Κι ενώ τα ΜΜΕ στοχοποιούν τους Γερμανούς, γενικά κι αόριστα, οι επικυρίαρχοι έχουν βάλει χέρι στον Δημόσιο Πλούτο κι ό,τι άλλο παράγει χρήματα, χωρίς κανένας να έχει καταλάβει το τι πραγματικά συμβαίνει.
Το Ελληνικό, ο ΟΠΑΠ, τα Πετρέλαια, τα Φάρμακα, η ΕΥΔΑΠ, οι Τράπεζες…
Όλα περνούν στα μουλωχτά σε χέρια Σιωνιστών…
Κι ο μέσος χαζοχαρούμενος Έλληνας πιστεύει ότι η ασήμαντη Μέρκελ …απειλεί την ευημερία μας. Συνέχεια
Ἡ «Ἐλιά» περιορίζεται σὲ ἕνα 3% κρατικοδίαιτων στελεχῶν ΔΕΚΟ, συνδικαλιστῶν καὶ βολεμένων λαμογιῶν, ποὺ παραμένoυν στὸ ΠΑΣΟΚ γιὰ τὰ ψήγματα ἐξουσίας καὶ δυνατότητας διορισμοῦ – μίζας, ποὺ αὐτὸ προσφέρει.Ἔτσι ὁ Σοῦλτς, εὐρωπαῖος ἡγέτης τῶν σοσιαλΗστών, βλέποντάς τὶς πραγματικὲς δημοσκοπήσεις, διαπίστωσέ πὼς στὴν Ἑλλάδα ἔσβησε ἡ συμμορία ΠΑΣΟΚ.

