Ακόμα και την Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδας ελέγχουν οι επικυρίαρχοι…
Γι’ αυτό και η ηγεσία της στηρίζει με φανατισμό την μαριονέτα του Ισραήλ στην Αίγυπτο, που λέγεται Morsi. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: δυνάμεις καταστολῆς τοκογλύφων
Οἱ χειροκροτητὲς τοῦ μπουμπούκου.
Κατὰ …λάθος ἔπεσα στὴν σελίδα τοῦ Θανασάκη… (Ποιός ἦταν αὐτός πού ἔλεγε πώς γιά νά γίνῃ Θανάσης θέλει πολύ δρόμο ἀκόμη; Δὲν θυμᾶμαι… Φτοῦ!!!)
Ἐκεῖ λοιπόν, στὴν σελίδα τοῦ Θανασάκη, εἶδα κι ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸν προλογισμὸ ποὺ ἔκανε στὸ μπιμπίκιον, σὲ μίαν συγκέντρωσιν στὸ «Τιτάνια».
Ἔ… τί νά σᾶς πῶ;
Πρέπει νὰ ἔχω …βίτσιο τελικῶς.
Ἐπάτησα ἐπάνω στὸν σύνδεσμό… Καί τί νά δῶ; 
Κόσμος; Κόσμος;
Μά τί στό καλό; Μέ τά φορτηγά τούς ἐκουβάλησαν;
Κι ὅλα αὐτά γιατί; Γιά νά ξεπληρώσῃ τό μπιμπίκιον τά χρέη του πρός τό Ἀντωνάκιον, πού τόν «ἀγκάλιασε» ὅταν ἔμεινε …ὀρφανό, συγχωρῶντας του ὅλες τίς ὕβρεις πού ἔως τότε ἐσκόρπιζε δεξιά κι ἀριστερά; Συνέχεια
Ἔρχεται ἡ νόμιμος Χρυσῆ Αὐγή;
Ο Μπούκουρας, με δάκρυα στα μάτια, αναφέρθηκε στον Ανδρέα Παπανδρέου και λύγισε και πέντε βουλευτές του ΠΑΣΟΚ…
Ο Σαμαράς χθες για πρώτη φορά δήλωσε ότι δεν θέλει να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή.
Ετοιμαστείτε,λοιπόν, για τη «νόμιμη» Χρυσή Αυγή -τζάμπα νομίζεις ότι πήγε το άνοιγμα Μπαλτάκου;- που θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί καταλλήλως από το σύστημα. Συνέχεια
Ἡ Νέα τάξις δὲν κάνει βῆμα πίσω!!!
Επειδή οι πραγματικοί εξεγερμένοι δεν φοράνε στρατιωτικά κράνη και δεν φοράνε κουκούλες ακριβώς όπως οι δήθεν εθνικιστές Ουκρανοί , δείτε στις φωτογραφίες πως οι τρομοκράτες αναμίχθηκαν με τον κόσμο , φορώντας απλά κόκκινο περιβραχιόνιο. Διαβάστε μερικά αποσπάσματα από το newsbomb που μας κατατοπίζουν για την τεχνογνωσία στην πρόκληση εμφυλίου των σιωνιστών και το πόσο αδίστακτοι είναι προκειμένου να πετύχουν τον σκοπό τους. Η Νέα Τάξη δεν κάνει βήμα πίσω.
«Θεωρείται αποδεδειγμένο πλέον ότι οι «οπλοφόροι», που έριχναν από τη στέγη εναντίον του πλήθους, δεν ήταν παρά προβοκάτορες, που παρίσταναν τους φιλορώσους ακτιβιστές….
…Αυτόπτες μάρτυρες περιγράφουν ότι για πολλές ώρες, ακόμη και την επόμενη ημέρα της τραγωδίας, η αστυνομία και οι αρμόδιες υπηρεσίες της απουσίαζαν από τον τόπο του εγκλήματος, ενώ προηγήθηκαν αυτών εξωθεσμικοί, παρακρατικοί παράγοντες, που κατέγραφαν με κάμερες τις σορούς, σε ένα είδος απολογισμού, αλλά και εκφράζονται φόβοι ότι απομάκρυναν κάποιες από αυτές προς άγνωστη κατεύθυνση. Συνέχεια
Τώρα ποὺ μπήκαμε στὸν σωστὸ τὸν δρόμο…
Ἔ… Νὰ πάρουμε μίαν ἀνάσα…
Νὰ ξαποστάσουμε λίγο… Διότι οἱ ἀνηφόρες καὶ οἱ κατηφόρες τώρα ξεκινοῦν…
Ἤ ἄλλως, ἡ ἀχλάάάάάάάάάδα, μὲ τὴν πολὺ μεγάλην οὐρά, ἀκόμη δὲν μᾶςἔδειξε τὴν …οὐρά της!!!
Λοιπόν… Αὐτὰ τὰ περὶ «σωστοῦ δρόμου» δὲν τὰ λέω ἐγώ…
Ἐτοῦτα τὰ σούργελα τὰ λέν: Συνέχεια
Ἐγὼ θέλω τὸν δικαστὴ νὰ μιλᾷ στὴν ὥρα του κι ὄχι κατόπιν ἑορτῆς.
Τί νά κάνῳ τόν δικαστή πού ἔρχεται, ἐφ΄ ὅσον παρέλαβε τίς συντάξεις του, νά μοῦ μιλήσῃ γιά ἐλεγχομένη δικαιοσύνη;
Τί νά κάνῳ τόν ἄλλον πού ἔρχεται νά ἐπιβεβαιώσῃ πώς τά μνημόνια εἶναι ἀντισυνταγματικά, ἀλλά κι αὐτός κατόπιν …συνταξιοδοτήσεως;
Τί ἔκανε αὐτός ὁ δικαστής ὅταν ἦταν ἐν ἐνεργείᾳ;
Πόσο πολύ ὑπηρέτησε κι ἐξυπηρέτησε τήν θέσιν γιά τήν ὁποίαν τόν πληρώναμε; Συνέχεια