Ἔχουμε λοιπὸν καὶ λέμε…
Ὁ Ζούγκλας ἀπεφάσισε νὰ ἀσχοληθῇ μὲ τὸ θέμα τῶν μεταλλείων Χαλκιδικῆς. Αὐτὸ ὅμως, διότι ὁ γνωστὸς Ζούγκλας τυγχάνει κι ἀπὸ τὰ γνωστὰ εἴδη, εἶναι κάπως «περίεργον». Σὲ αὐτὴν τὴν ἐκπομπή, ἐὰν εἶναι νὰ συμβοῦν ἀποκαλύψεις, συμβαίνουν ἐν τελῶς «ἐπιλεκτικὰ» καὶ ὑπὸ συγκεκριμένα πρίσματα. Τὰ κριτήρια μοῦ εἶναι ἄγνωστα ἀλλὰ ὁπωσδήποτε τὰ ἀποτελέσματα κατανοητά.
Κι ἐπεὶ δὴ Ζούγκλας=πολυαγαπημένον παιδὶ τοῦ συστήματος, τολμῶ, ἄν καὶ μᾶλλον ἐπιεικὴς εἶμαι, νὰ ἀμφισβητήσω ἁπλῶς, δίχως νὰ καταθέσω ἄλλες σκέψεις μου, τὰ «πορίσματα» τῶν ἐρευνῶν του καὶ τὰ κριτήριά του, ἀναφορικῶς μὲ τὴν ἐπιλογὴ τῶν θεμάτων.
Γιὰ παράδειγμα, γιατί καταπιάστηκε μέ τήν ἐν λόγῳ βουλευτή κι ὄχι μέ τήν γενικοτέρα κατάστασι στίς Σκουριές; Γιατί ἐνδιαφέρθηκε τόσο πολύ νά ἀπογυμνώσῃ τήν κυρία αὐτή καί δέν περιορίστηκε στό νά ἐλέγξῃ τό ποιοί κερδίζουν καί πόσα; Γιατί νά ἀφορᾷ μόνον στόν τΣΥΡΙΖΑ ἡ ἀντίδρασις τῶν κατοίκων κι ὄχι σέ ὅλους τούς Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ΠΑΣΟΚ (μΠατΣοΚ)-ΚΙΝΑΛ
Τὰ μαζεύουν…

Κατὰ πῶς φαίνεται…
Τοὐλάχιστον ἀπὸ κάποια σημεῖα τῆς χώρας σιγὰ σιγὰ ἐξαφανίζονται…
Ἄν τέ…
Νὰ τὸ δοῦμε αὐτὸ σὲ ὅλην τὴν ἐπικράτεια, μήπως κι ἐπὶ τέλους τελειώσουμε ἀπὸ μίαν σοβαρὴ μερίδα τῶν ἠλιθίων.
[VIDEO] Ποιές 700χιλ. Θέσεις Ἐργασίας; Ὁ ΓΑΠ ἔδινε 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=atp768XVb3I]
Βενιζέλος εχθές 12/3/2013 υποσχέθηκε 700.000 Θέσεις Εργασίας
Ὤ, ναί!!! Ὑπάρχουν ἀκόμη!!!
Παράνοια μΠατΣοΚων!!! Τώρα ὑπερασπίζονται τοὺς κατοίκους κατὰ τῶν χρυσοθήρων!!!
Μά καλά, αὐτοί δέν παρέδοσαν στούς χρυσοθῆρες, κάνοντας τά στραβά μάτια στίς ἐνέργειες Πάχτα, τά μεταλλεῖα; Ποῦ στό καλό κρύβονταν τόσον καιρό;
Ἤ μήπως τώρα ἀσκοῦν ἐσωτερική ἀντιπολίτευσι στόν Μπενοβούβαλο καί στόν Ἀντωνάκη;
Κάποιος νά τούς μαζέψῃ;
Ἤ θά καταλήξουμε νά συμπεριφερόμαστε ὅλοι μας σάν κι αὐτούς;
Tὰ παιδιὰ τοῦ κὺρ Σπύρου…
Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε η προχθεσινή εικόνα στο συνέδριο του Πασόκ, με την υποδοχή που επιφύλαξαν στον Γιώργο Παπανδρέου, όχι κομματόσκυλα μιας κάποιας ηλικίας, που θα ήταν «φυσιολογικό» ας πούμε λόγω οξείας λοβοτομίασης τὀσα χρόνια, αλλά νέοι άνθρωποι 25-30 χρονών!
«Να’τος να’τος ο πρωθυπουργός» φώναζαν οι νεολαίοι στον άνθρωπο που διέλυσε μια ολόκληρη χώρα και τον κοινωνικό ιστό της ,συν το μέλλον τους !!
Προσωπικά δεν απορώ γι’αυτήν την εικόνα.

