Ὅ,τι στὴν Ἑλλάδα ὑπάρχουν μεγάλα ἀποθέματα ὑδρογονανθράκων, ἔχει γίνει γνωστό, ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια.
Ἡ ἐπιβεβαίωσις ὅμως αὐτοῦ τοῦ γεγονότος, μὰ καὶ ἡ ἔναρξις τῶν καταλλήλων ἐνεργειῶν πρὸς ἀπόδειξιν καὶ ἀξιοποίησιν αὐτῶν, ὀφείλεται κυρίως στὶς ἐνέργειες δύο Ἑλλήνων ἐπιστημόνων, τῶν καθηγητῶν Ἀντωνίου Φωσκόλου καὶ Ἠλία Κονοφάγου.
Ἄτομα, τὰ ὁποῖα ἐδέχθησαν ἄπειρα κτυπήματα καὶ ἐκατηγορήθησαν ἀπὸ πολλοὺς γιὰ τὶς ἀποκαλύψεις τους, ἔως τῆς στιγμῆς ποὺ ἔφθασε ἡ παρακάτω εἴδησις, ὡς ἀπόλυτος ἐπιβεβαίωσις τῶν ἰσχυρισμῶν τους καὶ τῶν ἐρευνῶν τους.
Ἔφθασε μᾶλλον ἡ κατάλληλη στιγμὴ γιὰ νὰ ἐπιβεβαιωθοῦν.

Προς συμφωνία ExxonMobil με ΕΛΠΕ
Τώρα ποὺ ὁ ἀμερικανικὸς κολοσσὸς Exxon Mobil (τῆς ὁποίας τὸ «ἀφεντικό» μόλις ἀνέλαβε τὴν θέση τοῦ Ὑπουργοῦ Ἐξωτερικῶν τῆς Ὑπερδυνάμεως), συματοδοτεῖ τεράστιες ἀλλαγὲς γιὰ τὴν περιοχή μας καὶ τὸ μέλλον τῆς Ἑλλάδος.
Κρατῆστε τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ ἐν λόγῳ κολοσσὸς ἐνδιαφέρεται γιὰ ἔρευνα κι ἐκμετάλλευση στὴν θαλασσία περιοχὴ νοτίως τῆς Κρήτης.
Συζητᾶμε γιὰ μίαν τεραστία θαλασσία περιοχή, 220.000 τ. χιλιομέτρων, ὅπου οἱ γεωλογικοὶ σχηματισμοὶ ὁμοιάζουν πάρα πολὺ μὲ αὐτοὺς τοῦ τεραστίου κοιτάσματος Ζὸρ τῆς Αἰγύπτου. Μία ἐξόρυξις ποὺ πραγματοποιεῖται ἀπὸ τὴν ἰταλικὴ ἑταιρεία «Eni SpA» καί, συμφώνως μὲ τὶς δικές τους ἔρευνες, νοτίως τῆς Κρήτης ὑπάρχουν παρόμοια, τοὐλάχιστον, κοιτάσματα, μὲ αὐτὰ ποὺ ἤδη ἐρευνοῦν κι ἐκμεταλλεύονται.
(Ὡς γνωστὸν τὸ κοίτασμα ἐκεῖνο περιέχει περίπου 30 τρισεκατομμύρια κυβικὰ μέτρα φυσικοῦ ἀερίου, ποὺ ἀντιστοιχοῦν σὲ 5,5 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου.)
Γιὰ νὰ κατανοήσουμε τὸ μέγεθος τῶν ποσοτήτων ἂς ἔχουμε ὑπ΄ ὄψιν μας ὅτι ἔως σήμερα στὴν περιοχὴ τοῦ Πρίνου ἔχουν εὑρεθεῖ μόνον 320 ἑκατομμύρια βαρέλια.
Θηριώδη μεγέθη, σὲ τεράστιες, θαλάσσιες ἑλληνικὲς ἐκτάσεις, ποὺ θὰ ἐπιφέρουν «θηριώδεις» ἀλαγὲς γιὰ τὴν Ἑλλάδα.
Ὅλα αὐτὰ μεθοδεύονται ἐδῶ καὶ χρόνια καὶ βασίζονται, κατὰ κύριον λόγο, 

Ἔχουμε στὸ παρελθὸν πολλὲς φορὲς τοποθετηθεῖ γιὰ τὸ θέμα τῆς ΑΟΖ, ἀνοικτὰ στὴν ἀρχὴ καὶ ὑπέρ της, ἀλλά, στὴν συνέχεια, διαπιστώνοντας πὼς κάποιοι μεριμνοῦν νὰ «χώσουν», ἀπὸ τὴν …«πίσω πόρτα» καὶ τὰ ὅποια κέρδη ἀπὸ τὰ ἐνεργειακὰ ἀποθέματα, μέσα στὰ ὑπερταμεία (ταμεία-βιτρίνες μὲ στόχο τὴν ἁρπαγὴ κι αὐτῶν τῶν φυσικῶν πόρων, μὰ κυρίως τὴν μετατροπῆς μας, μέσῳ «νομομαγειρεμάτων» σὲ δούλους), γιὰ νὰ προλάβουν οἱ «ἐπενδυτές» νὰ μᾶς …ἀναλάβουν, πρὶν ἀλλάξουν οἱ ὅποιες γεωπολιτικὲς ἰσοῤῥοπίες τῆς περιοχῆς, τὰ πολιτεύματα καὶ οἱ «λαϊκές» ἐντολές. (Ναί, θὰ μᾶς τὰ παρουσιάζουν ὅλα τὰ μελλοντικὰ τεκταινόμενα ὡς …«λαϊκὴ βούλησιν» κι «ἀγῶνες τῶν λαῶν» ἀκόμη κι ἐὰν θρασύτατες δικτατορίες -φυτευτές- θὰ ἔχουν λάβη ἀποφάσεις ἐνάντιες σὲ αὐτὴν τὴν «βούλησιν»!!!).