Tὸ PASOK μὲ 100.000.000 δολλάρια ἐξεκίνησε, δῶρο ἀπὸ τοὺς Ῥοκφέλλερ, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς φέρῃ ἐδῶ ποὺ μᾶς ἔφερε, καὶ τώρα τὸ κλείνει τὸ «μαγαζί» ἀφήνοντας πίσω ἕνα χρέος 160.000.000 εὐρῶ.
Εἴτε τὸ κλείσει τὸ κομματικὸ παραμάγαζο τῆς τρόικας εἴτε τελικὰ ὄχι, αὐτὰ τὰ χρήματα δὲν πρόκειται φυσικὰ νὰ ἐπιστραφοῦν καὶ εὔχομαι βέβαια τὸ φέσι αὐτὸ νὰ μὴ μετακυλίσῃ στοὺς Ἕλληνες πολίτες. Συνέχεια




