Ὤρα νά πληρωθοῦν γερμανικές ἀποζημιώσεις

Ὁ τίτλος εἶναι ἀπό ἄρθρο τῶν Financial Times. Δέν ἐννοεῖ, βεβαίως, τίς ἀποζημιώσεις πού ὀφείλει ἡ Γερμανία στήν χώρα μας ἀπό τόν δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο….Ἡ Γερμανία χρωστᾶ στούς ὑπολοίπους Εὐρωπαίους. Οἱ χῶρες τῆς νοτίου Εὐρώπης ἔχασαν Συνέχεια

Μήπως ὑπογραφές κι ἐξοπλισμοί ἔχουν κάποιαν σχέσι;

Ἔλαβα τὸ παρακάτω καὶ προβληματίστηκα. 

Διόλου ἀπίθανον τὸ θεωρῶ. 

Ξένο δημοσίευμα συνδέει τις υπογραφές, με εξοπλισμούς από Γερμανία και Γαλλία.

Σοκ προκαλεί το δημοσίευμα της εφημερίδας New Europe που υποστηρίζει ότι υπάρχει
μυστική συμφωνία του Γιώργου Παπανδρέου με το Νικολά Σαρκοζί και την Άνγκελα Μέρκελ
για την αγορά οπλικών συστημάτων ύψους 10,5 δις ευρώ, η οποία συνδέεται άμεσα με
τα «δάνεια» που μας δίνουν η Γερμανία και η Γαλλία καθώς και με την επιμονή τους να
υπογράψει ο Αντώνης Σαμαράς…
Συνέχεια

Ἡ ἰταλικὴ κατοχὴ στὴν Ἑλλάδα.

Τρεῖς κατοχὲς, τέσσερις κατακτητές. 

Ὁ ἕνας μόνον «ἐδικαιοῦτο» τὴν θέσι τοῦ κατακτητοῦ. Ὁ Γερμανός. Οἱ λοιποί, Βούλγαροι, Ἀλβανοὶ καὶ Ἰταλοὶ ἁπλῶς ἔβγαλαν τὰ ἀπωθημένα τους. Οἱ Ἀλβανοὶ γιὰ τοὺς γνωστοὺς λόγους, ποὺ οὐσιαστικῶς ἔκρυβαν καὶ κρύβουν ἐπεκτατισμό. Οἱ Βούλγαροι ὁμοίως, σύν φυσικὰ τὸ ἄσβεστό τους μῖσος λόγῳ τῆς ἦττας τους στοὺς Βαλκανικούς. Καὶ τέλος οἱ Ἰταλοὶ ποὺ πάντα μᾶς θεωροῦσαν ὑποτελεῖς τους κι ἐπαρχία τους. 

Συνεπῶς; 

Συνεπῶς ἁπλῶς οἱ Γερμανοὶ γιὰ νὰ ἐξοικονομήσουν δυνάμεις, γιὰ τὸ ἀνατολικὸ μέτωπο, μᾶς φόρτωσαν κάθε καρυδιᾶς ὑπάνθρωπο γιὰ νὰ μᾶς ἀστυνομεύῃ. Ὄχι διότι ἦταν καλλίτεροι. Ἀλλὰ εἶχαν ἄλλες, πλέον ἐπείγουσες ἐνασχολήσεις.

Ἀργότερα τοὺς μάθαμε κι αὐτούς. Κι ἀπὸ τὴν καλὴ κι ἀπὸ τὴν ἀνάποδη.

Φιλονόη.

Εγκλήματα πολέμου των Ιταλών στην Ελλάδα 1941-43

Του Ιωάννη Κωτούλα*

Η παραμονή του ιταλικού στρατού στην Ελλάδα ως δύναμης κατοχής συνήθως αντιμετωπίζεται από την ιστοριογραφία, αλλά και από τη συλλογική αντίληψη, ως μία φάση σχετικά ήπιας συμπεριφοράς των κατοχικών στρατευμάτων έναντι του ελληνικού πληθυσμού. Στην πραγματικότητα η εικόνα αυτή αποτελεί σε μεγάλο βαθμό περισσότερο μεταπολεμική κατασκευή, Συνέχεια

Ἐθνικὴ ἀπαίτησις οἱ γερμανικὲς ἀποζημιώσεις καὶ ὁ ΓΑΠ!

 

Από το άρθρο του Παντελή Ζήλου στο τεύχος των  «Επικαίρων»της περασμένης Πέμπτης με τίτλο «Εθνική απαίτηση, η διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων»  παραθέτω αποσπάσματα, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων τόσο για το «πατριωτικόν» του ΓΑΠ και της κυβέρνησής του, όσο για την υποχρέωση της Ελλάδας να φανεί συνεπής προς τις δανειακές της υποχρεώσεις, ενώ η Γερμανία μπορεί να είναι “μπαταξής” εις βάρος μας.

Συνέχεια

Ἐδῶ ἐλεύθεραι ἀκόμη Ἀθῆναι

Δέν ξέρετε τί γίνεται μέχρι αὔριο. Ἀπό τούς ἀχρήστους πού εὑρίσκονται στήν «κυβέρνησι» καί τούς 300 πού εὑρίσκονται στό ἑλληνικό κοινοβούλιο ὅλα νά τά περιμένῃ κανείς. Κυρίως ἀπό τόν λαομίσητο πού προσποιεῖται ὅτι μᾶς κυβερνᾶ. Καί κουρεμένοι καί πτωχευμένοι καί ὑπό γερμανικήν κατοχήν….Μόνο γιά γέλια δέν εἶναι ὅλα αὐτά πού συμβαίνουν. Συνέχεια

Μᾶς χρωστοῦν, δὲν χρωστοῦμε.

ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ!

Διέξοδος στην ελληνική κρίση;

 

Ελληνίδες,  Έλληνες.

Είναι πλέον φανερή η πλήρης αποτυχία της πολιτικής που εφαρμόζουν επί σειρά ετών οι ελληνικές κυβερνήσεις, δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο εξάρτησης, ύφεσης, υπερχρέωσης και αντιλαϊκών μέτρων. Αποκορύφωμα αυτής της πρακτικής αποτελεί η παρούσα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ: εκπρόσωπος της ξενοδουλείας και εκτελεστής της Τρόικας!

Συνέχεια