Οι ψεύτικες δημοσκοπήσεις είναι σπουδαίο εργαλείο στα χέρια της Νέας Τάξεως.
Με βάση την παρακάτω δημοσίευση, για ΤΙΠΟΤΑ δεν φταίει ο Σαμαράς! 
Εκείνη την εποχή τα έκανε όλα τέλεια!
Ήταν εύκολος στόχος ο Παπανδρέου, τότε που οι τοκογλύφοι δεν τον χρειάζονταν πλέον.
Εκτέλεσε το σενάριο κατά γράμμα και μετά τον στοχοποίησαν, κανονικά, όπως τώρα ξεκίνησαν νὰ στοχοποιούν την συγκυβέρνηση!!!
Δεν θα τολμούσαν φυσικά ποτέ τέτοια δημοσκόπηση, όσο ήταν στην εξουσία κι όσο υπέγραφε τα αδιάβαστα Μνημόνια, για να μην φρενάρει πουθενά το σχέδιο της μεγάλης ληστείας. Συνέχεια




Ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ δὲν τολμοῦσαν νὰ ἐμφανισθοῦν στὸν δρόμο οἱ πολιτικοί, πρὶν πέντε χρόνια, ἐφθάσαμε στὸ σημεῖο νὰ μᾶς κουνοῦν τὸ δάκτυλο γιὰ νὰ εἴμαστε «συνεπεῖς».