Ἀντισυνταγματικά μέτρα γιά τά μνημόνια

Σύνταγμα: Λαϊκή λιθογραφία που απεικονίζει την Επανάσταση της 3ης Σεπτεμβρίου του 1843 και δίπλα ο αγνός αγωνιστής της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 Ιωάννης Μακρυγιάννης (1797-1864), εμπνευστής και πρωτεργάτης του δημοκρατικού κινήματος για την παραχώρηση συντάγματος από την ξενόφερτη μοναρχία (Ελαιογραφία: Αθήνα, Εθνικό Ιστορικό Μουσείο).

Σκηνικό θλίψης, οδύνης και «ματώματος  ψυχής» για τη σύγχρονη τραγωδία, στην οποία οδηγείται το Ελληνικό Έθνος και ο Ελληνικός λαός.

    Και όμως η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική.

Παραβιάζουν ακόμη και διατάξεις του Συντάγματος για να ματώσουν αυτό το λαό ακόμη περισσότερο !!

 Πιο συγκεκριμένα: Συνέχεια

Ὅταν πουλήσουν τὰ πάντα………..

Όταν χάσεις το χρεωμένο στην Αγροτική χωραφάκι σου για χρέη στο κράτος και δεις τους ξένους να το κάνουν ηλιακό πάρκο Όταν θα δεις τις ορδές των λαθρομεταναστών να επιβιώνουν δουλεύοντας για 200 ευρώ σαν σκλάβοι  στις Ειδικές Οικονομικές Ζώνες που θα θα ιδρύσουν σε κάθε πλούσια περιοχή της Ελλάδας ενώ εσύ θα ψάχνεις στα σκουπίδια τους γιατί δεν θα γνωρίζεις Τουρκικά…

Συνέχεια

ΤΡΙΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ «Θὰ ἔχετε πρόσβαση στὸ νερὸ ἄν τὸ ἐπιτρέπουν οἱ στόχοι»!

Kαι φθάνουμε στο «διά ταύτα» λοιπόν..
Εκεί που είχαν σκοπό εξ’ αρχής.. Στην απόλυτη, -μα πιό απόλυτη εξαθλίωση δεν υπάρχει- να μην έχουμε πρόσβαση ούτε στα αυτονόητα αγαθά που προϋποθέτει ένα πολιτισμένο κράτος.
Φως, νερό, υγεία, παιδεία, δουλειά..
ΑΝ είμαστε σύννομοι με τους νόμους της ΕΕ και του μνημονίου, τότε θα ζούμε ως άνθρωποι… αλλιώς οι εικόνες που έβλεπες στην Αφρική, που έκαναν οι ιθαγενείς σαν τρελοί για λίγο νεράκι, πιθανώς να μην είναι πολύ μακρία από εδώ! Τι σημαίνει αυτό;;

 Δεν ξέρω ακόμα και δεν ξέρω αν θέλω καν να μπω στην διαδικασία να το σκεφτώ..
Ολα για να μείνουμε στο ευρώ.. έτσι Αντωνάκη και Σία;;  Συνέχεια

Οἱ σκλᾶβοι τοῦ νεροῦ καί τοῦ ῥεύματος;

Ἔχουμε τόσο πολὺ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὴν φύσιν μας, καὶ ταὐτοχρόνως ἔχουμε τόσο πολὺ ἐξαρτηθεῖ ἀπὸ τὸ ῥεῦμα, ποὺ ἐὰν δὲν ἀντέξουμε νὰ τὸ πληρώσουμε εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ …ψοφήσουμε!
Τὸ νερὸ εἶναι εἶδος ἀναγκαῖον γιὰ τὴν ἐπιβίωσιν… Τὸ ῥεῦμα ὅμως ὄχι! Ὄχι τοὐλάχιστον βάσει τῶν ἔως σήμερα γνωστῶν ἱστορικῶν δεδομένων.
Ἐμεῖς ἔχουμε μετατρέψει σὲ ἀγαθὸ κάτι ποὺ δὲν ξέρω ἐὰν τελικῶς εἶναι καὶ τόσο σημαντικό.

Συνέχεια

Προσευχήσου νὰ μὴν ἀῤῥωστήσῃς!

Μόνον αὐτό!
Διότι ἔτσι ὅπως ὁδεύουμε, μόνον οἱ παπποῦδες δὲν εἶναι τό πρόβλημα! Τοὐλάχιστον αὐτοί, ἄς ποῦμε οἱ περισσότεροι, ἔχουν κάποιαν περίθαλψιν… Μισή, ζαβή, ἀλλὰ τὴν ἔχουν. 
Οἱ νεώτεροι ὅμως; Αὐτοί πού ἔχουν μείνει ἐκτός λόγῳ ταμειακῶν ὀφειλῶν; Πόσα χρήματα χρωστοῦν στά ταμεῖα; Πῶς θά τά δώσουν; Θά τά δώσουν κάποτε; Κι ἔως τότε τί θά συμβαίνῃ;

Πρόβλημα εἶναι τὰ πάντα!
Παράδειγμα πρόσφατο, συγγενοῦς μας, ποὺ τελικῶς τὸν χάσαμε, εἶναι τὸ ὅ,τι δὲν ὑπῆρχαν κατάλληλα παυσίπονα, Συνέχεια

Καταρρέει η κυβέρνηση!

Δεν ξέρω τι λέει ο κ. Χαρδαβέλλας, εγώ πάντως δεν το βλέπω,τώρα που έφτασαν στην βρύση και τα  μακροχρόνια σχέδιά τους για την πλήρη υποδούλωση της Ελλάδος, βρήκαν πλήρη εφαρμογή, να αφήσουν έτσι εύκολα να πάνε όλα χαμένα, γιατί μερικοί βουλευτές θυμήθηκαν πως έχουν συνείδηση τώρα στα τελευταία! ..Ίδωμεν…

Συνέχεια