Ἀγοράζω χρυσό!

 

Χωρὶς λόγια!

Ἀφιερωμένο σὲ ὅλους αὐτοὺς ποὺ στοχεύουν στὴν ἀνάπτυξιν!

Συνέχεια

Εἴμαστε ἡ πρώτη χώρα πού κυβερνᾶται πιλοτικά ἀπό τήν Νέα Τάξι;

Θὰ μποροῦσα νὰ τὸ  δεκτῶ ἄνευ προβληματισμοῦ, ἐὰν δὲν ὑπῆρχαν γύρω μας γερὰ μυαλά, τέτοια ποὺ ἀκόμη καὶ τώρα, μέσα ἀπὸ τὴν τόση ἀθλιότητα, καταφέρνουν νὰ παραμένουν διαυγῆ, ἔντιμα καὶ μὲ μεγάλες δυνατότητες.
Ἐὰν δὲν εἴχαμε ὅλους αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους γύρω μας, θὰ ἔλεγα πὼς πράγματι, ἐδῶ ἔχουν στήσει κάποιοι τὸ ἀρχηγεῖο τους καὶ πασκίζουν νὰ ἐλέγξουν, μέσῳ τῆς δικῆς μας καταστολῆς, ὅλον τὸν πλανήτη.

Ἐφ’ ὅσον ὅμως ὑπάρχουν αὐτὰ τὰ μυαλά, ἀκόμη, πιστεύω πὼς ξεκινῶντας ἀπὸ ἐδῶ, ἁπλῶς  πασκίζουν νὰ καταστείλουν  τὶς τελευταῖες, ἴσως καὶ ἰσχυρότερες, ἑστίες ἀντιδράσεως.
Συνέχεια

Τέτοια λάθη σὰν κι αὐτό…

Αυτή είναι η Νέα Τάξη Πραγμάτων..και να τα αποτελέσματα των υπηρετών της…
Αυτή που κήρυξε πόλεμο κατά της ανθρωπότητoς, με πρόσχημα τα λεφτά και στόχο τον έλεγχο της ζωής μας..

Αυτή που μισεί τους ανθρώπους,την οικογένεια,την ευημερία ,την δημιουργία,την ελεύθερη σκέψη και δράση,την ιστορία,τους λαούς,τις παραδόσεις,τους αναπήρους,τους ηλικιωμένους,τα παιδιά…
Τέτοια λάθη σαν κι αυτά θέλουμε να συνεχίσετε να κάνετε και τότε θα δείτε πως στον πόλεμο που ξεκινήσατε,ίσως να μην έχετε υπολογίσει όλους τους αστάθμητους παράγοντες…
Σεμέλη

Εἴδατε κάπου τόν σαῤῬαγκούση;

Αὐτὸ τὸ ἀπέραντα ἀνήθικον ἄτομον, αὐτὸ τὸ πολιτικὸ τίποτα, αὐτὸ τὸ κατάντημα τῶν ἐκτρωμάτων, ἐπρότεινε πρὸ τριῶν περίπου ἐτῶν τὴν Ἑλληνοποίησιν κάθε ΛΑΘΡΟεισαγωμένου, μὲ ἕναν νόμο ποὺ καταπατοῦσε τὸ Σύνταγμα, τὸ ἦθος καὶ τὴν ἴδια τὴν Πατρίδα. 
Βρῆκε ὑποστήριξιν ἀπὸ ὅλα τὰ ὑπόλοιπα πολιτικὰ τίποτα, βρῆκε καὶ μερικοὺς ἀνεγκεφάλους, ποὺ ζητοῦσαν συγγνώμη Συνέχεια

Μᾶς πῆραν τὰ …μέτρα, ἀλλά ἰσχύουν;

Τὸ μεγαλύτερον πρόβλημα τῶν κυβερνώντων εἶναι ἡ νομιμότης τῶν ὑπογραφῶν τους.
Πρὸς τοῦτο εἴδαμε καὶ τὶς …ἰδιαίτερες μεταχειρίσεις γιὰ τοὺς δικαστικούς.
Βέβαια, ἄλλο νόμιμο κι ἄλλο νομότυπο…
Συνέχεια

Γιὰ νὰ θυμοῦνται οἱ παλιοὶ καὶ νὰ μαθαίνουν οἱ νεώτεροι.


Ετσι..για να θυμόμαστε ποιοί,ελαφρά τη καρδία και χωρίς καμμία συνείδηση των πράξεών τους 

ψἠφισαν  επανειλημμένως  την εξαθλίωση των Ελλήνων!
Αλλά να θυμούνται πρωτίστως οι Ελληνες,πως αυτοί οι ασυνείδητοι και ελεεινοί τυχοδιώκτες,βρίσκονται στην θέση που βρίσκονται,κατόπιν εντολής των ιδίων!
Συνέχεια