχή West Obayed στη Δυτική Έρημο της Αιγύπτου στην εταιρεία VEGAS OIL & GAS SΑ, συμφερόντων του Ομίλου Βαρδινογιάννη.

Συνέχεια

Ἡ Τουρκία καταπατᾶ τὴν Ἑλληνικὴ ΑΟΖ ἐπισήμως!

Η ικανότατη Κυβέρνηση της Τουρκίας προσπαθεί για άλλη μία φορά να δημιουργήσει προηγούμενο με τον προκλητικό χάρτη που εξέδωσε η Κρατική εταιρία “Τουρκικά Πετρέλαια” με τον οποίο καταλαμβάνει την Ελληνική ΑΟΖ μεταξύ Καστελόριζου και Κύπρου. Για άλλη μία φορά η Τουρκία δημιουργεί τετελεσμένο, το οποίο τουλάχιστον θα δημιουργήσει προσκόμματα στην περίπτωση που η Ελληνική Κυβέρνηση ξυπνήσει και ανακοινώσει την Ελληνική ΑΟΖ.

Συνέχεια

Αὐτοὶ δὲν θέλουν νὰ βγάλουν τὸ πετρέλαιο! [2]

Ἐδῶ εἴμαστε, κι ἐδῶ θὰ εἴμαστε… Ἢ τοὐλάχιστον ὅσοι ἀπὸ ἐμᾶς καταφέρουν νὰ ἐπιβιώσουν μετὰ ἀπὸ τὴν πείνα ποὺ πέφτει σιγά σιγά! Ἡ ἀσυδοσία εἶναι πλέον πραγματικότης σὲ κάθε τομέα τῆς δημοσίου διοικήσεως. Ἀλλὰ δυστυχῶς, τό ψάρι βρωμᾶ ἀπὸ τὴν κεφαλή! Κι ὅταν ἡ κεφαλὴ ἔχει ἄλλα σχέδια καὶ προγράμματα, τότε βρωμᾶ κι ὄλο τό σῶμα της!
 

Ἐπιστολὴ ἀγωνίας ἀπό τὸ Καστελλόριζο.

Επιστολή αγωνίας του Δημάρχου Μεγίστης για το νησί του και για την ελληνική ΑΟΖ στην Αν.Μεσόγειο

Σοβαρότατες ανησυχίες και προβληματισμό προκαλεί στη Μεγίστη (Καστελόριζο) η έντονη φημολογία των τελευταίων μηνών ότι η ελληνική κυβέρνηση «έχει αποδεχθεί να εξαιρεθεί το ακριτικό νησί από την γενικότερη διαπραγμάτευση Ελλάδας – Τουρκίας για την οριοθέτηση των δικαιωμάτων κάθε χώρας» και ειδικότερα στα θέματα της ΑΟΖ και της υφαλοκρηπίδας.

Με αφορμή αυτή την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και τα συνεχόμενα δημοσιεύματα για το συγκεκριμένο ζήτημα ο Δήμαρχος της νήσου Μεγίστη Συνέχεια

Ἐρωτήματα περί συμβάσεως ΚΟΥΠΕΡ.

Σημείωσις (μεταγενεστέρα ἀλλὰ …ἐπὶ τῆς οὐσίας) γιὰ τὰ κάτωθι
Ὁ κος Μάρτης, ποὺ γράφει, ἦταν ἐπίσης ὑπουργὸς αὐτῶν τῶν κυβερνήσεων ἄρα καὶ μετέχων τοῦ ἐν λόγῳ συστήματος, καθὼς φυσικὰ καί, ἐν μέρει (δὲν θὰ πῶ συνολικῶς), συνεργός, τοὐλάχιστον σὲ ὅσα συνέβησαν ἐπὶ δικῆς του περιόδου εὐθύνης, ἐφ΄ ὅσον καὶ τότε, ὅπως καὶ τώρα φυσικά, ἡ διαπλοκὴ ὑφίστατο. Συνεπῶς ὁ κος Μάρτης ἦταν καὶ γνώστης, ἐκ τῶν ἔσω, ὅλων αὐτῶν ποὺ τώρα καταγγέλλει δημοσίως καί, ἐπὶ τέλους, διαπιστώνουμε ἐμεῖς οἱ χαχόλοι πλέον ἀπὸ κοινοῦ. Γιατί δέν ἐμίλησε τότε περί διαπλοκῆς;; Γιατί δέν παρῃτήθη τότε λόγῳ διαπλοκῆς; Γιατί δέν τά ἔγραφε ἀπό τότε τά περί διαπλοκῆς;Ὑπῆρχαν βέβαια καὶ ἐπὶ ἐποχῆς του οἱ «γνωστοὶ-ἄγνωστοι νταβατζῆδες» (κατὰ καραμανλῆ νεωτέρου) στὰ «ἐντός, ἐκτὸς κι ἐπὶ τὰ αὐτά». Ἦσαν δῆλα δὴ αὐτοὶ ποὺ «ἔλυαν κι ἔδεναν» διαρκῶς στὰ τῶν ἀποφάσεων γιὰ ἐπενδύσεις, γιὰ ἐνέργεια καὶ γιὰ ἀνάπτυξιν. Σωστά. Καὶ ἦσαν, εἶναι καί, (κατὰ πῶς φαίνεται), θὰ εἶναι (γιὰ ἀρκετὸν καιρὸ ἀκόμη) καὶ οἱ μόνοι ποὺ ἤλεγχαν, ἐλέγχουν καὶ θὰ ἐλέγχουν «θέσεις-κλειδιὰ» τέτοιες, ποὺ νὰ καθορίζουν τὸ ἐὰν ἡ χώρα θὰ ἀναπτυχθῇ ἢ θὰ μείνῃ ὑπό-ἀνάπτυκτος καὶ θὰ τὴν λεηλατοῦν, ἐφ΄ ὅσον  θὰ τοὺς συμφέρη ἢ ὄχι. Ἀληθῆ ὅλα τοῦτα… Ἰσχύει ὅμως καὶ τὸ δικαίωμα, καθὼς καὶ ἡ ὑποχρέωσις, τῆς ἀνοχῆς ἢ τῆς μή.
Τὸ ἐὰν (ἤ ὄχι) ἐπὶ ἐποχῆς του ἡ διαπλοκὴ δροῦσε στὸ παρασκήνιον καὶ σήμερα (ἐπισήμως) διαφεντεύει τὴν χώρα, εἶναι μία συνθήκη ποὺ δὲν ἀλλάζει.
Συνέχεια

Γιατί ὀνομάζεσθε «ἑλληνική κυβέρνησις»;

Στὸ ΠΑΡΟΝ τῆς Κυριακῆς διαβάζουμε τήν μεγάλη ἀγωνία τῶν «Ἑλλήνων» ἐπιχειρηματιῶν τῆς Θράκης, νὰ πωλήσουν τίς ἐπιχειρήσεις τους σὲ τούρκους ἐπιχειρηματίες!!

Στὸ news247 διαβάζουμε γιὰ τὴν νέα δυνατότητα τῶν τούρκων νὰ πωλοῦν ῥεύμα στὰ ἑλληνικά νησιά…

Κι ἀναρωτιέμαι…

Συνέχεια