Τό μεγαλύτερο χρέος μήπως τὸ ἔχουμε στὴν Μιχαλοῦ;;;;

Θὰ μᾶς τό φέρουν μὲ τὸ πολύ μαλακὸ μοῦ φαίνεται….

Στὴν ἀρχὴ ….«δὲν ὑπῆρχαν πετρέλαια»!!!

Μετὰ …«ἴσως καὶ νὰ ὑπῆρχαν πετρέλαια»!!!!

Τώρα …«μᾶλλον ὑπάρχουν πετρέλαια»!!!

Πότε θὰ τὰ δοῦν; Πότε θὰ τὰ ἀνακαλύψουν; Πότε θὰ μᾶς τό ἀνακοινώσουν;

Πάντως ἀκόμη στὶς θεωρίες εἴμαστε…..

Στὰ ΝΕΑ διαβάζουμε γι «μεγάλες πιθανότητες» ὑπάρξεως πετρελαίων…..

Συνέχεια

Τά κοιτάσματα πετρελαίου στὸ Αἰγαῖο καὶ ἡ ἑλληνοτουρκικὴ κρίσις τοῦ Μαΐου 1974.

Τὸ παρακάτω κείμενο ἔχει δημοσιευθεῖ ἀπὸ τὸ φιλικὸ ἱστολόγιον Θέματα Ἑλληνικῆς ἱστορίας. Ὁ Φιλίστωρ μοῦ τὸ ἔστειλε καὶ τὸ ἀναδημοσιεύω.

Τὸν εὐχαριστῶ πολὺ γιὰ τὴν ἐμπιστοσύνη.

Διαθέτει σοβαρότατες πληροφορίες ποὺ ὀφείλουμε νὰ γνωρίζουμε. Συνέχεια

Ὁ κατακλυσμός τοῦ Νῶε ξεκίνησε ἀπό τό Αἰγαῖο, λὲν οἱ ἐπιστήμονες!

Ο Κατακλυσμός του Νώε, έχει αποτελέσει πολλές φορές αντικείμενο έρευνας των επιστημόνων, οι οποίοι αναζητούν μία επιστημονική εξήγηση για τα όσα περιγράφονται στο Βιβλίο της Γενέσεως.
Μία από τις πιο πρόσφατες θεωρίες, είναι αυτή που σας παρουσιάζει το pyles.tv και ανήκει στους ερευνητές του φημισμένου ωκεανογραφικού ινστιτούτου Woos Hole, με έδρα στη Μασαχουσέτη.
Συνέχεια

Ἡ ἀλήθεια γιά τό Ἐρζεροῦμ!

Ἒλαβα τό παρακάτω μήνυμα καί μέ μεγάλη μου θλίψι τό ἀναδημοσιεύω.
Πολύ φοβοῦμαι πώς ὁ κος Χειλαδάκης ἒχει ἀπόλυτον δίκαιον.
Ἐμείς ὃμως τί κάνουμε;

Συνέχεια

Σενάρια………

Θὰ σοῦ ἐκφράσω ἓνα (μᾶλλον παράλογο) σενάριον κύριε πού με διαβάζεις:

Ἂς ὑποθέσουμε πώς ὑπάρχουν ὑδρογονάνθρακες σέ μεγάλην άφθονία. Κι ἂς ὑποθέσουμε πώς κάποιοι τούς «θέλουν» πάρα πολύ! Κι ἂς ὑποθέσουμε πώς μὲ τά μεμέτια δίπλα μας, τά πράγματα «σκοτεινιάζουν» γιά συμφωνίες. (Λέμε τώρα….)

Συνέχεια

Ἐνέσεις τοῦ κάνατε;

Διάβαζα ἐδῶ καὶ λίγες ἡμέρες τά  ὃσα ἒγραφε ὁ τύπος τῆς γείτονος καί ὁ …θυμωμένος δικός μας…
Κάτι γιά μισό-μισό  Αἰγαῖο…
Κάτι γιά συνεκμεταλλεύσεις…
Κάτι γιά ἐπισημοποίησι τῆς παραχωρήσεως τῆς ΑΟΖ τοῦ Καστελλορίζου…
Κάτι μαῦρα σύννεφα πού ἒπιασαν νά καταφθάνουν!!
Ἀνάστατος ὁ τόπος!
Φωνές ἀπό ἐδῶ!

Συνέχεια