Θα ανεχθούν οι Κύπριοι αυτά που ανεχθήκαμε εμείς το 2009 με αυτούς που “γνώριζαν”;
Για παμε στο προκείμενο…
Το Ολυμπία φώναζε από τον Δεκέμβρη του 2009, ότι κάποια ελληνόφωνα καθάρματα που είδαν στον ύπνο τους τι σκόπευε να κάνει η κυβέρνηση Παπανδρέου – Προβόπουλου, έβγαλαν κολοσσιαία ποσά στο εξωτερικό μετά την εκλογή του “μεγάλου στοχαστή”. Όταν “λεφτά υπήρχαν”. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: εὐρωπαϊκοὶ νόμοι δουλοποιήσεως
Οἱ Κύπριοι προδότες στά χνάρια τῶν δικῶν μας λακέδων
Νά συνεχίσῃ ἡ ΔΕΗ νά εἰσπράττῃ τό χαράτσι
Να συνεχιστεί η είσπραξη του ειδικού τέλους ακινήτων (γνωστό και ώς χαράτσι) από τη ΔΕΗ θα εισηγηθεί στο Δ’ Τμήμα του Ανωτάτου Δικαστηρίου ο αρεοπαγίτης Γ. Σακκάς
Σύμφωνα με πληροφορίες κατά την κρίσιμη συζήτηση της 22ας Μαρτίου 2013 ο εισηγητής αρεοπαγίτης θα ταχθεί υπέρ της αναίρεσης της… ιστορικής απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου που είχε κρίνει τον περασμένο Δεκέμβρη αντισυνταγματικό το επίμαχο μέτρο.
Ο αρεοπαγίτης Γ. Σακκάς που συμμετείχε και στην σύνθεση που ανέστειλε την εν λόγω απόφαση θα υποστηρίξει ότι το χαράτσι συνιστά “ανεκτό περιορισμό της περιουσίας κατά την έννοια του Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ)“. Ακόμη, θα τονίσει ότι η επιβολή του δεν αντίκειται στο άρθρο 78 του Συντάγματος περί επιβολής φόρων, ούτε στο άρθρο 17 του Συντάγματος περί της ιδιοκτησίας, ούτε στο άρθρο 25 του Συντάγματος για την αρχή της αναλογικότητας. Η αιτιολόγηση μάλιστα ότι το χαράτσι δεν αποτελεί φόρο, δίδει το δικαίωμα είσπραξής του από τη ΔΕΗ.
Στην εισήγησή του θα επισημάνει επίσης ότι Συνέχεια
Rehn, «Ἡ Ἑλλάδα ἔχει παραχωρήσῃ τὸ δικαίωμα ῥυθμίσεως τῶν χρεῶν δανείων…»
Που με απλά Ελληνικά σημαίνει πως,τα δάνειά μας,αν θα ρυθμιστούν σε πιο πολλές δόσεις ή αν θα αρχίσουν οι κατασχέσεις, είναι στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Όλι Ρεν και της παρέας του!
Επαφίεται στην καλή τους την καρδιά τι θα απογίνουμε,μιας και οι προδότες που ΕΜΕΙΣ ψηφίσαμε και που ΕΜΕΙΣ συνεχίζουμε να στηρίζουμε, μαζί με την Ελλάδα, έδωσαν προίκα κι εμάς!
Πότε ψηφίζουμε για τον καινούργιο σωτήρα είπαμε;;
Σεμέλη
Ἡ ἐπιβολή τοῦ Ἰσλάμ στήν Ἑλλάδα
Πολλά λέμε ἀλλά κανείς δέν μᾶς ἀκούει. Οἱ ἀποφάσεις εἶναι εἰλημμένες, ἔξωθεν καί τό νερό ἔχει μπεῖ στό αὐλάκι.
Στίς ἡμέρες μας ζοῦμε, ὄχι μόνον τόν βιασμό τῆς Ἑλληνικῆς οἰκονομίας, ἀλλά καί τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας, τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας, τοῦ Ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ καί τῆς Ἑλληνικῆς καί χριστιανικῆς θρησκείας.
Τό σπουδαιότερο ὅλων εἶναι ἡ προσπάθεια τῆς ἐπιβολῆς τοῦ μουσουλμανισμοῦ – μέ τήν βοήθεια τῶν ἀνδρεικέλων πού εὑρίσκονται σέ νευραλγικές θέσεις ἐξουσίας – στόν πολιτισμένο κόσμο.
Μέ τόν ἴδιο τρόπο κάποτε, διά τῆς βίας στίς πολιτισμένες κοινωνίες εἶχε ἐπιβληθεῖ καί ἡ θρησκεία τῆς ὀπισθοδρομήσεως, ὁ χριστιανισμός.
Οἱ σφετεριστές τῆς ἐξουσίας στόν πλανήτη πρέπει νά κρατοῦν τίς κοινωνίες στό σκοτάδι καί τήν ἄγνοια. Μόνο ἔτσι μποροῦν νά τίς ἐλέγχουν, νά τίς χειραγωγοῦν, νά τίς κρατοῦν σέ καταστολή καί νά τίς ὑποτάσουν.
Ὁ Ἰσλαμισμός δέν εἶναι μόνον θρησκεία ἀλλά ἔχει καί πολιτική ὑπόστασι. (ἰσλάμ στά ἀραβικά σημαίνει ὑποταγή καί μουσλίμ σημαίνει ὑποταγμένος).
Ἔδωσαν, λοπόν, τό σύνθημα νά κατακλυστῆ ἡ Εὐρώπη καί ἡ Ἑλλάδα ἀπό τίς ὀρδές τῶν βαρβάρων, ἀνεγκεφάλων καί ἀπολίτιστων λαῶν τῆς Ἀσίας καί τῆς Ἀφρικῆς, στήν πλειονότητά τους μουσουλμάνοι.
Ἰσλάμ. Ἕνα σύστημα ἐπιβολῆς ἐξουσίας μέ τόν τρόμο, τόν φόβο καί τήν προσπάθεια ἐλέγχου τῆς γνώσεως. Ἕνας ἀναχρονιστικός τρόπος ζωῆς.
Ἰσλάμ. Ἕνα σύστημα ὑποταγῆς στήν ἑκάστοτε ἐξουσία.
Πῶς μπορεῖ ὁ πολιτισμός νά ἀντισταθῇ στήν βαρβαρότητα καί τήν ὀπισθοδρόμησι; Ἡ εὐγένεια στήν βία; Ἡ γνῶσι στήν ἄγνοια;
Θά μάθουμε, λίαν συντόμως. Συνέχεια
Στήν τελική εὐθεία τό τέμενος τῶν Ἀθηνῶν
Ὁ ἐντολοδόχος τῶν λαθροπακιστανῶν – γενικῶς, λαθρομουσουλμάνων ἐποίκων καί ὅσων τούς κουβαλοῦν ἐδῶ – Ἀντωνάκης ὁ ἀνοικτομάτης, ἔδωσε ἐντολή νά προχωρήσῃ ἡ ἀνέγερσις τοῦ τεμένους στήν πρωτεύουσα καί μάλιστα μέ………χρήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ Ὀρθοδόξου Χριστιανικοῦ Λαοῦ!
Συναγωνίζεται τόν προκάτοχό του, Γιωργάκη – τόν τελευταῖο πολιτικό τῶν Παπανδρέου – στήν ὀσφυοκαμψία. Συνέχεια



