Ἡ λεηλασία ὑπογράφεται ἀπὸ τοὺς «Ἕλληνες» ἀλλὰ μᾶς φταῖν οἱ Γερμανοί!

Κι ενώ τα ΜΜΕ στοχοποιούν τους Γερμανούς, γενικά κι αόριστα, οι επικυρίαρχοι έχουν βάλει χέρι στον Δημόσιο Πλούτο κι ό,τι άλλο παράγει χρήματα, χωρίς κανένας να έχει καταλάβει το τι πραγματικά συμβαίνει.

Το Ελληνικό, ο ΟΠΑΠ, τα Πετρέλαια, τα Φάρμακα, η ΕΥΔΑΠ, οι Τράπεζες…
Όλα περνούν στα μουλωχτά σε χέρια Σιωνιστών…
Κι ο μέσος χαζοχαρούμενος Έλληνας  πιστεύει ότι η ασήμαντη Μέρκελ …απειλεί την ευημερία μας.
Συνέχεια

Τὴν ταφόπλακα στὸ ΠΑΣΟΚ βάζει ὁ Σοῦλτς.

 

Τὴν ταφόπλακα στὸ ΠΑΣΟΚ βάζει ὁ Σοῦλτς.Ἡ «Ἐλιά» περιορίζεται σὲ ἕνα 3% κρατικοδίαιτων στελεχῶν ΔΕΚΟ, συνδικαλιστῶν καὶ βολεμένων λαμογιῶν, ποὺ παραμένoυν στὸ ΠΑΣΟΚ γιὰ τὰ ψήγματα ἐξουσίας καὶ δυνατότητας διορισμοῦ – μίζας, ποὺ αὐτὸ προσφέρει.Ἔτσι ὁ Σοῦλτς, εὐρωπαῖος ἡγέτης τῶν σοσιαλΗστών, βλέποντάς τὶς πραγματικὲς δημοσκοπήσεις, διαπίστωσέ πὼς στὴν Ἑλλάδα ἔσβησε ἡ συμμορία ΠΑΣΟΚ. Συνέχεια

Τὴν ἀπελευθέρωση ἀπὸ τὸν κομμουνιστικὸ ζυγὸ ἐπεδίωκε ὁ Χίτλερ…!!!

Ὁ κυβερνήτης τῆς περιφερείας Χερσώνας στὴν Οὐκρανία, κ. Γιούρι Ὀνταρτσένκο, ποὺ διῳρίσθη πρόσφατα ἀπὸ τὴν Χούντα τοῦ Κιέβου, καὶ ὁ ὁποῖος εἶναι στέλεχος τοῦ κόμματος τῆς Γιούλιας «Batkivshchina», προχθές, στὴν κεντρικὴ ἐκδήλωση τῆς περιφερείας γιὰ τὴν Ἡμέρα τῆς Νίκης, διετύπωσε τὴν ἱστορικὴ ἄποψη ὅτι,
«ὁ Χίτλερ ἔφερε στο προσκήνιο τὸ σύνθημα για τὴν ἀπελευθέρωση τῶν ἀνθρώπων ἀπὸ τὸν κομμουνιστικὸ ζυγό, για τὴν ἀπελευθέρωση τῶν ἀνθρώπων ἀπὸ τὸν τύραννο Στάλιν». Συνέχεια

Ὁ πατριώτης τΣΥΡΙΖΑ ποὺ ἀκούει τὸν Ἐθνικό μας ὕμνο καὶ …δακρύζει!!!

Εἴπαμε… Μεγαλύτερο, σὲ πατριωτισμό, κόμμα ἀπὸ τὸν τΣΥΡΙΖΑ δὲν ὑπάρχει!!!
Κι ἐπεὶ δὴ εἶναι κάπως …δύσκολον νὰ πιστέψουμε πὼς ἄλλαξε ὁ …Μανιωλιὸς κι ἔβαλε τὰ ῥοῦχα του ἀλλοιῶς, διότι μᾶς ἔχει πείσει γιὰ τὴν ἀνθελληνικότητά του, σήμερα θὰ σᾶς παρουσιάσω τὸ νέο διαφημιστικό του μήνυμα, ποὺ ξεκινᾶ μὲ τὸν …Ἐθνικό μας ὕμνο!!!
Ὤ… Ναί, τὸν Ἐθνικό μας ὕμνο!!! Συνέχεια

Ἄοπλοι και γυναικόπεδα οἱ ἐχθροὶ τῶν ἀγορῶν!

Ἡ προσπάθεια δημιουργίας κλίματος τρομοκρατίας εἶναι ὁ στόχος… Ὁ παγκόσμιος στόχος!
Ὄχι οἱ πληθυσμοί. Ὄχι ἀκόμη τοὐλάχιστον.
Ὁ ἀποπληθυσμός, ποὺ ἐπιτυγχάνεται μέσα ἀπὸ τὶς ἐπιχειρήσεις τρομοκρατίας, εἶναι τὸ …ὠφέλιμον, μὰ τὸ τερπνὸν  παραμένει ἡ τρομοκρατία.
Νὰ μὴν τολμᾷ κάποιος νὰ σηκώνῃ κεφάλι. Νὰ μὴν τολμ νὰ ἀναπνεύσῃ… Νὰ μὴν τολμᾷ νὰ σκεφθῇ…
Νὰ εἶναι ΟΛΟΙ ἀκινητοποιημένοι ἀπὸ τὸν φόβο…
Μετέχοντες κι ἀμέτοχοι…
Ἔνοχοι κι ἀθῶοι…. Συνέχεια

Γιὰ νὰ ἐλέγχονται ΟΛΟΙ …μαντρώνονται ἀπὸ νωρίς.

Το σύστημα μαντρώνει τον κοσμάκη στα δήθεν ιδεολογικά «μαγαζάκια» του από νωρίς.
Όταν ακόμα βασιλεύει η άγνοια στο μυαλό των νέων.
Κι επειδή ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟ μπορεί κάποιος να ασπαστεί την σαπίλα των πανεπιστημίων, των καθηγητών και των κομμάτων όσοι ΔΕΝ ενταχθούν στους πολύχρωμους βόθρους, ΔΕΝ μπορούν να …περάσουν τα μαθήματα, ΔΕΝ βρίσκουν σημειώσεις, ΔΕΝ μαθαίνουν τα θέματα SOS.

Συνέχεια