Ὁ δημοσιογράφος Σπύρος Καρατζαφέρης ἦταν ἡ ἀφορμὴ νὰ μάθω πρὸ ἐτῶν γιὰ τοὺς ἀεροψεκασμούς.
Ἀλλὰ αὐτὸ δὲν σημαίνει κάτι.
Κατὰ καιροὺς ἐδιάβαζα ἤ ἄκουγα κάποιες ἀπὸ τὶς εἰδήσεις ποὺ ἐπαρουσίαζε, δίχως ὅμως νὰ ἔχω κάποιες ἰδιαίτερες αἰσθηματικὲς συμπάθειες στὸ πρόσωπό του.
Αὐτὸ ποὺ διαβάζω ὅμως σήμερα εἶναι πὼς συνελήφθῃ ὁ Κωστάκης κι ἐχάλασε ὁ κόσμος. Κακὸς χαμὸς ἔγινε.
Ἔως καὶ τὴν Δούρου ξεσήκωσε ἡ σύλληψίς του, ἡ ὁποῖα σύλληψις ὅμως …περιορίσθη σὲ καφεδάκι καὶ …ἀπόλυσι!
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: εὐρωπαϊκοὶ νόμοι δουλοποιήσεως
Ἡ μεγάλη ἀπάτη τῶν νέων μέτρων! Γιατί τρέχουν μαζὺ ΤΑΙΠΕΔ-Νέα μέτρα!

.
Εχθες συζητούσαν στη Βουλή για το Ξεπούλημα μέσω ΤΑΙΠΕΔ της Δημόσιας περιουσίας :
ΕΛΠΕ, ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, ΟΔΙΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΕΛΤΑ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κτλ.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ Α :
Ο πρωθυπουργός εμφανίζεται αποφασισμένος να προχωρήσει άμεσα στην ψήφισή τους, ανεξάρτητα από τη στάση της ΔΗΜΑΡ.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ Β :
Το σύνολο της επόμενης δόσεως θα πάει για την “στηριξη” του Τραπεζικού Συστήματος.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ Γ :
Υπολογίζουν ότι τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις είναι 25δις κι όχι 50δις! ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΟΣΗ !
ΔΕΔΟΜΕΝΟ Δ :
Ο πρωθυπουργός “ελπίζει” ότι τα λεφτά που θα δοθούν στις Τράπεζες θα πέσουν στην Αγορά και στην Ανάπτυξη !
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ “ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ” ; Συνέχεια
Μωρὲ καλὰ μᾶς κάνουν καὶ μᾶς ἐλέγχουν!
Ἐὰν δὲν εἴμαστε ἄξιοι καὶ ἱκανοὶ νὰ βάλουμε τὰξι στὰ τοῦ οἴκου μας… γιατί μυξοκλαιγόμεθα;
Ἡ λέξις ἐλεγχείη σημαίνει καταισχύνη, ὄνειδος, ὕβρις…
Ὅταν κάποιος ὑποπέσῃ εἰς κατάστασιν ἐλέγχου, αὐτὸ σημαίνει πὼς ἔχει ἤδη ὑποπέσει στὰ χείριστα ἐπίπεδα αὐτοεκτιμήσεως, ἐκτιμήσεως καὶ σεβασμοῦ.
Γιατί λοιπόν ἀποροῦμε κι ἐνοχλούμεθα γιά τόν διεθνή ἔλεγχο πού ἐτοιμαζόμεθα νά …ὑποδεχθοῦμε;
Κι ὅμως, ἡ φτώχεια ἐξαπλώνεται παντοῦ… Ἀκόμη καὶ στὴν Γερμανία.

Σὲ ὅλην τὴν Εὐρώπη…
Ἄς μὴ βλέπουμε μόνον τὰ δικά μας προβλήματα…
Ὅλη ἡ Εὐρώπη, ἀκόμη καὶ ἡ Γερμανία, ποὺ ὑποτίθεται πὼς ἀναπτύσσεται μὲ μοναδικοὺς ῥυθμούς, ἔχει πλέον πρόβλημα.
Ὅμως ἡ πτώχεια, ἐὰν ἐξαιρέσουμε τὴν μεγάλη ἀγωνία αὐτῶν ποὺ τὴν βιώνουν, ἔχει νὰ προσφέρῃ μεγάλα ὅπλα σὲ αὐτοὺς Συνέχεια
Ὁ πόλεμος κατὰ τῆς φοροδιαφυγῆς ξεκίνησε κι ἔχει ἀποτελέσματα σὲ …τυρόπιττες!
Εἶναι γιὰ νὰ γελᾶμε φυσικά, ἀλλὰ εἶναι πραγματικότης!
Στὴν Λάρισα ἔπιασαν τέσσερις ὁλόκληρες τυρόπιττες ἄνευ ἀποδείξεως!
Δῆλα δὴ στὴν Λάρισσα ἡ φοροδιαφυγὴ πλέον διώκεται πολὺ σοβαρά…
Οὔτε οἱ τυρόπιττες δὲν μποροῦν νὰ ξεφύγουν!!! Συνέχεια
«Dealer» τῆς φαρμακοβιομηχανίας Ratiopharm στὴν Ἑλλάδα ἡ Μέρκελ.
Η Αγγελικούλα ζήτησε…ο Αντωνάκης θα δώσει;;
Γιατί φοβάμαι να σκεφθώ καν την απάντηση;;
Συνέχεια